Ik zeg dan meestal iets van ik wacht nog op iemand
āWe wachten nog even tot we compleet zijnā of als ik alleen ben āik verwacht nog iemandā.
Vinden jullie dat je lichaam goed bij je past? Misschien een rare vraag maar ik bedacht me vandaag dat mijn lichaam eigenlijk totaal niet bij mn persoonlijkheid past (vind ik) en ik best wel zit met die discrepancy. Ik heb een hele sterke, vrij dominante persoonlijkheid, ben heel eigenwijs en eigenlijk nauwelijks tot niet te intimideren. Maar ik ben ook heel lang en dun, en hoor wel vaker dat ik er heel fragiel/kwetsbaar uit zie (ook wel eens dat ik eruit zie alsof ik aan marathon rennen doe, maar dat vind ik pas echt beledigend want ik ben allergisch voor hardlopen)
heel verhaal maar goed, vind jij dat je lichaam bij je persoonlijkheid past?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Volgens mij denken heel veel mensen dat mān beste vriendin en ik een koppel zijn. Verleden keer vroeg mān onderbuurman of mān vriendin en ik samenwoonde. Ik heb maar gewoon gezegd dat ze haar eigen huis heeft. En de dierenarts zei heel de tijd jullie enz. Ik laat het altijd maar, het maakt me niet uit wat ze denken.
oh ja dat is verwarrend. Ik bedoelde het eerste, zal het aanpassen!
Omg, nee, ik had eerst ja gestemd per ongeluk. Ik vind dat dus een heel groot gespierd lichaam bij mij past. Omdat ik in het verleden best wel eens kut opmerkingen heb gehad over mijn lichaamsbouw. Wat gewoon prima is. Maar ik zou best wel eens een enorme grote man willen zijn. Ik heb altijd het gevoel dat je als ietssss kleinere vrouw je harder moet schreeuwen.
Ik vind dat iemand met mijn persoonlijkheid toch ministens in staat zou moeten zijn om 1 wenkbrauw omhoog te kunnen doen, walging te kunnen uitdrukken met 1 oogopslag of succesvol met mijn ogen moeten kunnen rollen.
Ik vind Mn persoonlijkheid best gevat, maar ik heb een slome kop en zie er soms uit als een goudvis qua expressie.
Mijn beste vriendin en ik waren tegelijk zwanger en toen kwam er een voorlichtingsavond voorbij waarvoor je je op moest geven via de mail. Dus toen had ik mezelf en mijn vriendin opgegeven.
Die vrouw was compleet in de war dat we allebei zwanger waren en ik snapte eerst niet waarom. Ze voelde zich ook helemaal ongemakkelijk haha
Wat raar eigenlijk, ik vind dat mijn lichaam totaal niet bij me past maar mn hoofd wel echt. Maar heb echt mega resting bitch face dus volgens mij doet dat m
Ik ben niet te zwaar of te dik, maar ik vond mijn lichaam van 5 jaar geleden beter bij mij passen dan nu.
Mijn onzekerheid over mijn lichaam heeft voor een groot deel ook invloed (gehad) op (de ontwikkeling van) mijn persoonlijkheid. Ik ben, mn ten tijde van mijn eetstoornis, altijd gefixeerd geweest op āAls ik dun ben, word ik gelukkigā en stiekem blijft me dat achtervolgen. Ook al heb ik ook al ervaren dat het nooit genoeg is. Hierdoor vind ik dus nooit helemaal dat mijn lichaam passend is bij wie ik wĆl zijn, maar wel past bij mijn persoonlijkheid nu als je meeneemt dat die onzekerheid, oa voortgekomen uit de langdurige ongezonde relatie met mijn lichaam, zo diep zit (en echt wel onderdeel van mijn persoonlijkheid is geworden). Goed verhaal August, lekker duidelijk ook
Ik vind het wel voor haar spreken dat ze er vanuit ging dat jullie samen waren. Vaak genoeg gebeurt het tegenovergestelde toch.
Ok , dit is misschien een beetje een rare vraag maar ik het dus een soort van kroeshaar. Ik laat het ook al jaren stijlen met alles wat zo ongeveer mogelijk is omdat ik me er ( helaas) bijna voor schaam.
- Ik vind het jammer dat mensen dit doen
- Ik vind het geweldig dat de mogelijkheid er is op ādatā haar te straighten.
- Ik heb geen mening hierover
0 stemmers
Jazeker, bij mijn grootse persoonlijkheid past een groot lichaam.
Nee mn naam is te braaf vind ik
Mensen noemen me vaak bij mijn achternaam, die heeft maar ƩƩn lettergreep en kan je lekker hard of boos zeggen. Past wel bij me.
Gebruik je een relaxer of gewoon steilen?
Mijn naam is een naam voor vrouwen van middelbare leeftijd en (dus) vrij suf.
Ik vind het heel jammer dat je het nodig vindt omdat je je er bijna voor schaamt maar ik vind het ook geweldig dat er mogelijkheden bestaan om het te stijlen zodat je je zekerder voelt. Maar zou toch liever zien dat het niet nodig was (:
Huh waaarom zou je dit doen? Heb dit echt nog nooit gehoord