Staat er, maar niet duidelijk denk ik
Gaat om houdbare sausjes. Mayo in een tube etc.
Ahh shit, typefout gemaakt alle stemmen wegđ©
En uiteraard ook kekke outfitfotoâs maken met bloekenjurkjes die matchen met steunkousen, je hippe brillenkoord en Ecco-instappers.
Ik vind mayonaise uit de koelkast echt veeeeel minder lekker dan als het gewoon op kamertemperatuur is. Dus ik bewaar het in de voorraadkast. Eet er toch zoveel van dat het geen kans krijgt om te bederven
Hier wel, als ik social media had, dan niet altijd.
Nee klopt. Voor een week was het te lang, maar wij waren aan het rond reizen in de Balkan met Belgrado als eindpunt en moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb. We waren beide erg moe van het rond reizen en ik zat met een enkel waar de banden van verrekt waren dus was het fijner om zo lang te blijven, maar voor een paar dagen is het een erg leuk stad. En inderdaad alles is zo belachelijk goedkoop!
Hier reageer ik sowieso altijd. Op Facebook heb ik de regel dat ik alles negeer van mensen die ik niet irl ken (ik krijg af en toe vreemde berichten of vriendschapsverzoeken van mensen die ik niet ken). Op Instagram hangt het van het bericht af.
Maar ik ben wel niet goed in snel reageren, dus het kan vaak efjes duren, haha.
Ik vind van wel. Maar veel mensen van niet. Was nieuwsgierig vandaar de poll.
Zal zo eens op een verpakking kijken!
Ik krijg amper berichtjes van vreemden (wel volg/vriendschapsverzoeken van sexy singles/fitness hunks), dus ik open wel alles. Meestal reageer ik ook, behalve als het iemand is die bedelt om volgers
Ik krijg eigenlijk nooit priveberichten (zowel hier als op social media) maar ik zou denk ik wel altijd erop reageren.
Ik ben benieuwd naar verschillen in opleidingsniveau in relaties.
Jouw opleidingsniveau en die van je partner:
- Ik heb diploma WO en mijn partner ook
- Ik heb diploma HBO en mijn partner ook
- Ik heb diploma MBO en mijn partner ook
- Ik heb diploma WO en mijn partner diploma HBO
- Ik heb diploma WO en mijn partner diploma MBO
- Ik heb diploma HBO en mijn partner diploma WO
- Ik heb diploma HBO en mijn partner diploma MBO
- Ik heb diploma MBO en mijn partner diploma WO
- Ik heb diploma MBO en mijn partner diploma HBO
- Anders, namelijkâŠ
- Ik heb geen partner
0 stemmers
Ik zoek in een partner:
- Iemand die net zo hoog opgeleid is
- Iemand die hoger opgeleid is
- Iemand die lager opgeleid is
- Maakt me weinig uit als het verschil maar niet te groot is
- Maakt me weinig uit, hoe groot het verschil ook is
0 stemmers
En anoniem:
Uitgaande van een hetero relatie, vind jij het als vrouw prettiger als de man hoger opgeleid is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik merk bij mezelf (WO) toch dat ik bevooroordeeld ben over mannen met een MBO opleiding, ook al hebben ze een goede carriĂšre en merk ik er relatief weinig van in conversatie. Ik probeer daar beetje van af te komen, dus hopelijk helpen deze polls.
Opleidingsniveau maakt me niks uit, maar ik vind het wel fijn als ik âop niveauâ met iemand kan praten. Weet niet zeker hoe ik het moet verwoorden zonder kut te klinken maar ik wil het met een partner ook over dingen als politiek/feminisme/etc kunnen hebben. Dat soort dingen ben ik best veel mee bezig dus het lijkt me niet prettig als iemand daar niks van snapt of zelf niks in kan brengen. Maar of die persoon nou een PhD heeft of direct na de middelbare school is gaan werken maakt me dan vrij weinig uit.
Anders: ik heb ongeveer 3 maandjes na de zomervakantie hbo en mijn vriend heeft âalleenâ havo (hij is een paar jaar terug met zn hbo gestopt, heeft wel zn P)
Edit: maar hij is wel slimme dan ik en heeft ook meer algemene kennis. Opleidingsniveau zegt mij daarom ook niet zoveel, maar vind het net als @Dazed wel belangrijk dat iemand ongeveer op hetzelfde niveau als ik kan praten en denken
Dit exact ja. Ik vind het dus ook niet altijd wat zeggen.
Als ik kijk naar mezelf heb ik nu aan moeten klikken dat ik een mbo diploma heb en mn vriend WO (ik heb wel 4 jaar hbo gedaan en mn propedeuse uiteraard dan, maar door omstandigheden niet mn diploma). In de praktijk zitten mn vriend en ik echter best wel op 1 lijn en kan ik prima een gesprek op niveau met hem voeren.
En dat vind ik ook belangrijk dat dat kan, en dat kon ik ook met mn ex die mbo opgeleid (politieagent) is.
Ja precies dit! Het opleidingsniveau maakt me niet uit. Wat me wel uitmaakt is of ik diepgaande gesprekken kan hebben met iemand, en ik vind het ook fijn als iemand (ongeveer) dezelfde denk- en associatiesnelheid heeft. Ik heb één iemand in mijn leven waarmee ik wel interessante en diepgaande gesprekken kan hebben, maar hij zegt vaak iets waarvan ik denk âoh, dat had ik al bedacht en ik was eigenlijk al verder aan het nadenkenâ en dat vind ik toch lastiger dan ik zou verwachten.
Ik heb een MBO diploma en ben derdejaars HBO. Mijn vriend heeft een niveau 1 diploma. Mijn vriend heeft geen niveau 1 denkniveau, we liggen daarmee op een lijn. School was geloof ik niet zijn ding haha.
Momenteel heb ik hbo en mijn partner mbo, hij is nu wel bezig met een hbo opleiding. Dus dat zal binnen twee jaar gelijk zijn. Ik vind echter dat opleidingsniveau eigenlijk niet zo veel zegt over hoe iemand is en wat voor gesprekken je met iemand kan voeren. Mensen die pienter zijn kunnen natuurlijk ook mbo hebben gedaan en zo werkt dat uiteraard ook omgedraaid. Dus ik probeer opleidingsniveau altijd een beetje los te laten.
Anders, mijn vriendin en ik zijn nog bezig met studeren dus nog geen diploma. Zij heeft wel vwo gedaan en ik havo, maar we doen nu beide dezelfde opleiding.
Maar ik denk niet dat je opleidingsniveau alles zegt over jou als persoon en hoe goed je met iemand op een lijn zit qua gesprekken.
Ik vind het inderdaad ook niet de leukste eigenschap aan mezelf.
Je bent een stuk fruit. Wat ben je?
- Een banaan
- Een appel
- Een peer
- Een kiwi
- Een mango
- Een ananas
- Een watermeloen
0 stemmers