Ik heb ook echt een buitenproportionele aversie tegen Coldplay.
Hahahaha @Dazed, @instantramen en @August ik durf het bijna niet te vragen maar waar komt dat dan door? Is het de stem? De lyrics? Melodieën? Personen? Ik hoor dit over Imagine Dragons ook vaak inderdaad.
Dan ben ik niet alleen gelukkig. Heb nu voor âIk ben fanâ gekozen, wat een beetje overdreven is maar ik vind de muziek dus helemaal niet zo kut en had hier een hele discussie over met collegaâs laatst. Vandaar de poll. Maar schijnbaar is dit dus een onderwerp waar veek mensen een uitgesproken mening over hebben. Vind ik alleen maar heel interessant! Ik hou van (over) muziek (praten). Als ik nu nog serieus word genomen.
Haha ik kan het niet eens heel goed uitleggen maar als ik een nummer hoor van hen, roept dat gelijk allerlei negatieve gevoelens op . Vind de teksten vaak ook stom/te cheesy
Ik vind coldplay echt heel naar, vooral fix you. Gatverdamme. Ik word gewoon depressief als ik maar enkele zinnen uit hun strot hoor. Echt hou op. Afgrijselijk.
Dank voor al jullie input over verschillen in opleidingsniveau. Vond ze heel leerzaam/inzichtelijk. Zoals ik al zei merk ik bij mezelf vaak een vooroordeel, terwijl ik soms jongens tegenkom die ik verder wel heel leuk vind. Ik denk dat het misschien ook een soort onzekerheid is vanaf mijn kant inderdaad omdat ik mijn identiteit heel erg aan mijn school/academische prestaties heb gehangen altijd (wat rationeel gezien onzin is, maar zo is het nu eenmaal). En ook omdat ik in mijn omgeving wat MBO-geschoolde mensen heb met wie ik op intellectueel niveau niet echt een connectie heb, maar dat is natuurlijk heel generaliserend. Op mijn studie zaten ook genoeg mensen (kakkers vooral) die misschien goed konden leren, maar die niet persé intelligent waren daarbuiten.
Ik vind het zo niksig ofzo? Er zit te weinig energie in, alles voelt zo halfslachtig maar ze zetten het neer als een heel groots iets, op de een of andere manier irriteert me dat mateloos
Coldplay hoort in hetzelfde rijtje thuis als Taylor Swift: intens kut maar het komt zo vaak op de radio dat je alsnog alles mee kunt zingen.
Ik heb vooral echt een hekel aan clocks, zooooân schijtnummer
Ik ben zaterdag teruggekomen uit Budapest. Prachtige stad, voldoet aan je beschrijving, maar HEET! Nu was het al 35 graden. Dus die zou ik bewaren voor een ander moment.
Ja klopt ik zou deze poll graag per album willen beantwoorden. Maar de liefde voor X&Y, Parachutes en A rush of blood to the head is wel zo sterk dat ik een ekte fan ben.
Clocks vind ik ook zooo vervelend!!! Van Yellow word ik vrolijk en van Fix You moet ik heel erg huilen omdat het werd gespeeld op de begrafenis van een vriend, maar ik vind de muziek verder op zich⊠gewoon. Ik vind het bizar wanneer het voor mensen poëtische waarde heeft omdat de teksten voor mij totaal geen diepgang hebben, maar ik vind het ook niet heel stom of slecht.
Wat zou jij kiezen?
- Groter, mooier huis en je maximale hypotheek, daardoor minder buffer
- Kleiner, braver huis, minder mooi, maar nog flinke buffer om mooie meubels te kopen en naar je eigen smaak te maken (badkamer, keuken, openslaande deuren)
- Groot, goedkoper huis wat nog heelmaal gestript moet worden
0 stemmers
En Miss Montreal die in 2008 een halve hit had en nog overal moet opdraven, en eigenlijk de hele 3fm stal
Soms schaam ik me voor wat een hater ik ben maar meestal niet
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond als een oude en een nieuwe Coldplay. En voor zover ik weet is het juist populair toch? Vooral 1 vriendin van mij zette âvroegerâ vaak nummers van Coldplay op.
Haha love al deze reacties op Coldplay. En @Spaarlamp zo waar wat je zegt over Taylor Swift. Haar kan ik dus écht niet aan. Maar soms ben ik ook gewoon koppig daarin hoor. Dan heb ik gewoon een afkeer tegen een persoon waardoor ik de muziek ook meteen ållemaal kut vind. En ik vind het heel vervelend als iemand dat over mijn favoriete artiesten zegt (want ze beoordelen maar op een paar nummers) maar zelf doe ik precies hetzelde.
Hm fair point maar Nickelback heeft wel een andere, kleinere, minder vervelende fanbase dan die 3.
Wunderlist! Ik kan echt niet zonder lijstjes hoor, vergeet echt alles. Zelfs zo erg dat ik geregeld opsta, een kamer in loop en eenmaal op bestemming alweer vergeten ben wat ik ging doen.
Ja ik heb deze laatst gekocht
Leuk!! Hoe valt ie ongeveer? Weet niet zo goed welke maat ik moet kiezen