Stel je persoonlijke vraag #8

Ik heb zo’n ding aan mijn bos hangen:

Die passen er altijd in en kun je er ook weer uit trekken dus dan heb je niets in het wagentje zitten. Ik schuif hem dus altijd of gewoon terug zonder in te steken of ik vraag random iemand of die een karretje nodig heeft en geef hem af

27 likes

Wauw lifehack!!!

6 likes

Ik durf nooit met een winkelwagen te lopen omdat ik niet met zo’n ding overweg kan. Ik kan niet draaien en stoot overal tegenaan. :neutral_face: Dus zo’n muntje zou ik nooit gebruiken.

5 likes

Maar echt! Sta ook zo vaak bij de auto, boodschappen ingeladen en dan moet je (soms dan) dat pokke-eind terug lopen om dat wagentje weg te zetten. Ik spreek dan vaak iemand aan die langsloopt van: he, moet u een wagentje hebben? Pak deze maar, zit ook geen muntje in!

1 like

In de supermarkt

• Pak ik een mandje
  • Pak ik een winkelwagen
  • Hou ik alles wat ik nodig heb in m’n handen

0 stemmers

Eigenlijk stop ik het 9 van de 10 keer gelijk in mijn tas omdat ik de zelfscanner gebruik.

7 likes

Ligt aan de boodschappen die ik ga doen.
Kom ik voor alleen avondeten oid, alles in Mn handen. Moet ik iets meer hebben? Mandje. Ga ik voor grotere boodschappen inclusief drinken etc? Wagentje. :sweat_smile:

2 likes

Ik doe meestal samen met m’n vriend boodschappen dus dan zorg ik dat hij een mandje pakt :ok_hand: Als ik alleen ben is het meestal maar voor 1 of 2 dingen dus dan houd ik ze vast, als het een keer meer is pak ik wel een mandje.

Ik snap nu nog steeds niet precies wat je zo aso vindt, want er staat gewoon nog een kar in je keuken waar je mee kan doen en laten wat je wil, alleen deze is groter? Uit je verhaal maak ik ook op dat je de kar zelf niet echt gebruikt. Ze hebben niets van je afgenomen of wat dan ook.

2 likes

Voor de mand gebruikers

• Mandje met wieltjes
  • Gewoon een mandje met alleen een hengsel

0 stemmers

Haha ik voel me altijd zo’n tokkie als ik een mandje met wieltjes gebruik, want dat galmt dan door de hele supermarkt

1 like

Hoe groot is jouw keuken dat zo’n wagen niet in de weg staat?:scream:

1 like

Size does not matter.

1 like

Als ik een recalcitrante bui heb doe ik extra loemp met mijn mandje met wieltjes. Taktaktaktaktakkutlefetaktaktak

25 likes

In de AH gewoon een draagmandje, in de Lidl noodgedwongen een trekmandje (al kan je die geloof ik ook dragen maar die zijn mega groot/diep dus niet handig).

4 likes

Ja die mandjes van de Lidl zijn echt lompe dingen.

Waar val jij op de Dawkins’ scale?
afbeelding

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Ik heb de poll even aangepast.

C mandje met oortjes

15 likes

Heb jij weleens hardop moeten lachen om het ‘Ongemakkelijke momenten’ topic?

• Ja, ik lach bijna altijd hardop
  • Ja, een enkele keer heb ik hardop gelachen
  • Nee, ik lach niet hardop, maar ik vind het wel een grappig topic
  • Nee en ik vind het ook nooit echt grappig (hoe dan?)
  • Ik lees dit topic niet

0 stemmers

Ik kan dat topic dus absoluut niet in het openbaar lezen, omdat ik meestal na 3 posts begin te grinniken en dan (zeker in het openbaar) resulteert dat in heel hard lachen

4 likes

Ik ben te lang voor de samenleving dus als ik zo een mandje met wieltjes pak is het hengsel altijd te kort en loop ik scheef.

5 likes

Mand!!

2 likes