Stel je persoonlijke vraag #8

bedankt, ik ben nu op youtube helemaal verstrikt geraakt in de beste zomerhits everrrrr.

KYLIEEEE give me just a chance let’s go out and danceeee

edit: ok in mijn aanbevolen video’s staat nu basshunter. ik ben weer 16

33 likes

Het is 21 juni, ik zie geen betere weg om de zomer in te leiden

11 likes

Of je man zo ver krijgen om lekker een week of twee naar Japan te gaan als babymoon (:face_vomiting:) en daar lekker verse rauwe vis vreten tussen de Japanners die dat altijd gewoon doen.

5 likes

Was 2003.

Ik ben overigens oud genoeg om me het origineel van deze plaat te herinneren, Fiësta uit 1997. :speak_no_evil:

7 likes

Ik kan niet kiezen.

He shit. Ik heb zin in een drankje maar geen flessenopener meer in huis

Zijn vast lifehacks voor. Is het een kurk of dopje? Dopje kan op 100 andere manieren natuurlijk.

Wat voor flessenopener? Bier of wijn?

1 like

Neeeee mr saxobeat!!
Niet echt een zomerhitje, maar wel een hitje tijdens een broeierige Turkse zomer :smirk:

1 like

@Insouciance heb het flesje net open gekregen! Was een bierflesje en heb eerst een sleutel gebruikt en daarna gebaksvorkje! Zie nu ook dat ik in het verkeerde topic had geplaatst. Oeps

3 likes

Een bierkratje en aansteker zijn ook een foed alternatief voor de volgende keer😂. Geniet van je drankje!

1 like

Heb enkel wat losse flesjes en ook geen kleine aansteker. Geen idee of her met zo een grote ook kan? Haha

Opener staat in ieder geval op mijn boodschappenlijstje!

1 like

Ja moet ook lukken! Ook met een ander (leeg) flesje kan het! Studenten leven toch ergens goed voor geweest.

3 likes

Ja heel erg, zit helemaal onder de bulten die als een gek jeuken, zie er ook niet uit haha. Nadeel van werken in een landelijke/bosrijke omgeving

@Rozecoupeschaar
Haha, ja, wilde ook aansteker, achterkant van bestek, rand van tafel, etc noemen. Ben inmiddels zover dat ik met bijna alles een flesje bier open kan krijgen.

2 likes

AlarmedQuarrelsomeBaleenwhale-size_restricted

Sowieso deze, al is 'ie van voor mijn tijd.

9 likes

Waar was dat ongeveer? Niemand in mijn omgeving heeft er last van. Ik ben de afgelopen weken in Noord Holland, Utrecht, Overijssel en Duitsland geweest. De jeuk is nu redelijk weg maar ik vind het echt niet te vergelijken met een muggenbult. Sterkte haha

1 like

Waar zit bij jullie de klemtoon bij Oreo’s?
Op de o, oooreo of op de e, oreeeeo.

• oooo-reo
  • o-reeeeo

0 stemmers

Ik vreet ondertussen een pak double stuffed weg brb

3 likes

Wat zijn je favoriete Oreosmaken? (Heb de namen niet gecheckt + dit zijn alleen de smaken die ik in NL heb gezien.)

• Peanut butter
  • Mint
  • Strawberry
  • Brownie
  • Birthday Cake
  • Original

0 stemmers

Welke smaak is het allerlekkerst?

• Peanut butter
  • Mint
  • Strawberry
  • Brownie
  • Birthday Cake
  • Original

0 stemmers

En wist je dat Oreo’s vegan zijn (althans, die zonder chocoladecoating eromheen)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En wist je dat Oreo’s eigenlijk nagemaakt zijn? Hydrox-koekjes bestonden eerder en Oreo’s zijn hierop gebaseerd.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

HALLO IK EET EEN PAK DOUBLE STUFFED NU. of telt dat niet als “smaak”

7 likes