Stel je persoonlijke vraag #8

Zat jij op GoSupermodel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je wel eens naar een “offline” geweest? Dit was een meeting georganiseerd door gSm zelf en was (bijna?)altijd in Utrecht.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zat je bij een van de volgende groepen/functies hoe je het ook wil noemen?

• Nee
  • Focus groep
  • Ontwerpers
  • Moderators

0 stemmers

Ik mis gosupermodel af en toe nog steeds. Vooral het forum dan. Ben benieuwd hoe het zou zijn geweest nu iedereen ouder geworden is. Ik was jessicaat daar.

Hahahah precies dit!

Mijn nicht is ook kapster en had een paar jaar geleden een keer een model nodig. Ze had de trainer niet verteld dat ik haar nichtje was. Hij keek naar mn haar en zei: nou dat is ook hoog nodig. Maar goed dat je hier bent :sweat_smile: .
Heb maar niet gezegd dat we totaal wel 4 kappers in de familie hebben.

5 likes

Is jouw instagram profielfoto blauw vanwege de situatie in Sudan?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen instagram

0 stemmers

Ik dacht al dat dat daarom was!! Thanks

Is dat de reden?!

Kut ik zat (blijkt nu) heel ongepast te reageren op iemands story daardoor, hele slechte woordgrappen.

Wist niet dat het symbolisch was.

5 likes

Nee beide weinig. Ik heb jarenlang een chemische stijlbehandeling gehad, waarbij ik het daarna 48 uur niet mocht wassen etc. Nu heb er een keratine behandeling in (Jean Paul myne). Als ik het heb gewassen is het nagenoeg stijl nou, soms ga ik er nog ff met de stijltang door.

Slapen jullie de laatste tijd ook slecht? Ik mag al blij zijn als ik 3 uur slaap :weary:

• Ja
  • Nee
  • Sommige nachten wel en sommigen niet

0 stemmers

Ik mis het ook zooo erg soms! Leuke outfits maken of garderobespel :weary: Vind het echt jammer ook dat ze niet nonprofit door zijn gegaan

1 like

Ben jij blij met jouw gebit?

• Ja ik heb een prachtige prodent smile
  • Jawel
  • Wel oké
  • Nee
  • Nee ik haat mijn tanden

0 stemmers

Prodent smile is zeer overdreven, maar ‘jawel’ vind ik ook weer wat matjes klinken. Gewoon ‘ja, ik ben blij’ dus.

1 like

Haha toen ik deze poll net had geplaatst had ik al verwacht dat er een opmerking zou komen dat er een optie mistte. Maar die misste ik dus :sweat_smile:

Nu nog nee, maar ik krijg op korte termijn een beugel. Dus over 2 jaar wil ik deze pol nog wel een keer beantwoorden :smile:

2 likes

Met warm/heet weer draag ik liever:

• Een enkellange jurk
  • Een jurk boven de knieën

0 stemmers

Ik ben ook al tien jaar niet meer bij een kapper geweest… Laat het af en toe door mijn moeder bijpunten.

Als je twijfelt om naar een crematie te gaan, ga je dan?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

En als je zelf emotioneel en lichamelijk bekaf bent (burn out klachten), alleen zou zijn (en nogal sociaal awkward bent in die situaties), maar de dochter met het afscheid voor de euthanasie (daar ben je dus wel al heen geweest) wel tegen je heeft gezegd hoe fijn ze het vindt dat je er voor haar bent en ze in deze tijden ziet wie hun echte vrienden zijn?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik heb echt allesbehalve een Prodent smile, want mijn tanden zijn best geel en ik heb een spleetje tussen mijn voortanden, maar mijn gebit is wel echt één van de dingen die ik het mooiste aan mezelf vind. Juist ook om het spleetje vind ik ze leuk, ze zijn verder perfect recht en ik heb nog nooit gaatjes of gezeur gehad. Ik heb wel elke zes maanden ofzo een existentiële crisis waarbij ik twijfel of ik ze zal laten bleken, wat ze objectief veel mooier zou maken, maar waarbij ik altijd besluit dat dat onzin is waar ik niet aan wil meedoen. Heb veel gevoelens over mijn tanden.

13 likes

Je bent aangenomen bij een super leuk bedrijf en je mag diezelfde week nog beginnen, alleen heb je redelijk veel afspraken staan (familie, kapper, huisarts etc)

• Ik zeg de afspraken af/ik verzet de afspraken
  • Ik laat de afspraken staan en geef aan mijn nieuwe werk door dat ik deze week nog niet kan beginnen

0 stemmers

Hmm ik zou veel dingen wel verzetten denk ik, maar bijv. de huisarts niet denk ik.

4 likes

Is niet zo reeel dat je gelijk kan beginnen. 1 week is toch netjes?

6 likes

Ik vind het nogal onrealistisch om van een volwassene te verwachten dat die persoon direct kan beginnen. Ik zou bij een vakkenvullersbaantje nog kunnen begrijpen dat je morgen al begint.

9 likes