Is jouw instagram profielfoto blauw vanwege de situatie in Sudan?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen instagram
0 stemmers
Is jouw instagram profielfoto blauw vanwege de situatie in Sudan?
0 stemmers
Ik dacht al dat dat daarom was!! Thanks
Is dat de reden?!
Kut ik zat (blijkt nu) heel ongepast te reageren op iemands story daardoor, hele slechte woordgrappen.
Wist niet dat het symbolisch was.
Nee beide weinig. Ik heb jarenlang een chemische stijlbehandeling gehad, waarbij ik het daarna 48 uur niet mocht wassen etc. Nu heb er een keratine behandeling in (Jean Paul myne). Als ik het heb gewassen is het nagenoeg stijl nou, soms ga ik er nog ff met de stijltang door.
Slapen jullie de laatste tijd ook slecht? Ik mag al blij zijn als ik 3 uur slaap 
0 stemmers
Ik mis het ook zooo erg soms! Leuke outfits maken of garderobespel
Vind het echt jammer ook dat ze niet nonprofit door zijn gegaan
Ben jij blij met jouw gebit?
0 stemmers
Prodent smile is zeer overdreven, maar âjawelâ vind ik ook weer wat matjes klinken. Gewoon âja, ik ben blijâ dus.
Haha toen ik deze poll net had geplaatst had ik al verwacht dat er een opmerking zou komen dat er een optie mistte. Maar die misste ik dus 
Nu nog nee, maar ik krijg op korte termijn een beugel. Dus over 2 jaar wil ik deze pol nog wel een keer beantwoorden 
Met warm/heet weer draag ik liever:
0 stemmers
Ik ben ook al tien jaar niet meer bij een kapper geweest⊠Laat het af en toe door mijn moeder bijpunten.
Als je twijfelt om naar een crematie te gaan, ga je dan?
0 stemmers
En als je zelf emotioneel en lichamelijk bekaf bent (burn out klachten), alleen zou zijn (en nogal sociaal awkward bent in die situaties), maar de dochter met het afscheid voor de euthanasie (daar ben je dus wel al heen geweest) wel tegen je heeft gezegd hoe fijn ze het vindt dat je er voor haar bent en ze in deze tijden ziet wie hun echte vrienden zijn?
0 stemmers
Ik heb echt allesbehalve een Prodent smile, want mijn tanden zijn best geel en ik heb een spleetje tussen mijn voortanden, maar mijn gebit is wel echt één van de dingen die ik het mooiste aan mezelf vind. Juist ook om het spleetje vind ik ze leuk, ze zijn verder perfect recht en ik heb nog nooit gaatjes of gezeur gehad. Ik heb wel elke zes maanden ofzo een existentiële crisis waarbij ik twijfel of ik ze zal laten bleken, wat ze objectief veel mooier zou maken, maar waarbij ik altijd besluit dat dat onzin is waar ik niet aan wil meedoen. Heb veel gevoelens over mijn tanden.
Je bent aangenomen bij een super leuk bedrijf en je mag diezelfde week nog beginnen, alleen heb je redelijk veel afspraken staan (familie, kapper, huisarts etc)
0 stemmers
Hmm ik zou veel dingen wel verzetten denk ik, maar bijv. de huisarts niet denk ik.
Is niet zo reeel dat je gelijk kan beginnen. 1 week is toch netjes?
Ik vind het nogal onrealistisch om van een volwassene te verwachten dat die persoon direct kan beginnen. Ik zou bij een vakkenvullersbaantje nog kunnen begrijpen dat je morgen al begint.
Ik ga al 6 jaar naar dezelfde kapster (dus vast persoon, bij Kinki). Maar zij is nu een paar maanden gestopt. En ik heb altijd heel hard geroepen dat niemand anders ooit nog mijn haar mag knippen!!1!1. Maar nu ben ik toch bij een collega van haar geweest en die heeft mijn haar ook super goed geknipt. Dus ik zit in een soort kapper-crisis. Want ik was er echt van overtuigd dat niemand anders dan kapster 1 mijn haar goed zou kunnen knippen.
Niet meer 80 uur, maar wel nog steeds rond de 50 (af en toe richting 60). Begint me nu na ruim 2 jaar emotioneel wat zwaarder te vallen, maar komt ook door de hogere verantwoordelijkheid die ik draag nu in mn nieuwe functie. En hebben de afgelopen 4 maanden met een aantal voorwerkers tekort gezeten waardoor ik daar ook operationeel nog vaak wat moest betekenen. En 1 van mân 2 objectleiders is nu ziek, dus heb nog een extra pet op.
Maaaarrr nu 3 nieuwe voorwerkers aangenomen, dus nu toch hopelijk snel wat verlichting