Stel je persoonlijke vraag #8

Wunderlist! Ik kan echt niet zonder lijstjes hoor, vergeet echt alles. Zelfs zo erg dat ik geregeld opsta, een kamer in loop en eenmaal op bestemming alweer vergeten ben wat ik ging doen.

6 likes

Ja ik heb deze laatst gekocht :slight_smile:

1 like

Leuk!! Hoe valt ie ongeveer? Weet niet zo goed welke maat ik moet kiezen

Love nickelback

5 likes

Ik had een maatje groter dan normaal gedaan maar dat komt omdat 'ie heel hoog zit en ik geen platte buik heb. Hierdoor is het bij mij wel een langere broek dan eigenlijk hoort.

1 like

LOOK AT THIS PHOTOGRAPH
ANYTIME I DO IT MAKES ME LAUGH

20 likes

Het probleem dat ik heb met de nieuwe Coldplay en bands zoals Kensington en Imagine Dragons is dat de muziek erg veilig is. Alles ligt makkelijk in het gehoor en nergens wordt echt geƫxperimenteerd terwijl de muzikanten wel getalenteerd zijn. Nummers hebben vaak een standaard opbouw er wordt nergens echt naartoe gewerkt. Tekstueel valt het vaak ook best tegen al is het vaak wel beter dan de muziek van Ariane Grande etc.

Waar vangt ā€˜de nieuwe coldplay’ aan wat betreft album?

• Parachutes
  • A Rush of Blood to the Head
  • X&Y
  • Viva la Vida or Death and All His Friends
  • Mylo Xyloto
  • Ghost Stories
  • A Head Full of Dreams

0 stemmers

3 likes

Iemand zei laatst tegen mij dat Kensington/Imagine Dragons in hetzelfde straatje valt als Muse en toen werd ik boos😠

5 likes

Ja, dit inderdaad! Dan heb je zo’n groot bereik en dan maak je zulke saaie dingen.

1 like

Voor mij bestaat de oude en de nieuwe muse. :joy: Ik begin echt een oude zeikerd te worden wat betreft solide rockbands van de afgelopen 15 jaar.

7 likes

Ik vergeet vaak waar grote meubels staan die al 15 jaar op dezelfde plek staan zodat ik ongeveer 3 keer per dag m’n kleine teen eraan stoot :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Je bent een stuk fruit deel 2.
Ik ben een:

• Perzik
  • Aardbei
  • Pruim
  • Mandarijn
  • Druif
  • Sinaasappel
  • Citroen
  • Framboos
  • Galiameloen

0 stemmers

Dinsdag maakte de TU Eindhoven bekend dat de vacatures voor wetenschappelijk personeel voorlopig uitsluitend openstaan voor vrouwen. Dit moet ertoe leiden dat volgend jaar al een op de vijf hoogleraren een vrouw is.

Vind jij deze manier van aanpak te rigoreus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat dit een hele effectieve manier kan zijn om de drempel voor geschikte vrouwelijke kandidaten te verlagen. Kan me voorstellen dat heel veel vrouwen in de technische wereld minder snel solliciteren omdat ze denken dat er toch wel een man wordt aangenomen.

4 likes

Oeeeeh lastig kiezen tussen perzik, framboos en aardbei. Of citroen! Omg fruit is zo lekker.

2 likes

Een kiwi gold en niks anders.

7 likes

Mensen die mandarijnen en sinaasappels eten zijn de duivel! Ik kan echt niet tegen de geur

2 likes

Beste lijkt mij om volkomen anoniem solliciteren in te voeren. Geen sekse, geen leeftijd, geen afkomst. Alleen opleiding, ervaring en motivatie.

20 likes

Maar hoe werkt dit dan met sollicitatiegesprekken zelf?

1 like

Ja, dat is lastig. Maar dan kun je in ieder geval laten zien wat je in huis hebt. Je wordt niet bij voorbaat op de ā€˜nee’-stapel gelegd.