Beste zomerhit
- Ketchup song Asere hè ha
- Dragostea din tei numa numa
- Tarkan - simarik Kiss Kiss
- Summer jam ooowooowoo
- Temperature Seana Paul
- La bomba Simsal grfhhyrfbjy Sexy
- Mambo nummer 5
0 stemmers
Beste zomerhit
0 stemmers
Je passeert langs de Duvel-brouwerij (en aan de 50 km ook aan die van Palm, tenminste, toen nog, volgens mij is dat veranderd) en daar krijgen wandelaars gratis Duvel. Geen idee of het over heel veel Duvel gaat, eerlijk gezegd, want ik ging voor de 100 km en wilde geen risico’s nemen met bier drinken, haha.
Ja, ik had vooraf tot 42 km getraind, maar op de Dodentocht zelf had ik het rond 3 à 4 uur 's nachts echt heel lastig (nog voor de 40 km). Toen zag ik het echt niet goed komen. Heel veel mensen staken me ook voorbij. Aan Duvel begon de zon op te komen (40 km) en dat was niet normaal hoeveel energie me dat gaf. Toen heb ik al die mensen terug voorbij gestoken, haha. Daarna ging het eigenlijk best wel vlotjes en ik had echt het gevoel dat ik dit prima kon klaren, tot er tussen de 70 en de 80 km bospaden tussen kwamen met allerlei oneffenheden en boomwortels die uitstaken e.d. . Mijn beste vriendin en mijn toenmalige vriend waren op zaterdag nog gekomen om me aan te moedigen, dus zij stonden bij iedere stop en hebben me erdoor gesleept. Telkens de volgende stop als doel houden. Na 80 km ging het weer ietsjes beter (het voelde ook echt idioot om dan nog op te geven) en na 90 km ging ik no way nog stoppen, haha. Al ging ik kruipend over de finish, ik moest en zou er geraken. Op 95 km een Red Bull gedronken en zeker de laatste kilometer heb ik euforisch gedaan, ik heb de laatste 500 meter zelfs gerend
.
Ik heb het zelf eigenlijk totaal niet als saai ervaren. Je start op vrijdagavond en dat hele dorp leeft voor dit evenement. Je passeert ook 2 keer door het centrum (je doet namelijk een kleine en een grote cirkel) en overal zitten mensen op hun oprit. Sommigen hebben zelfs muziekinstallaties gehuurd e.d. Je loopt dan ook echt nog in een grote groep, die pas later uiteen getrokken wordt. Die ambiance gaat nog best lang door. Ik heb ook veel gepraat met andere wandelaars, want je loopt nooit echt alleen. Op zaterdag stonden er tafeltjes langs de weg met koeken en drank van random mensen (buiten de voorziene stops) en stonden er teksten op het asfalt geschreven. En de laatste kilometers staan er allemaal mensen te roepen en te klappen en dat is echt zó bijzonder.
Maar je kan gewoon sushi eten als je zwanger bent! Moet je alleen wel goeie verse sushi hebben, dus je man laten dokken voor een goeie tent en dan kan je gewoon eten.
de volledige lyrics van dragostea din tei kennen is m’n beste partytrick
Hehe ik heb dat met Tarkan
Summer of 2001
bedankt, ik ben nu op youtube helemaal verstrikt geraakt in de beste zomerhits everrrrr.
KYLIEEEE give me just a chance let’s go out and danceeee
edit: ok in mijn aanbevolen video’s staat nu basshunter. ik ben weer 16
Het is 21 juni, ik zie geen betere weg om de zomer in te leiden
Of je man zo ver krijgen om lekker een week of twee naar Japan te gaan als babymoon () en daar lekker verse rauwe vis vreten tussen de Japanners die dat altijd gewoon doen.
Was 2003.
Ik ben overigens oud genoeg om me het origineel van deze plaat te herinneren, Fiësta uit 1997.
Ik kan niet kiezen.
He shit. Ik heb zin in een drankje maar geen flessenopener meer in huis
Zijn vast lifehacks voor. Is het een kurk of dopje? Dopje kan op 100 andere manieren natuurlijk.
Wat voor flessenopener? Bier of wijn?
Neeeee mr saxobeat!!
Niet echt een zomerhitje, maar wel een hitje tijdens een broeierige Turkse zomer
@Insouciance heb het flesje net open gekregen! Was een bierflesje en heb eerst een sleutel gebruikt en daarna gebaksvorkje! Zie nu ook dat ik in het verkeerde topic had geplaatst. Oeps
Een bierkratje en aansteker zijn ook een foed alternatief voor de volgende keer😂. Geniet van je drankje!
Heb enkel wat losse flesjes en ook geen kleine aansteker. Geen idee of her met zo een grote ook kan? Haha
Opener staat in ieder geval op mijn boodschappenlijstje!
Ja moet ook lukken! Ook met een ander (leeg) flesje kan het! Studenten leven toch ergens goed voor geweest.
Ja heel erg, zit helemaal onder de bulten die als een gek jeuken, zie er ook niet uit haha. Nadeel van werken in een landelijke/bosrijke omgeving