Stel je persoonlijke vraag #8

Wadlopen is echt een aanrader! Vooral het idee dat je in de zee ‘loopt’ en in de verte het eiland ziet.

Rottumeroog is ook prachtig! Die natuur :heart_eyes:

3 likes

say no more

mijn OG oude man crush, still would

11 likes

Ik ben te lui om te fietsen tegenwoordig :speak_no_evil: maar dergelijke musea zijn echt leuk. Een bakkerijmuseum is ook de moeite waard, vaak kan je ook proeven en bakmixen kopen etc. :heart: Hattem, Medemblik en Oosterhout hebben leuke.

Eens in de zoveel tijd zijn er ook treinkaartjes met heel veel korting en dan kan je een dag lang treinreizen, onbeperkt. Met zo’n actie is het leuk om dan bijvoorbeeld een verdere stad te bezoeken, of zelfs 2.

1 like

Drop ik alles in het boodschappen net van m’n kinderwagen :sunglasses:

Welk bruto salaris acht jij het minimum om een echt fijn leven te hebben over pak em beet 5 jaar? Om te leven zoals jij wil / jezelf in alle behoeften te voorzien zonder (geld)zorgen?
(bedrag bruto)

• 1400
  • 1600
  • 1800
  • 2000
  • 2200
  • 2400
  • 2600
  • 2800
  • 3000
  • 3200
  • 3400
  • 3600
  • 3800
  • 4000
  • 4200
  • 4400
  • 4600
  • 4800
  • 5000

0 stemmers

Het was niet jouw karretje ondanks die 50ct dus ik vind het niet per se asocialer van hen vergeleken bij het meenemen van kar vanaf de winkel. En om het positief te zien, je hebt 50ct betaald om niet dat karretje terug te hoeven duwen :wink:

1 like

Welk bedrag zou jij een geslaagde tiener geven van een kennis/vrienden/familie waar je niet heel close mee bent ? (Als je geld wil geven of dat bedrag in een cadeaubon)

• 1
  • 3
  • 5
  • 7
  • 9
  • 11
  • 13
  • 15
  • 17
  • 19
  • 21
  • 23
  • 25

0 stemmers

Waarom staat 20 er niet tussen
Dan maar 21

2 likes

Wat er nu echt tegen muggen werkt.

Aah wat een goed idee. Ik ga deze morgen meteen halen en in mijn slaapkamer naast m’n bed in het stopcontact stoppen :+1:

Ruik je dat spul?

Het zwembad waar we met school gingen zwemmen stond op een terp, tenminste iets wat ik heb gezien :sweat_smile:

1 like

Wat doe jij als er iemand naast/achter/voor je om de 10 seconden zijn neus aan het ophalen is?

• Boos kijken
  • Zakdoekje aanbieden
  • Er iets van zeggen
  • Niks doen
  • Anders?

0 stemmers

Als ADD’er: ja ik ben uitgeput na een gesprek met iemand, zeker als er veel geluid doorheen komt. Tegenwoordig zeg ik gewoon (als ik met goede vrienden praat) dat ik heeeeel even 5 min wat anders moet gaan doen omdat ik het onderwerp heel boeiend vind maar niet meer kan luisteren. We praten dan verder als ik even de hond heb geaaid of iets anders kleins. Blijkt vaak dat mensen dat fijner vinden dan wanneer je doet alsof je luistert maar sterft van binnen. En ja ik kan ook dingen genadeloos herhalen die in een ruzie gezegd zijn 4 jaar geleden.

14 likes

Wat een vreemde opties hahahhah

Nou ik denk dat het bij iedereen zo is dat dingen die je met je volle aandacht en concentratie doet beter blijven hangen dan dingen die je doet terwijl je er maar half bij bent omdat je tegelijk met veel andere dingen bezig bent in je hoofd. Alleen mensen met ADD zijn bijna altijd ondertussen bezig met heel veel andere dingen.

Ik moet voor mijn werk veel intensieve gesprekken met mensen hebben, en ik merk wel dat dat me uitput. Ben er wel wat meer aan gewend, toen ik begon met werken moest ik echt even gaan liggen als ik thuiskwam en kon ik het echt een tijdje niet hebben als iemand dan met me wilde praten. Daar ben ik wel iets meer aan gewend, maar ik blijf het wel intensief vinden. En als ik met een vriendin ben, vind ik het altijd fijn, maar ook wel weer prettig als ze weer weg is en ik niet hoef te praten. Een paar dagen met een vriendin zijn vind ik erg lastig omdat ik het gevoel heb dan geen mogelijkheid te krijgen tot recuperatie, maar gelukkig houden mijn beste vriendinnen daar wel rekening mee.

Ik denk dat iedereen dat wel in enige mate heeft ,maar dat wisselt per persoon. Het past wel bij ADD, maar wat nou ADD trekken zijn en wat persoonlijkheid vind ik altijd moeilijk aan te geven. Ik ben er zelf totaal niet voor om alles maar op een ‘stoornis’ te gooien. Ik ben gewoon wie ik ben, en dit zijn dingen waar ik rekening mee moet houden.

2 likes

O wacht, bedoel je voor iedereen maar 1 partner of voor iedereen tenminste 1 partner? Ik denk dat er meerdere mensen bij je passen dus daarom stemde ik nee, maar anders bedoel ik ja :joy:

2 likes

Ik stemde met dezelfde eden ja want ik dacht “een” partner niet “één” partner.

1 like

Ik denk dat het met zoveel mensen op de wereld heel waarschijnlijk is dat er voor iedereen een partner is die bij diegene past. Maar ik denk niet dat er een absoluut gegeven is.

1 like

Stel jouw kind verbrand doordat je hem/haar hebt vergeten in te smeren. Zou jij je dan schuldig voelen?

• Ja heel erg
  • Ja een beetje
  • Nee kan gebeuren

0 stemmers