@Rozecoupeschaar
Haha, ja, wilde ook aansteker, achterkant van bestek, rand van tafel, etc noemen. Ben inmiddels zover dat ik met bijna alles een flesje bier open kan krijgen.
Sowieso deze, al is 'ie van voor mijn tijd.
Waar was dat ongeveer? Niemand in mijn omgeving heeft er last van. Ik ben de afgelopen weken in Noord Holland, Utrecht, Overijssel en Duitsland geweest. De jeuk is nu redelijk weg maar ik vind het echt niet te vergelijken met een muggenbult. Sterkte haha
Waar zit bij jullie de klemtoon bij Oreo’s?
Op de o, oooreo of op de e, oreeeeo.
- oooo-reo
- o-reeeeo
0 stemmers
Ik vreet ondertussen een pak double stuffed weg brb
Wat zijn je favoriete Oreosmaken? (Heb de namen niet gecheckt + dit zijn alleen de smaken die ik in NL heb gezien.)
- Peanut butter
- Mint
- Strawberry
- Brownie
- Birthday Cake
- Original
0 stemmers
Welke smaak is het allerlekkerst?
- Peanut butter
- Mint
- Strawberry
- Brownie
- Birthday Cake
- Original
0 stemmers
En wist je dat Oreo’s vegan zijn (althans, die zonder chocoladecoating eromheen)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En wist je dat Oreo’s eigenlijk nagemaakt zijn? Hydrox-koekjes bestonden eerder en Oreo’s zijn hierop gebaseerd.
- Ja
- Nee
0 stemmers
HALLO IK EET EEN PAK DOUBLE STUFFED NU. of telt dat niet als “smaak”
Nee ik vind van niet, meer als type haha. Maar die zijn wel lekker ja.
Red velvet is heel lekker!
Ohh dit klinkt top. Ik vind die Gold/Golden (?) Oreo’s ook heel chill. Doen me denken aan Princekoekjes.
Ik vind oreo’s eigenlijk totaal niet lekker maar de rest van de wereld lijkt het daarmee oneens
Je bent zwanger. Welke van de volgende dingen zou je af en toe toch nuttigen? (anoniem)
- Sigaret
- Schimmelkaas
- Sushi
- Een glaasje wijn
- Carpaccio
- Een kopje koffie
- Een blikje energy drink
- Drop
- Niets van dit alles
0 stemmers
Te zout helaas en dus bloeddrukverhogend.
Geen idee, had ff een lijstje opgezocht
blijkbaar mag venkel ijsthee ook niet maarja dat klinkt sws vet smerig
Niet om te omg’en (bedoel dit niet judgend) maar zou je dat echt doen?
(Vind dit echt moeilijk maar bedoel meer als in “verbaasd” als in “hoe durf je”) snap je hoop dat je niet boos wordt!!
Eens hiermee. Ook ‘een keer een glaasje’ kan FAS veroorzaken. Dat is levenslang. 9 maanden niet drinken lijkt mij een klein offer.
Ik zou echt verse sushi wel durven te eten en af en toe een dropje.
Nee, wel in 2003! (Ik kan me herinneren dat het toen een hit was, omdat dat de zomer was dat ik verkering kreeg met mijn eerste echte vriendje.)
Ik wist niet eens dat koffie en drop een ding waren
Carpaccio kan gewoon mits meerdere dagen goed invroren (wat bijna altijd zo is).
Zalm, filet American, volgens mij is er een eindeloze lijst.