Stel je persoonlijke vraag #8

Ik ook drie! Één om ringvinger en twee om middelvingers.

Heb het aangepast!

Ik draag mijn verlovingsring om mijn rechter ringvinger. Zitten geen gelovige aspecten aan. Vind het fijner zitten.

Mijn vriend draagt zijn ring links. Ook omdat hij dat fijner vind.

Frietjes eten:

• Met je handen
  • Met een vork

0 stemmers

• Saus erop
  • Saus ernaast
  • Geen saus

0 stemmers

• Zout
  • Frietkruiden
  • Niks
  • Anders…

0 stemmers

• Frietje per frietje
  • Meerdere tegelijk naar binnen

0 stemmers

• Frituur
  • Air fryer
  • Oven
  • Snackbar

0 stemmers

Frietje per frietje of meerdere tegelijk verschilt. Snackbar is frietje per frietje, mcdonalds is meerdere tegelijk.

21 likes

Frituur want dan kan ik ze allemaal te veer doorbakken en ultiem krokante patat hebben😍

1 like

Wat is het verschil tussen snackbar en frituur? Ben Belg btw, volgens mij is het hier gewoon frituur :thinking:

5 likes

Frituur is het zelf thuis maken in een frituurpan hier haha

Patatje voor patatje eigenlijk :smirk:

3 likes

Ah oei heb ook op frituur gestemd want zo heten snackbars in België.

6 likes

Ooooh haha ok wat een koddig taalkundig misverstand

6 likes

Ik ben het met je eens: het zijn maar tepels/borsten. :woman_shrugging:t3: Ik denk dat door het krampachtig te vermijden je er juist een stigma op legt, het lijkt me beter om naar kinderen toe gewoon meteen uit te dragen dat borsten ook maar gewoon het zoveelste lichaamsdeel zijn. Dan wordt het voor hen ook normaler en hopelijk minder overgeseksualiseerd.

7 likes

Waar slaap je vannacht onder?

• Dekbed
  • Laken
  • Niks

0 stemmers

Ik heb mn trouwring rechts en vind mn verlovingsring te mooi om niet meer te dragen, dus die heb ik lekker nog links. allebei om ringvinger

Een sprei

1 like

Hierop inhakend:
Vind je het kunnen als een man lesgeeft in een zo strakke broek dat je de contouren van zijn zaakje ziet? (Denk hardlooplegging/fietsbroek achtig qua zichtbaarheid, niet per se qua stijl)

• Ja, voor alle leeftijden
  • Nee, voor alle leeftijden
  • Ja, voor basisscholen
  • Nee, voor basisscholen
  • Ja, voor tieners
  • Nee, voor tieners
  • Ja, voor ouderen
  • Nee, voor ouderen
  • Anders

0 stemmers

Wist de precieze opties niet meer :yum:

Als jij wat “drankjes” gaat doen met vrienden, jij voorschiet en enkele euro’s fooi geeft, ga je dat dan meerekenen in de tikkies die je gaat sturen?

• Ja
  • Nee
  • Anders:

0 stemmers

Zoveel vrienden van me doen dit maar vind het echt skeer haha

1 like

Ik heb wel eens college gehad van een man in een heuse fietslegging :face_vomiting: Het was ook nog eens een hoogleraar, dus niemand durfde er iets van te zeggen. Hij was afgetraind dus je zag geen bierbuik er bovenuit komen o.i.d. maar echt niemand kon dit waarderen…

3 likes

Ik deel gewoon wat ik heb betaald door het aantal vrienden, of dat nou met fooi is of zonder

26 likes