Stel je persoonlijke vraag #8

Echt hardop lachen niet vaak, laatst met die mmmm mmm :blush::blush: van @anon39978576 had ik het echt niet meer en die las ik sneaky toen ik met vrienden was dus toen was ik echt als een mongool aan het lachen omringd door mensen die het niet snapten.

Maar ik grinnik meestal wel, tenzij ik een verhaal niet geloof of het echt saai is.

17 likes

Heb je de Deltawerken wel eens irl gezien?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat

0 stemmers

Heb je Kinderdijk wel eens bezocht?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Heb je manneke pis wel eens gezien?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet wie dat is

0 stemmers

Heb je wel eens een hunnebed irl gezien?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat

0 stemmers

Heb je wel eens een terp irl gezien?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet wat dat is

0 stemmers

Ben je wel eens in de Ardennen geweest?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat

0 stemmers

De meerderheid heeft geen terp gezien? Woont iedereen hier in de Randstad?
Edit: En de meerderheid heeft de deltawerken ook niet gezien. :anguished:

2 likes

Welk Waddeneiland ben je geweest?

• Texel
  • Vlieland
  • Terschelling
  • Ameland
  • Schiermonnikoog
  • Rottumeroog
  • Rottumerplaat
  • Geen

0 stemmers

Heb je wel eens wadgelopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry voor alle toeristische vragen, ik schaam me voor Mn gebrek aan plekken/ervaringen die ik heb gedaan en aangezien ik failliet ben wil ik op vakantie in eigen land

Aangezien ik zelf nu weer chocola zit te vreten, vraag ik me af: hoeveel chocola eet je gemiddeld per week?

• Minder dan een halve reep
  • Een halve reep
  • Een hele reep
  • Anderhalve reep
  • Twee repen
  • Meer dan twee repen
  • Ik eet nooit chocola

0 stemmers

Friesland, Groningen, Flevoland en Noord-Holland.

In Limburg hebben ze geen terpen nodig.

1 like

Ik ben gestopt met koffie drinken, nu ik een hartritmestoornis heb waarvan de oorzaak nog onbekend is. Niemand heeft me gezegd dat het niet mag hoor maar ik wil het niet op de spits drijven.

Ik eet bijna nooit chocoladereep, maar ik ben dan weer dol op verschillende koekjes met chocola. Dus krijg alsnog een dosis chocola binnen :joy:

2 likes

Als ik een reep koop gaat hij sowieso binnen een week op. Dus ik probeer niet elke week een reep te kopen. De ene keer gaat dat weken goed, de andere keer eet ik wekelijks een reep.

1 like

Over terpen gesproken, wat vind je van Erika?

• Wie?
  • De Nederlandse presentatrice en voormalig zwemkampioene, sportjournaliste, staatssecretaris, voorzitter van de sportkoepel NOC*NSF en Tweede Kamerlid is soms best vermakelijk op televisie.
  • Ik vind haar helemaal niks
  • Doe mij maar Niki Terpstra

0 stemmers

1 like

Rottumerplaat mag je niet bezoeken dus dat zou ik skippen voor eventuele vakantieplannen.

Ik wil nog wel heel graag een keer zo’n dagtrip naar Rottumeroog doen :heart_eyes:

2 likes

Dan is er nog veel te ontdekken.
Mijn ouders hadden het vroeger niet breed, en ik ben (een stuk) ouder dan de gemiddelde forummer, dus ik heb veel van Nederland gezien. Daarentegen ben ik Europa nog niet uit geweest.
Nederland vind ik als vakantieland echt heel leuk, vrijwel elke provincie heeft wel iets bijzonders. Soms ook dichterbij dan je denkt. :blush:

9 likes

HELLLO LITTLE ASIAN MAN!!! I AM ERICA FROM HOLLAND! HOLLAND!!! YOU KNOW HOLLAND? YESH WINDMAILS YES.

Ik love normaalgesproken alle bejaardenreisprogramma’s, maar Erica spreekt altijd op zo’n infantiel toontje tegen elke niet-Europeaan dat ik het niet kan zien. Ze doet altijd alsof ze met een kleuter met een leerachterstand aan het communiceren is.

18 likes

Ja klopt! Het is ook wel goed inderdaad. Ik bedenk me dat altijd pas weer als het al is uitverkocht. Maar ooit gaat het me lukken :joy:

Als je met een deel van FF op vakantie zou moeten gaan voor een weekendje de natuur in, wat kies je?

• Naar de Ardennen
  • Nee, gewoon een hutje op de hei(de) in Drenthe
  • Ik blijf thuis

0 stemmers

En 2:

• Dagje Rottumerplaat met FF
  • Overnachting in Preston Palace met FF in Almelo (All Inclusive Hotel en Uitgaanscentrum dat een beetje bekend staat als ‘volks’)

0 stemmers

Jeetje ik interpreteerde deze zin echt even totaaaaal verkeerd en snapte niet waarom dat je een aardbei zou maken hahaha

1 like

Omg lifehack!!! Serieus

Leuk dat je ouders dat lopend hebben gedaan! Ik heb wadgelopen bij Schiermonnikoog en vind dat echt een aanrader! Echt een prachtig stukje natuur.

Doe alleen niet zo eigenwijs als ik door losse gympen aan te trekken. Je krijgt spijt.

2 likes

Waddeneilanden kunnen ook echt duurrr zijn. Maar als je wilt gaan, Vlieland is echt mijn favoriet! Heerlijke camping aan het strand, met pizza’s en live bandjes, en als je mazzel hebt sta je achter Robert ten brink in de rij voor een ijsje.

2 likes

Ja en dan met zoveel mogelijk fietspontjes :heart:

2 likes