Stel je persoonlijke vraag #8

Jeetje ik interpreteerde deze zin echt even totaaaaal verkeerd en snapte niet waarom dat je een aardbei zou maken hahaha

1 like

Omg lifehack!!! Serieus

Leuk dat je ouders dat lopend hebben gedaan! Ik heb wadgelopen bij Schiermonnikoog en vind dat echt een aanrader! Echt een prachtig stukje natuur.

Doe alleen niet zo eigenwijs als ik door losse gympen aan te trekken. Je krijgt spijt.

2 likes

Waddeneilanden kunnen ook echt duurrr zijn. Maar als je wilt gaan, Vlieland is echt mijn favoriet! Heerlijke camping aan het strand, met pizza’s en live bandjes, en als je mazzel hebt sta je achter Robert ten brink in de rij voor een ijsje.

2 likes

Ja en dan met zoveel mogelijk fietspontjes :heart:

2 likes

Wadlopen is echt een aanrader! Vooral het idee dat je in de zee ‘loopt’ en in de verte het eiland ziet.

Rottumeroog is ook prachtig! Die natuur :heart_eyes:

3 likes

say no more

mijn OG oude man crush, still would

11 likes

Ik ben te lui om te fietsen tegenwoordig :speak_no_evil: maar dergelijke musea zijn echt leuk. Een bakkerijmuseum is ook de moeite waard, vaak kan je ook proeven en bakmixen kopen etc. :heart: Hattem, Medemblik en Oosterhout hebben leuke.

Eens in de zoveel tijd zijn er ook treinkaartjes met heel veel korting en dan kan je een dag lang treinreizen, onbeperkt. Met zo’n actie is het leuk om dan bijvoorbeeld een verdere stad te bezoeken, of zelfs 2.

1 like

Drop ik alles in het boodschappen net van m’n kinderwagen :sunglasses:

Welk bruto salaris acht jij het minimum om een echt fijn leven te hebben over pak em beet 5 jaar? Om te leven zoals jij wil / jezelf in alle behoeften te voorzien zonder (geld)zorgen?
(bedrag bruto)

• 1400
  • 1600
  • 1800
  • 2000
  • 2200
  • 2400
  • 2600
  • 2800
  • 3000
  • 3200
  • 3400
  • 3600
  • 3800
  • 4000
  • 4200
  • 4400
  • 4600
  • 4800
  • 5000

0 stemmers

Het was niet jouw karretje ondanks die 50ct dus ik vind het niet per se asocialer van hen vergeleken bij het meenemen van kar vanaf de winkel. En om het positief te zien, je hebt 50ct betaald om niet dat karretje terug te hoeven duwen :wink:

1 like

Welk bedrag zou jij een geslaagde tiener geven van een kennis/vrienden/familie waar je niet heel close mee bent ? (Als je geld wil geven of dat bedrag in een cadeaubon)

• 1
  • 3
  • 5
  • 7
  • 9
  • 11
  • 13
  • 15
  • 17
  • 19
  • 21
  • 23
  • 25

0 stemmers

Waarom staat 20 er niet tussen
Dan maar 21

2 likes

Wat er nu echt tegen muggen werkt.

Aah wat een goed idee. Ik ga deze morgen meteen halen en in mijn slaapkamer naast m’n bed in het stopcontact stoppen :+1:

Ruik je dat spul?

Het zwembad waar we met school gingen zwemmen stond op een terp, tenminste iets wat ik heb gezien :sweat_smile:

1 like

Wat doe jij als er iemand naast/achter/voor je om de 10 seconden zijn neus aan het ophalen is?

• Boos kijken
  • Zakdoekje aanbieden
  • Er iets van zeggen
  • Niks doen
  • Anders?

0 stemmers

Als ADD’er: ja ik ben uitgeput na een gesprek met iemand, zeker als er veel geluid doorheen komt. Tegenwoordig zeg ik gewoon (als ik met goede vrienden praat) dat ik heeeeel even 5 min wat anders moet gaan doen omdat ik het onderwerp heel boeiend vind maar niet meer kan luisteren. We praten dan verder als ik even de hond heb geaaid of iets anders kleins. Blijkt vaak dat mensen dat fijner vinden dan wanneer je doet alsof je luistert maar sterft van binnen. En ja ik kan ook dingen genadeloos herhalen die in een ruzie gezegd zijn 4 jaar geleden.

14 likes

Wat een vreemde opties hahahhah