Aangezien ik zelf nu weer chocola zit te vreten, vraag ik me af: hoeveel chocola eet je gemiddeld per week?
- Minder dan een halve reep
- Een halve reep
- Een hele reep
- Anderhalve reep
- Twee repen
- Meer dan twee repen
- Ik eet nooit chocola
0 stemmers
Aangezien ik zelf nu weer chocola zit te vreten, vraag ik me af: hoeveel chocola eet je gemiddeld per week?
0 stemmers
Friesland, Groningen, Flevoland en Noord-Holland.
In Limburg hebben ze geen terpen nodig.
Ik ben gestopt met koffie drinken, nu ik een hartritmestoornis heb waarvan de oorzaak nog onbekend is. Niemand heeft me gezegd dat het niet mag hoor maar ik wil het niet op de spits drijven.
Ik eet bijna nooit chocoladereep, maar ik ben dan weer dol op verschillende koekjes met chocola. Dus krijg alsnog een dosis chocola binnen
Als ik een reep koop gaat hij sowieso binnen een week op. Dus ik probeer niet elke week een reep te kopen. De ene keer gaat dat weken goed, de andere keer eet ik wekelijks een reep.
Over terpen gesproken, wat vind je van Erika?
0 stemmers
Rottumerplaat mag je niet bezoeken dus dat zou ik skippen voor eventuele vakantieplannen.
Ik wil nog wel heel graag een keer zoân dagtrip naar Rottumeroog doen
Dan is er nog veel te ontdekken.
Mijn ouders hadden het vroeger niet breed, en ik ben (een stuk) ouder dan de gemiddelde forummer, dus ik heb veel van Nederland gezien. Daarentegen ben ik Europa nog niet uit geweest.
Nederland vind ik als vakantieland echt heel leuk, vrijwel elke provincie heeft wel iets bijzonders. Soms ook dichterbij dan je denkt.
HELLLO LITTLE ASIAN MAN!!! I AM ERICA FROM HOLLAND! HOLLAND!!! YOU KNOW HOLLAND? YESH WINDMAILS YES.
Ik love normaalgesproken alle bejaardenreisprogrammaâs, maar Erica spreekt altijd op zoân infantiel toontje tegen elke niet-Europeaan dat ik het niet kan zien. Ze doet altijd alsof ze met een kleuter met een leerachterstand aan het communiceren is.
Ja klopt! Het is ook wel goed inderdaad. Ik bedenk me dat altijd pas weer als het al is uitverkocht. Maar ooit gaat het me lukken
Als je met een deel van FF op vakantie zou moeten gaan voor een weekendje de natuur in, wat kies je?
0 stemmers
En 2:
0 stemmers
Jeetje ik interpreteerde deze zin echt even totaaaaal verkeerd en snapte niet waarom dat je een aardbei zou maken hahaha
Omg lifehack!!! Serieus
Leuk dat je ouders dat lopend hebben gedaan! Ik heb wadgelopen bij Schiermonnikoog en vind dat echt een aanrader! Echt een prachtig stukje natuur.
Doe alleen niet zo eigenwijs als ik door losse gympen aan te trekken. Je krijgt spijt.
Waddeneilanden kunnen ook echt duurrr zijn. Maar als je wilt gaan, Vlieland is echt mijn favoriet! Heerlijke camping aan het strand, met pizzaâs en live bandjes, en als je mazzel hebt sta je achter Robert ten brink in de rij voor een ijsje.
Ja en dan met zoveel mogelijk fietspontjes
Wadlopen is echt een aanrader! Vooral het idee dat je in de zee âlooptâ en in de verte het eiland ziet.
Rottumeroog is ook prachtig! Die natuur
say no more
mijn OG oude man crush, still would
Ik ben te lui om te fietsen tegenwoordig maar dergelijke musea zijn echt leuk. Een bakkerijmuseum is ook de moeite waard, vaak kan je ook proeven en bakmixen kopen etc.
Hattem, Medemblik en Oosterhout hebben leuke.
Eens in de zoveel tijd zijn er ook treinkaartjes met heel veel korting en dan kan je een dag lang treinreizen, onbeperkt. Met zoân actie is het leuk om dan bijvoorbeeld een verdere stad te bezoeken, of zelfs 2.
Drop ik alles in het boodschappen net van mân kinderwagen