Stel je persoonlijke vraag #8

Ja dit idd hahah

Nee, alleen bij ondraaglijk lijden (ziekte).

1 like

Ik word vrolijk van draaiorgels!

Ik wist wel dat er iets mis was met jou.

grapje

Haha eigenlijk vind ik draaiorgels wel gezellig :no_mouth:

1 like

“No great mind has ever existed without a touch of madness” - Aristoteles

dit is weer gewoon zo’n dubieus citaat “uit de oudheid” dus hij heeft dit wss niet gezegd, maar whatever haha

9 likes

Mijn vriend woonde in een winkelstraat waar elke zaterdagochtend zo’n draaiorgel door de straat reed. Meeste weekenden waren we dan ook bij mij :joy:

1 like

Mocht je zowel de veganistische als normale Ben & Jerry smaken hebben geproefd: welke vind je lekkerder?

• Verschilt per smaak
  • Vegan
  • Ik heb de vegan niet geproefd
  • Ik heb de normale nooit geproefd
  • Normaal
  • Ik eet geen B&J maar wil graag stemmen en heb nu zin in een ijsje
  • Ik haat ijs

0 stemmers

Kan jij met je ogen dicht je veters strikken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij dit jaar een blaastest moeten doen?

• ja voor de politie
  • nee in het ziekenhuis
  • nee maar ik wil wel bellenblazen

0 stemmers

Ik heb net een super leuk 2e sollicitatiegesprek gehad en we hebben beide laten blijken dat we het wel zien zitten (ik heb alleen nog geen contract getekend). Nu heb ik morgen om 9:00 een assessment en gesprek met een psycholoog bij een ander bedrijf waar ik heel erg over twijfel. Ten eerste zie ik mezelf er minder snel werken dan bij het bedrijf van het gesprek net en 2. het kost me weer 20 euro aan OV-kosten en 3. ik moet vroeg opstaan en ben van 8:00-16:00 onderweg waardoor ik minder tijd in mijn scriptie kan steken.

Wat zouden jullie doen?

• Gewoon assessment maken
  • Assessment afzeggen

0 stemmers

Ben en jerry love is :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: @Honey

1 like

Ligt eraan hoe concreet baan 1 is. Is er echt al uitgesproken dat jij het bent geworden en is er al overeenstemming over alle arbeidsvoorwaarden etc? Dan zou ik het assessment afzeggen.

2 likes

Ik vind ze allebei lekker, maar de originele smaken zijn wel een stuk romiger (logisch) en bij roomijs is dat dan toch een pre.

Ik heb ook de vegan magnums geproefd en daar proef ik eigenlijk geen verschil :ok_hand:t2:

1 like

Nee, nog geen overeenstemming over de arbeidsvoorwaarden maar wel uitgesproken dat ze me zien zitten. De baan van de assessment is een traineeship, ik twijfel of dat wel iets voor me is.

Denk je dat je in de toekomst nog wel eens een assessment moet doen voor een baan? In dat geval zou ik wel gaan, want dan heb je dat al eens meegemaakt.

1 like

Mijn vrienden zijn mijn zelfgekozen familie, zeker nu ik niet bij mijn familie in de buurt woon.

4 likes

mooi :heart:

1 like

Ik heb al regelmatig assessments gemaakt dus weet wel hoe het er aan toegaat.

Mijn broer bewaart die dingen in het hoesje van zijn telefoon. Ik was verbaasd en vroeg me af of het gespreksstof voor hem is :’)

3 likes

Ik zit hier echt als een klein kind om te grinniken (ja dat omschrijft het geluid het best) in de trein. De mensen naast me zullen wel denken :sweat_smile:

4 likes

Huh m’n vader? Alsof je met je pa naar bed gaat :sob: wij zeggen altijd: dat zei je vriend vannacht ook.

14 likes