Ja maar je hebt hem daarna blijkbaar niet gelijk terug gebracht… Had ik wel zo netjes gevonden in dat geval.
Ja, dat is lastig. Maar dan kun je in ieder geval laten zien wat je in huis hebt. Je wordt niet bij voorbaat op de ‘nee’-stapel gelegd.
Jaa love it. Het probleem is als ik zo’n bak kiwi gold koop ik het echt in 1 a 2 dagen al helemaal op heb en die kiwi’s zijn best prijzig. Vanochtend heb ik een bak aardbeien gekocht en heb ze al allemaal op. .
Ik denk dat dit in de wetenschap bijna onmogelijk is? Wel voor PhD’s misschien, maar voor mensen die al verder zijn in hun academische carrière moet je bijna wel publicaties enzo laten zien, dat gaat nogal lastig anoniem.
We hebben het over 50 cent, niet 10 euro. Als iemand m voor je heeft teruggebracht zou ik dat 5 euro waard vinden
ze stonden aan 59 cent hier in de Lidl, heb er twaalf gekocht en waren in 2 dagen op
Ik denk eigenlijk dat je buren niet bewust de 50 cent hebben gehouden en dat er verder ook geen slechte intenties achter zetten.
Als ze m meteen hadden teruggebracht had ik dat wel aso gevonden, maar na een paar dagen niet. Ze dachten misschien dat jij t niet meer ging doen?
ananas want die heeft altijd een kroon op and i’m a queen
Oke ja sorry als je zo overtuigd bent van je eigen mening waarom maak je dan die poll?
Een aardbei, omdat er dagelijks een doos in mijn lichaam verdwijnt.
Ik ben een enorm warhoofd en laat dingen vaak ergens liggen omdat ik ze dan vergeet mee te nemen. Mijn geheugen is echter wel goed, ik kan namen en verjaardagen goed onthouden en dingen die mensen over zichzelf vertellen e.d. Ik denk dat ik gewoon niet zo bewust met spullen omga en dat het niet per de het geheugen van een goudvis heb, wat me wel eens verweten wordt.
Dat is onhaalbaar en je zal dan toch wel leeftijdsdiscriminatie hebben als er staat dat iemand in 1984- 1988 bijvoorbeeld Economie heeft gestudeerd.
Maar is het relevant dat iemand van 1984-1988 economie heeft gestudeerd? Kan toch ook enkel zijn: master Economie voltooid, zonder jaartallen. Hetzelfde kan wat betreft werkervaring.
@anon46421473 oke zoals ik het nu begrijp hebben ze hem ingeruild voor die 50 cent? Ik zou ook zo petty zijn om een tikkie te sturen hoor hahahaha. Gewoon om de boodschap duidelijk te maken, niet eens om die munt
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het asociaal van jou vind. Ik denk dat ze misschien naar de Action moesten en dachten laten we die kar ook maar meenemen. Zonder erbij nagedacht te hebben dat die vijftig hele eurocenten erin van jou zijn
Als je je er zo druk om maakt, breng dan dat Lidl wagentje weer terug dan sta je quitte met ze én heb je je 50ct weer terug.
@anon46421473 ik zou naar de buren gaan en vragen hebben jullie mijn karretje gezien? Dan zeggen zij die heb ik ingeruild dan zeg jij zou je dan de volgende keer even willen vragen ik ben op mn money. Thats it
Niemand krijgt tie hier er ooit uit. Dus veel karretjes met zon muntje er in hahaga