Stel je persoonlijke vraag #8

Stel, je bent op je werk een klein klusje vergeten (koffiekopje in de vaatwasser, papierbak legen, computerscherm uit oid) en je leidinggevende appt de volgende ochtend in de groepsapp ‘let er allemaal op dat je dit en dit (jouw vergeten klusje dus) niet vergeet’
Wat doe je dan?

• Ik app in de groep iets van sorry mijn fout
  • Ik app mijn leidinggevende privé
  • Ik doe niks
  • Anders

0 stemmers

Ah ja, ik heb ook gewone slotjes. Je ziet echt snel verschil, dus ben blij dat ik het heb gedaan :slight_smile:
@Mgg ik heb dus gewone slotjes, bij mij was dat de beste oplossing maar er moest dan ook wel veel meer gebeuren dan een tandje rechtzetten haha

2 likes

Ik ben twee weken vrij omdat ik in juli met een nieuwe baan begin en mijn vriend en ik hebben spontaan besloten om er nog een paar dagen tussenuit te gaan. Welke stad zou jij kiezen? We gaan van zaterdag t/m woensdag dus er moet genoeg te doen zijn. We houden van rondslenteren, cultuur, lekker eten en gezellige terrasjes etc. In onderstaande steden zijn we nog nooit (samen) geweest en heb ik goede deals gevonden (het budget is niet mega groot). Lekker veel keuze maar ik ben dan ook dramatisch met beslissingen nemen haha.
Max. 3 keuzes!

• Lissabon
  • Rome
  • Stockholm
  • Krakau
  • Budapest
  • Athene
  • Boekarest
  • St. Petersburg
  • Porto
  • Belgrado
  • Valencia
  • Madrid
  • Málaga
  • Warschau
  • Sofia

0 stemmers

Zoals @grace al zegt zou ik niet voor Stockholm kiezen als je niet al te veel wilt besteden. Mijn vriend en ik zijn drie jaar geleden samen naar Madrid geweest en dat was heel erg leuk! Je kan er onwijs lekker eten en er is meer dan genoeg te doen. Het was helemaal niet duur en mijn vriend vindt dit nog steeds onze leukste vakantie ooit.

2 likes

Thanks! Valencia staat inderdaad heel hoog op mijn lijstje. Krakau ook, maar mijn vriend gaat liever richting Zuid-Europa voor het vakantiegevoel haha.
Stockholm was ik inderdaad al bang voor. Rome ben ik zelf een aantal jaar geleden al geweest met vriendinnen maar voor mijn vriend zou het de eerste keer zijn en hij wil dan inderdaad vooral de bezienswaardigheden afstruinen denk ik. Misschien beter in een andere periode inderdaad!
@George ook bedankt! Ik neig zelf ook naar Spanje of Portugal, maar wie weet kiezen we toch voor iets anders.

1 like

Deze week doet de lift in je flat het niet. Dit betekent 7 verdiepingen lopen. Ga je nu minder vaak het huis uit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nouja je huis uit is niet zo erg, maar naar boven lopen :sob:

2 likes

Aanvullend hierop; ben een paar x naar Boekarest geweest in juli en augustus, dat vond ik ook echt te heet. Wat dat betreft kan die misschien ook afvallen :wink:

1 like

Meeste plekken zijn nu echt fucking warm. Denk dat Lissabon wel een goeie is. Genoeg afwisseling ook en veel te doen.

1 like

Dit inderdaad!

Sofia vond ik wel superleuk (en heel goedkoop), maar ik zou inderdaad wel kijken om excursies te doen vanuit de stad, anders is het te lang.

Ik zou voor Budapest of Krakau gaan. Athene en Rome zullen heel druk en warm zijn. En in Portugal ben ik nog nooit geweest.

1 like

Heb je het dan niet over Budapest?

2 likes

Voor eens en voor altijd, editie 156:

• Wat je even kwijt wil
  • Wat je even kwijt wilT

0 stemmers

1 like

Boedapest is een van mijn favoriete plekken geworden. Zo’n onwijs leuke stad. Belgrado ben ik pas nog een week geweest en was blij verrast. Daar kun je erg goed eten en kun je eventueel ook nog naar leuke stadjes eromheen gaan met de bus! En Servische mensen zijn zo aardig.

1 like

Ja, ik vind Belgrado/Servië ook leuk (en ik heb mezelf daar helemaal vol gevreten met frambozen, die waren súpergoedkoop daar, haha), maar ik zou er zelf niet zo lang blijven, denk ik. Het is wel echt een uitgaansstad (o.a. ook op boten), dus als je dat leuk vindt, blijf je er misschien ook graag wat langer.

1 like

Wat een heerlijke uitslag dit!

Stel je bent op reis met collega’s en er is twee uur vrije tijd in het programma, nadat je hebt ingecheckt in het hotel. Wat doe je?

• Ik ga naar mn hotelkamer en blijf daar tot het tijd is voor het programma
  • Ik maak plannen met collega’s om iets te doen, en doe dat gelijk (naar buiten bijv.)
  • Ik ga naar mn hotelkamer en ga nadat ik mn spullen heb neergezet gelijk naar de hotelbar om collega’s op te zoeken
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Even iets voor mezelf doen, zonder collega’s. Of ben ik dan heel aso? Haha

29 likes

Houdbare tubes/potjes/etc. sausjes in de koelkast?

• Ja!!
  • Niet per sé
  • Nee joh, gewoon in de kast
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

@Axolotl nee vind ik niet. Ik doe nu precies hetzelfde, maar wel een klein beetje fomo :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Over een uur begint het programma tot 01:00 dus eigenlijk vind ik het ook wel prima.

Hahaha lijkt me echt grappig als iedereen hier dan in de 70 is en dat we dan nog steeds onze outfits showen en dingen opbiechten vanuit het bejaardentehuis: vandaag de breinaalden van Gerda verstopt in de plantenbak.

63 likes

Dat lijkt me zo fantastisch. Ergernissen en ongemakkelijk momenten vanuit het bejaardentehuis. :joy:

8 likes