Als ik 's avonds douche dan wel
Ik noem de belangrijke mensen in mijn leven heel snel bij naam, ook al kent mijn gesprekspartner die personen niet persoonlijk. Ik vind het heel verwarrend om verhalen te volgen als je het steeds over “een vriendin” hebt en ik vind het fijn om al die verhalen met elkaar te verbinden en een beeld te kunnen vormen. Een collega van me heeft het af ten toe over ‘zijn dochter’ (zonder naam), maar hij heeft 2 dochters… Ik vind het belachelijk frustrerend dat ik dan niet meteen weet wélke dochter, haha. Ik kan me ook geen duidelijk beeld vormen van beide dochters, want de verhalen lopen in elkaar over.
Mijn beste vriendin vertelt ook heel vaak over haar collega’s waarvan ik de meeste niet ken en ze gebruikt altijd hun naam. Toen ik onlangs eens uitgenodigd was voor iets op haar werk, had ik het gevoel dat ik iedereen al kende, haha .
Ik vind dat het soms wel kan maar ik doe het zelf vrijwel nooit omdat ik 10.000 paar sokken heb
Ugh, zo herkenbaar. Mijn smoelwerk is altijd in de meest uiteenlopende uitdrukkingen getrokken. Toen ik mezelf een keer ging googlen kwam ik erachter dat iemand zelfs een still uit een filmpje had gemaakt en die staat fucking hoog in de resultaten
Hoe vaak ga jij gemiddeld naar de kapper?
- < 4 weken
- 4-8 weken
- 8-16 weken
- 2x per jaar
- 1x per jaar of minder
0 stemmers
Hoe maak jij je afspraak bij jouw kapper? (Telefonisch bedoel ik ook whatsappen/smsen)
- Telefonisch
- Online boeken
- Ik loop langs
- Anders. (Hoe dan?)
0 stemmers
Als je ziet dat je online een afspraak kan maken bij de kapper waar jij heen gaat of wil doe je dit dan?
- Ja, lekker makkelijk dan hoef ik niet te bellen
- Nee, ik ben dan bang dat er iets fout gaat
- Nee, ik bel liever/loop liever langs
- Nee, dit vind ik niet handig
- Anders (wat dan?)
0 stemmers
Ga jij altijd naar dezelfde kapper?
- Ja, er komt een ambulante kapper bij mij thuis
- Ja, ik ga altijd naar dezelfde kapsalon
- Ja, ik ga altijd naar een thuis kapper toe
- Ja, altijd dezelfde kennis/familielid/vriend etc
- Nee, ik ben nog opzoek naar een vaste kapper
- Nee, ligt er aan waar ze tijd hebben
- Nee, ik vind het leuk om naar verschillende kappers te gaan
- Ik ga nooit naar de kapper
0 stemmers
De kapsalon waar ik altijd heen ga werkt niet op afspraak. Stuur meestal m’n kapster wel een appje of ze aanwezig is en dan ga ik zo vroeg mogelijk, dan is het lekker rustig.
Mijn moeder is kapster, nooit een andere kapper gehad. Desondanks knipt ze me niet vaak haha. Telkens weer hetzelfde Pff ja is wel lang geleden weer he??
Verdwijnen jullie sokken ook in de wasmachine? Ik moet er elk kwartaal nieuwe kopen, zeker die sportsokken.
Oh ja! Ik heb niet gedacht aan zonder afspraak. Wij werken in “onze” kapsalon sinds twee weken met online afspraken maken, dus ben een beetje benieuwd naar wat mensen over het algemeen doen of fijn vinden.
Het meest irritante aan korter haar hebben is hoe vaak ik naar de kapper moet. Ik ben heel tevreden over mijn kapsalon en kapsel, maar ik kan geen afspraak maken en daar baal ik van want de wachttijd is vaak een uur.
Ja vind ik ook!
Ik denk echt dat dat een succes is, zoveel mensen hebben een hekel aan bellen. Online ligt de drempel veel lager, dus goed initiatief!
Ik gebruik altijd treatwell, zo handige want dam krijg ik meteen een lijst van alle kappers die dan tijd hebben, met prijs en met beoordeling. En je kan van tevoren betalen als je wil, want sommige kappers hebben de neiging je ongevraagd te stylen en daar dan voor te laten betalen en sinds ik treatwell gebruik weet ik gewoon wat ik betaal.
Ideaal systeem imo, maar ik ga ook graag steeds naar een nieuwe kapper.
Goed om te horen! Dit is een van de redenen waarom wij het zijn gaan doen. En oa zodat je ook buiten sluitingstijd een afspraak kan maken en het scheelt ons ook werk. Als bijvoorbeeld morgen 5 mensen een online afspraak maken scheelt het ons al 5 telefoontjes. Ik ben sowieso fan, maar (potentiële) klanten moeten het ook fijn vinden natuurlijk.
Welk van onderstaande schilderijen heb jij in het echt gezien? (gewoon een selectie)
- De aardappeleters - Van Gogh
- De sterrennacht / Starry Night - Van Gogh
- De Nachtwacht - Rembrandt
- Mona Lisa - Leonardo da Vinci
- The Last Supper – Leonardo da Vinci
- The Creation Of Adam – Michelangelo
- The Scream – Edvard Munch
- Meisje met de parel - Johannes Vermeer
- Guernica – Pablo Picasso
- The Birth of Venus - Sandro Botticelli
- American Gothic - Grant Wood
- The Kiss - Gustav Klimt
- De tuin der Lusten - Jeroen Bosch
- Water Lillies - Claude Monet
- Geen
0 stemmers
Het is superhandig voor impulsieve mensen zoals ik die midden in de nacht bedenken dat ze naar de kapper willen en dan meteen een afspraak kunnen maken
Ik plan altijd een nieuwe afspraak in als ik ben geweest. Anders bedenk ik me ineens dat ik NU naar de kapper wil maar dan is er pas over een paar weken plek op een moment dat ik ook kan (populaire kapper ).
Liever soep of salade?
- Soep
- Salade
- Beide bah
0 stemmers
Ik knoei altijd en kan de soep niet echt op m’n lepel houden (erg incapabel).
Onzin. Zulke dingen mag je niet zeggen, straks ga je het geloven.