Oh in dat geval zou ik het ook wel doen denk ik! Maar niet als m’n vrienden erop staan hun eigen drankjes specifiek willen te betalen ipv delen
Lijkt me ook niet erg fijn nee haha!
Maar vraag me wel af waarom borsten en tepels wel kunnen qua zichtbaarheid, want ze zijn er nou eenmaal, maar wanneer het om een man gaat kan het niet (die zit er nou ook eenmaal).
Of zou de uitkomst verschillend zijn als het om een zichtbare cameltoe gaat (dit gedeelte is niet specifiek naar jou)
Lesgegeven met zichtbare cameltoe is oke?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Nog eentje dan om het plaatje compleet te maken:
Als man lesgeven in een shirt waarin je duidelijk de tepels ziet zitten is oke?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Hahaha waar gaan deze vragen heen?
Kan je lesgeven met je bilnaad uit je broek? Met je balzak uit je rits? Met je underboob hangend op je navel?
Love me some nips
Je bent de poll vergeten
Hahahahha balzak uit je rits… can’t handle
Je balzak zit vast in je rits, kan je zo lesgeven?
- The les must go on
- Alleen aan kleuters
- Op de middelbare school geen probleem
- Nee, beter doe je dat in zn geheel niet
- Enkel als je biologie geeft
0 stemmers
Mijn bio docent heeft een keer een lintworm van z’n overleden broer meegenomen om aan ons te laten zien!!! Love biodocenten
Ik vind dat iedereen les zou moeten kunnen geven in wat voor kleding dan ook. We moeten imho juist af van dat gemiep over (gedeeltelijk) bloot en (zichtbare contouren van) secundaire geslachtskenmerken. Alsof het zien van een tepel door een shirt of een balzak door een broek afdoet aan iemands capaciteiten. En iedereen weet toch dat mensen deze secundaire geslachtskenmerken hebben… ga je druk maken om nuttige dingen echt
@Zemraluani op jouw poll heb ik beter niet gestemd, maar vooral omdat het me heel pijnlijk lijkt voor de docent, die kan dus beter eerst zijn balzak bevrijden.
Had mijn antwoord al geëdit
Ah kut, daar gaat Mn zorgvuldig geëdite bewijs en mijn Peter R de Vries moment.
Een leeg dekbedovertrek!
Hahaha helaas heb ik ook ervaring met een docente met cameltoe (vrouw van een jaar of 60 met een veel te strakke broek) en dat was evengoed geen fraai uitzicht Dat was op de middelbare school en daar werd wel flink over geroddeld in de pauzes.
Als ze willen delen betaal ik niet. Ik vind dat los tikkies sturen echt heel erg irritant.
Er werd besproken hoe haar schaamlippen in beeld kwamen en hoe strak de broek zat. Ze droeg altijd dezelfde jegging in verschillende kleurtjes, en de naad zat heel erg in haar bilnaad en tussen haar schaamlippen. Dat viel nu eenmaal op. Zeker als ze naast de tafel stond, en ik zat. Ik zou er nu zelf ook niet meer over roddelen maar die vrouw gaf les aan pubers van een jaar of 14…
Late reactie: in een ideale wereld zou bepaalde kleding bij vrouwen niet zo panisch vermeden hoeven te worden als je voor de klas staat inderdaad, maaar ik sta zelf voor de klas (middelbare school) en ik zou al op het matje geroepen worden als ik bijv. een basic zwarte tanktop aan zou hebben (met bh bedoel ik dan ook). En hoe je het ook probeert te normaliseren: de hormonen van tienerjongens zijn nou eenmaal nogal all over the place. Dat normaliseren zal dus toch nooit lukken voor die leeftijd. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen voor de klas te staan wetende hoe ze op zo’n moment denken.
Gaan jullie vandaag je schema aanpassen op het weer?
- Ja, ik heb afspraken afgezegd
- Ja, ik begin eerder met werken
- Ja, anders…
- Nee
0 stemmers