Stel je persoonlijke vraag #8

Ik drink helemaal geen koffiešŸ™ˆ Af en toe ijskoffie, maar dan lig ik gelijk de hele nacht wakker haha

2 likes

Ik vind Nederlandse begrafenissen en hoe wij met de dood omgaan verschrikkelijk en ik kan slecht lange tijd stilzitten dus liever niet.

Zou jij een tijdelijke baan aannemen van 32 uur per week, reistijd circa 1,5 uur (enkele reis) omdat je meestal 3 verschillende bussen moet nemen. Wel volledige reiskostenvergoeding, maar matig salaris (1900 bruto bij 40 uur). (Ik ben net 2 weken op zoek naar een baan en heb diploma’s. En het is niet mogelijk om onderweg al deels te werken.)

• Het lijkt mij een prima baan voor enkele maanden. Je moet niet zulke hogen eisen stellen.
  • Groot gelijk dat je die baan niet hebt genomen, je vindt wel wat beters
  • Ik zou die baan alleen nemen als ik superkrap bij kas zat en al maanden bezig ben met het zoeken naar werk
  • Anders.

0 stemmers

Hangt vooral ook af van de inhoud van de baan

3 likes

Ligt eraan of het een leuke baan is qua inhoud, als het wel heel leuk is dan zou ik het misschien wel overwegen

1 like

@kitsune Inhoudelijk was het niet uitdagend (althans voor mij). Veel eentonige taken. Grote logge organisatie weinig verantwoordelijk en ook niet iets dat echt iets toevoegt aan mijn cv.

Ja, maar ik zou het huishouden moeten doen. Niet studeren of werken haha.

Heb je vandaag blote benen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Indien ja,
Draag je dan

• een korte broek/short
  • een jurk
  • een rok
  • iets anders?

0 stemmers

Hmm dat klinkt niet echt leuk :stuck_out_tongue: in dat geval zou ik het misschien toch maar aan me voorbij laten gaan haha

Waarom heb je dan gesolliciteerd? Of heb je dat niet?

Eens, helemaal niet lelijk dus. Jij bent echt zoveel leuker dan je denktā¤ļø Hoop dat je dat zelf ook ooit kan in zien, want denk dat er dan een last van je schouders valt.

7 likes

Ja en ze wilde mij hebben, maar ik moest snel kiezen. (Ik wilde eigenlijk met het bedrijf afspreken om na 3 dagen pas de knoop door te hakken.) Ik heb nog dingen lopen en ben daarom niet ingegaan op het aanbod. Achteraf ga ik erg twijfelen als ze mij willen pushen om haastige beslissingen te maken. :upside_down_face:

Hoe lang moet je gemiddeld wachten bij de huisarts?

• 1-2 minuten
  • 2-5 minuten
  • 5-10 minuten
  • 10-15 minuten
  • 15-20 minuten
  • 20+ minuten

0 stemmers

Ik zou het gewoon doen, als het niet bevalt kun je in je proeftijd nog weg. Zou die andere sollicitaties ook gewoon nog wel doen dan. Misschien valt het wel mee en solliciteren vanuit een baan is altijd prettiger.

Ik kreeg geen proeftijd :wink: Ze mogen geen proeftijd vragen bij banen met een duur van <6 maanden. En tussentijds opzeggen was ook niet zo snel mogelijk.

Wat raar dat ze je geen 7 maanden contract geven, ik wist niet dat er nog bedrijven zijn die doen aan die 6 maanden. Ik zou dat wel even aankaarten

€1900 bruto voor iemand met diploma’s vind ik wel echt heel erg weinig. Ik weet niet op welk niveau je diploma’s hebt maar gezien de huidige krapte op de arbeidsmarkt mag je wel meer verwachten denk ik.

3 likes

Ik heb alleen blote benen totdat ik moet werken straks. Een van mijn patiĆ«nten raakte tijdens de vorige warme dagen al van slag door een beetje zichtbaar sleutelbeen, en daar laat ik het graag bij :’)

5 likes

Soort van via tinder, want we herkenden elkaar wel van de middelbare school. Ik zeg dus wel vaker dat we elkaar van de middelbare school kennen, maar is niet helemaal waar haha, daar hadden we ook nooit met elkaar gepraat.

1 like

haha, verstandige keuze!

Omg ik kom regelmatig op een plek waar een bizar laag fonteintje in de wastafel zit. Ik houd dan een klein flesje water, zo’n 33cl eronder en moet dan m’n hand er weer onder houden. Ik vervloek dan zo ongeveer de hele wereld. Kraanwater in Nederland is echt van een hele goede kwaliteit dus wees blij dat ik m’n flesje water weer wil vullen ja.

5 likes