Stel je persoonlijke vraag #8

Ja daar heb ik niet over nagedacht haha. Ik zag gister een kind van zo’n 2,5 in de supermarkt en die nek en schouders waren echt verbrand en ik dacht wtf??? Een vriendin van mij is een keer 2e graads verbrand op haar rug want haar moeder was vergeten in te smeren. Ze moesten haar toen 's nachts koelen met natte lappen en de vellen hingen eraan. Die moeder scheen daar toen nogal koeltjes over te hebben gedaan.

2 likes

Ik ga 4 dagen werken en nu twijfel ik welke dag ik ‘vrij’ zal nemen. Vrijdag en woensdag zijn de opties (andere dagen kunnen niet).

Vrijdag is fijn want 3 dagen weekend en vrijdag is sowieso toch de minst productieve dag op het werk.
Woensdag breekt je week doormidden, is toch een rustige/ saaie dag hier (vrijdag is wel gezellig haha) en is misschien meer écht een vrije dag ipv de vrijdag die aan het weekend vast zit en daardoor een beetje wegvalt ofzo? De halve wereld heeft ook vrijdag al vrij dus het is overal praktisch net zo druk als in het weekend.

Iemand nog aanvullende overwegingen? :stuck_out_tongue:

• Woensdag vrij
  • Vrijdag vrij

0 stemmers

Als jij zo’n blauw wit gestreepte blouse ziet, denk je dan ook meteen aan Auschwitz?

• Ja en daarom zou ik nooit zo’n blouse (kunnen/willen) dragen
  • Ja, maar ik draag ze gewoon
  • Nee
  • Wtf doe normaal

0 stemmers

Ik heb woensdag vrij en vind dat heel fijn omdat het inderdaad de week breekt. Op een vrije vrijdag voelt het als een derde weekenddag en daardoor minder bijzonder of zo. Op woensdag doe ik ook meer dan wanneer ik een keer een vrijdag vrij ben. Dan heb ik het hele weekend nog om taken uit te voeren, dus stel ik het uit.

Oohhh nee waarom zoveel stemmen voor viva la vida :frowning: ik beschouw mezelf wel als mega oude-coldplay fan en ik vind echt dat het vanaf Mylo Xyloto bergafwaarts is gegaan. Maar Viva la vida is zo’n goed album (en dan niet alleen het nummer viva la vida luisteren he, het héle album). Vooral ook in combinatie met de Prospekt’s March Edition waar ook nog Rainy Day, Glass of Water, Postcards from far away opstaan, ZO GOED! Death and All His Friends is een van mijn favoriete coldplay nummers aller tijden. Je kunt - vind ik - echt niet van het album viva la vida zeggen dat het standaard of saaie muziek is.

Ik vind zelf de yellow, fix you en al die andere ‘standaard’ coldplay nummers ook niet zo, en heb het idee dat veel mensen die coldplay haten daar hun mening op baseren. Terwijl de beste nummers wat mij betreft niet de singles zijn geweest.

6 likes

Ja dit is mijn voornaamste overweging. Ik heb nu om de week al de vrijdag vrij en vind het wel heel fijn om op donderdagavond al weekend te hebben, maar eigenlijk doe ik geen reet op die vrijdag. Van tevoren denk ik dan oohh lekker lang weekend, tijd voor nuttige dingen… En dan is het ineens zondagavond haha.
Nou kan dat net zo goed gebeuren met een vrije woensdag maar toch :sweat_smile:

2 likes

Ik heb zelf woensdagmiddag als vaste vrije middag en ik vind het zó fijn. Zoals jij zegt, het breekt je week lekker doormidden!

1 like

Je gaat verder door het leven als:

• Mug
  • Prosessierups

0 stemmers

Ik heb nou al littekens op m’n armen van die fuckin rups. Heb jij er last van (gehad)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heeft het bij jou vandaag al geonweerd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Verplaatsen. Doe ik sinds een paar jaar regelmatig als ik mij erg irriteer.

2 likes

Ooo zo lastig. Ik had in het begin de woensdag, nu de vrijdag. Al met al vind ik lang weekend lekkerder en eigenlijk meer een leuke vrije dag. Vond op woensdag toch nuttelozer om vrij te zijn ofzo. Maar ja het heeft allebei wat. Vond het ook heerlijk om op dinsdag het vooruitzicht van een vrije dag te hebben. Maar vind het uiteindelijk lekkerder om 4 dagen achter elkaar in een ritme te zitten.

1 like

Ik stemde ‘ja’, maar toen dacht ik aan iemand die ik goed ken die zoooo complex en lastig en veeleisend is en toen dacht ik ‘nee’.

1 like

@Monstertruck

5 likes

Mijn vader was echt een grote coldplay fan haha, toen ik een jaar of 17 was draaide hij de muziek zo hard dat ik er niet van kon slapen (nu ik er zo over aan het nadenken ben; de band Johan luisterde hij ook graag). Elke keer weer op het hele album op repeat, rush of blood to the head en daarna ook X&Y. Mijn zusje en ik konden de teksten dromen… Maar hij was een grote fan, tot de “nieuwe coldplay”, toen was de liefde direct over en vond hij er niks meer aan.

3 likes

Wie is/zijn voor jou belangrijker in jouw leven?

• Familie
  • Vrienden
  • Beiden even belangrijk

0 stemmers

Hoe vaak snack/snoep jij? (
(dus eigenlijk alle ongezonde dingen; hartige snacks, snoep, koek, chocola, ijs etc.)

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Eens in de 2-3 dagen
  • Eens in de 4-5 dagen
  • Ongeveer eens in de week
  • Ongeveer eens in twee weken
  • Ongeveer eens in de maand
  • Minder dan eens in de maand (ik vind dat eigenlijk ‘nooit’)

0 stemmers

En als je hierbij ook ongezonde dranken (dranken met veel suiker, milkshakes, maar ook alcoholische dranken etc.) rekent?

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Eens in de 2-3 dagen
  • Eens in de 4-5 dagen
  • Ongeveer eens in de week
  • Ongeveer eens in twee weken
  • Ongeveer eens in de maand
  • Minder dan eens in de maand (ik vind dat eigenlijk ‘nooit’)

0 stemmers

Ik stemde op nee en twee seconden daarna begon het hier te rommelen. :joy:

1 like

Jep, precies toen ik wegfietste van huis begon het te onweren.

Hoeveel fysieke boeken heb jij ongeveer?

• 0
  • 1-10
  • 11-30
  • 31-50
  • 51-80
  • 81-120
  • 121-150
  • 151-200
  • 201-300
  • 301+
  • ik ben @booklover en ik heb er oneindig

0 stemmers