Stel je persoonlijke vraag #8

Ik wil dit ook! Alleen ik ben 1.80, denk je dat ie dan nog comfortabel is?

Bij de sauna waar ik was haalde het personeel gewoon alle spullen weg en zette het achter de stoel neer. Superchill!

@Xiomara
Damn, dit is echt een nieuw niveau van sneuheid…

1 like

JA! Gebruik ik dagelijks haha.

1 like

:eek:

Doet me denken aan dit liedje trouwens:

6 likes

“De vierde dag hadden we geen keus en hebben we onze wekker gezet. Je moet wel meedoen, anders heb je geen bedje.”

man man man wat een treurnis

bron: https://www.ad.nl/wonen/brabander-bedenkt-oplossing-voor-handdoekje-leggen~a708bc36/

Ja hoor denk het wel! Ben zelf 1.75 en gaat prima.

1 like

Kut. Had eigenlijk gehoopt dat je nee zou zeggen, dan kon ik hem uit mn hoofd zetten :joy: even kijken hoeveel loon ik volgende week over heb :smirk:

Welk merk tandpasta gebruik jij het liefst?

• Aquafresh
  • Colgate
  • Elmex
  • Oral b
  • Parodontax
  • Prodent
  • Sensodyne
  • Zendium
  • Huismerk
  • Het merk dat in de aanbieding is
  • Anders

0 stemmers

De groene Dontodent (dacht ik) van DM!

2 likes

Zie jij jezelf als introvert of extravert?

• Introvert
  • Extravert

0 stemmers

Of: als een slappe lul op een drumstel (ik heb dit van mijn oma geleerd)

2 likes

Wij maken er tegenwoordig wel eens grappen over. Mensen denken vaak dat ik van warm weer houd omdat ik niet spierwit ben. Mijn beste vriend zei toen een keer “jaaa ze fikt het liefst weg op de evenaar” “zet haar in de woestijn zonder water en ze heeft een fantastische dag!”.
Oh ja en als kind, zolang er water in de buurt was waar ik in kon zwemmen vond ik die kuthitte ook prima.

2 likes

Ik weet dit dus nooit :weary:
Ik ben geen overduidelijke extrovert maar tegelijkertijd heb ik een sociale angststoornis (gehad?) die dat misschien ook “maskeert” (als dat kan), want ik vind mezelf ook geen echte introvert

6 likes

Ik ken ‘als een pik op slagroom’ :smile:

3 likes

Ik denk dat de meerderheid van het forum introvert is eigenlijk

6 likes

Die gedachte kreeg ik inderdaad ook, wilde zien of het zo was!

1 like

Deze vraag komt hier echt elke week ongeveer voorbij :sweat_smile:

10 likes

Ben benieuwd! In mijn omgeving (vrienden, werk, studie) heb ik juist het gevoel dat de meerderheid extravert is, maar dat kan ook omdat deze mensen mij wellicht mee opvallen haha.
Ik weet niet of er onderzoek naar is gedaan hoe de verdeling in de maatschappij is?

3 likes

Ach, ik ben hier pas een maand en heb hem nog niet eerder gezien.

1 like

Jaaa dit is mijn favoriet! Als ik bij een klant zit verbaster ik hem nog wel eens tot voor de kat zijn rozijn.

Nieuwe favoriet is de paling inpakken, als je weg gaat (jongens, ik pak de paling in!)

1 like