Stel je persoonlijke vraag #8

Krijg je dan niet een hele droge huid? Dat krijg ik namelijk als ik mij was met een blok zeep.

1 like

Ik was alleen mn oksels met dat blok, rest met water en smeer me sowieso daarna in! Verschilt ook wel per zeep, ik vind die van lush heel uitdrogend

2 likes

Ah ja, ik heb vooral ervaring met de zeep van Lush. Ga als mijn douchegel op is eens kijken bij Hollandandbarret, welke raad je aan?

1 like

Nou ben ik al helemaal benieuwd .er wat je je insmeert? Of bedoel je een zonnebrandcrĂšme?ik doe soms wel hele vette bodylotion op. Want mijn benen zijn gortdroog.

Laatst die met lavendel voor een vriendin gekocht, mijn vriend gebruikt de boszeep van werfzeep.nl en het blok dat ik nu gebruik komt ergens uit Frankrijk :grimacing:

3 likes

Gewoon bodylotion? Of nivea soft ofzo. Mn huid droogt sowieso uit van douchen, maakt niet uit wat ik gebruik

Tussen bodylotion zit nog wel eeeeeenorm veel verschil?? Als je net uit de douche komt, dan neemt je huid het het beste op. Dus ik vind douchegel over het algemeen
weinig tot niks doen. Maar als ik een dikke bodylotion aanbreng doet dat meer voor mij.

Huh ja maar ik snap niet helemaal wat verschillende soorten bodylotion te maken hebben met je vraag of iemand wel eens vaste zeep gebruikt, of begrijp ik je insteek verkeerd?

Edit: met maakt niet uit wat ik gebruik doelde ik op zeep/douchegel

5 likes

Ik gebruik inmiddels al een half jaartje gewoon een blok zeep van dille & kamille waar ik mezelf mee was onder de douche. En van Lush een shampoo bar, dus ook geen plastic meer. Het werkt allebei super fijn en je doet met beide zo lang
 Daar kunnen geen plastic flessen tegenop.

6 likes

Moeten jullie ook vaker jullie haar wassen met dit warme weer is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik krijg zo snel vettig haar met dit weer en moet nu om de 2 dagen m’n haar wassen. Normaal kan ik het langer uitstellen

Haha dit klinkt precies als mijn man. :joy:
Scheelt wel heel veel flesjes e.d. in de badkamer trouwens, er staan meerdere flesjes van mij en voor mijn man alleen maar zeep en shampoo.

2 likes

Maar bij mij is dat omdat ik heel snel zweet en ook op m’n hoofd. Dus dan voelt m’n haar gewoon plakkerig savonds en wil ik het wassen.

2 likes

Juist niet! In de winter een stuk meer heb ik het idee.

1 like

Alleen als ik m’n zonnebrand op m’n haarlijn smeer. Verder geen verschil.

Mijn man zegt altijd heel lief welterusten waarop ik heel hard DOEI terug zegâœŒđŸ»

7 likes

Ik moet ergens eten met huisgenoten en hun vrienden (afscheid van een huisgenoot) maar ik ben best wel moe/brak en wil gewoon in bed liggen. Maar ja, ze verhuist morgen naar een ander land dus vind niet echt dat ik het kan maken om af te zeggen hahahaha

2 likes

Ik hoef het juist minder te wassen, omdat ik het nu de hele dag in een knot heb om het uit mijn gezicht en nek te houden.

1 like

Was dit ook jouw summer jam in 2004?

• Nee
  • Ja This ain’t nothin’ but a summer jam We’re gonna party as much as we can
  • Geen idee

0 stemmers

Alcohol boeit me niet zo. Maar als hij in mijn bijzijn sushi of filet american gaat eten begraaf ik hem in mn achter tuin.

22 likes

Ik word GEK van dat fluitje, kan het echt niet meer aanhoren!

1 like