Dit! Ik zou hooguit even een voetenbadje maken met koud water. Dat koelt ook al lekker af!
Ik zat zelf te denken aan echt alleen een pierenbadje. Dus zo een klein zwembadje met enkel een klein laagje waar ik dan in kan liggen
Een peuterbadje jahoor, lekker. Maar als beganegrond bewoner: hou ook even rekening met hoe je het leegt en gooi niet de hele inhoud zomaar klakkeloos van je balkon 
Bij vrienden: nee
Bij m’n moeder: een beetje maar ook niet eens zo heel erg eigenlijk
Dit geldt overigens voor alles, lieve balkoneigenaren! Ik heb relatief beschaafde buren over het algemeen maar toch vallen er geregeld water, peukies, lege verpakkingen, halve wasknijpers en glas in m’n tuin. “Oh oeps haha”
Jaa daar houd ik altijd al rekening mee! Gooi niets over het balkon. Klop een deken ook gewoon op mijn balkon uit en veeg het dan bij elkaar. Als ik het zwembadje leeg wil halen zou ik dat hetzelfde doen als vullen. Met een emmertje op en neer lopen 
Wij hebben twee balkons, op de meest afgeschermde hebben we zo’n rond blauw opblaasbadje gezet. Zit maar een klein laagje water in want ga er met baby in. Echt suuuperrelaxed.
Over die poll over zonnebrand, ik gebruik 50 voor het gezicht ivm zwangerschapsmasker wat nog steeds niet weg is en 20 of 30 voor m’n lichaam, het liefst 30 maar ik geloof dat hier nog ergens een fles 20 staat.
Een oom van mijn vriend heeft een tracheostoma. Ik versta hem over het algemeen prima, maar veel (vooral vreemde) mensen hebben moeite om hem te verstaan.
Oh en verder via het werk.
Ja dit! Heel herkenbaar.
Als je hem andersom doet donderen alle pitjes naar beneden. Succes met stofzuigen suckersssss 

Ik dacht dat bosui en lente ui hetzelfde is?
Ben jij preuts?
(Expres met maar twee antwoordopties)
- Ja
- Nee
0 stemmers

Zooooo, goeiemorgen, dat gaat lekker!
Ik heb het even aangepast.
Nuancering: Over seks en zo totaal niet, mensen kunnen ook altijd bij mij terecht met hun verhalen en ik zal nooit judgen. Maar over bepaalde zaken in het openbaar merk ik toch dat ik het zelf niet zou doen (bijv. zo’n heel kort broekje waar je billen bijna uit hangen, of mannen die gewoon in bloot bovenlijf op straat lopen) en dat ik daar onbewust toch een beetje “judgy” over ben. Dat is trouwens niet het juiste woord want uiteindelijk heb ik wel echt consequent iets van ok, good for you en doe zeker waar jij je fijn bij voelt. Zou mensen dus ook niet aanspreken over zaken waar ik me ongemakkelijk bij voel/preutser over ben.
Vind ik zelf eigenlijk niet, maar heb wel ‘ja’ gestemd omdat andere mensen dat denk ik wel vinden omdat ik niet snel met iemand naar bed ga.
Ik judge ook wel over mensen die op straat in zulke minishorts lopen of mannen zonder shirt, maar dat is omdat ik dat gebrek aan goede smaak vind. Zal zelf ook nooit zo de deur uit gaan, ik draag zulke dingen hooguit op vakantie op het strand, maar ik zal ook nooit in een joggingbroek de deur uit gaan bijvoorbeeld, of op havaianas/andere plastic slippers. Ik neem dus geen aanstoot aan het bloot, maar aan het gebrek aan finesse. Uiteindelijk moeten mensen het inderdaad lekker zelf weten en zal ik er ook nooit wat van zeggen, maar als ik zoiets zie denk ik wel bij mezelf “je bent niet op het strand”.
Mijn huid kleurt bijna altijd rood in de zon, ook als ik me goed heb ingesmeerd. Ik weet van mezelf dat ik dan niet verbrand. Zodra ik uit de zon ga en even afkoel, trekt het alweer weg. Ik word altijd gek van mensen die roepen: ‘‘Oooh je verbrand helemaal! Ik zou maar uit de zon gaan als ik jou was!’’. Als ik dan vervolgens zeg dat ik altijd rood word in de zon krijg ik ‘‘Nou je bent wel aardig rood, maar je moet het zelf weten’’. Echt bloedirritant, ik krijg dan zo het gevoel dat ik me moet lopen verdedigen.
Ik heb dit echt heftig en mijn tenen zijn dan echt dik en vuurrood. Ze zijn ook nog eens gevoeliger, waardoor ik supersnel blaren krijg. Ik haat het zo erg
Alleen als je er last van hebt