Stel je persoonlijke vraag #8

Wat zal ik eens gaan doen:

• Blijf doen waar je mee bezig bent nl. in je ondergoed op bed liggen en dutjes met katten doen.
  • Ga die teringzooi in huis opruimen en zet op zn minst de robotstofzuiger en vaatwasser aan.
  • Ga gamen! Gamen is leuk.
  • Je hebt geen tijd voor de andere opties, je loopt achter met je werk en je wéét het, jij lui stuk vreten!

0 stemmers

Het enige vaste was op zaterdagavond brood met iets lekkers, dat kon van alles zijn. Soms in combinatie met soep.

2 likes

Ik lig hier eigenlijk wel prima :sweat_smile:

2 likes

Lui stuk vreten dus. :crazy_face:

Edit:

Heb mij stem aangepast. Niet werken maar dutjes doen. Je hebt het verdiend.

3 likes

Vrijdag patatdag zaterdag brood (dat is toch geen avondeten…)

2 likes

Wij aten pas patat toen we 12 jaar waren. En dan de eerste keer op de snelweg richting Italië.

4 likes

Op maandag 99/100 avg. Op dinsdag 99/100 pasta. Op zaterdag 90/100 iets vets als pizza patat of hamburgers. Ik was altijd woest als we dan op zaterdag opeens iets uiterst gezonds aten. Of soep met boterhammen. Nog erger.

2 likes

Vrijdag pannenkoekendag! Was een populaire dag om met mij af te spreken op de basisschool haha. Vind het tegenwoordig ook jammer dat ik op vrijdag vaak borrel heb op werk en niet meer naar mn ouders ga om lekker een pannenkoekje in m’n mik te douwen

1 like

Oja op woensdmiddag 99/100 pannenkoeken! Ben nog altijd verbaasd dat mijn moeder daar elke week zin in had :’) Een herinnering die eraan gekoppeld is; ze heeft ook wel eens de hele stapel zo in de prullenbak geflikkerd omdat ze het ondankbaar en irritant vond dat wij maar ruzie met elkaar bleven maken en daar niet mee wilden stoppen terwijl ze er meermaals om vroeg. Onze straf was dus een boterham in plaats van pannenkoeken :’)

19 likes

Ik ben uit mn bed gekropen om te gaan gamen ^^

11 likes

Voor de mensen met een kat (of meerdere)… Haren die van jullie ook zo vreselijk uit op dit moment?

• Ja
  • Beetje
  • Nee
  • Ik heb een naaktkat

0 stemmers

Als ik Google mag geloven ben ik zelf de veroorzaker dat het nu al 2 maanden doorgaat want ik blijf maar borstelen en dat is schijnbaar helemaal niet goed. :sweat_smile:

Vrijdagavond pizza avond!

1 like

Choco mocht bij ons enkel op woensdag en zondagmorgen (en als 4-uurtje). Speculoos enkel op zaterdag of zondag bij de boterham. Zoet beleg sowieso enkel 's ochtends (confituur e.d.).

(Wij hadden gelukkig wel geen vaste dag voor specifiek warm eten. Frietjes over het algemeen wel enkel op zaterdag of zondag, maar niet standaard iedere zaterdag of zondag.)

1 like

Jaa maandag pizzadag! Niks beter dan de eerste dag van de week altijd goed eindigen haha

1 like

Bij mijn ouders thuis was het standaard dat we op zondag warm gingen eten tussen de middag en dan 's avonds gewoon een broodje ofzo. Was dit bij jullie ook zo? Mijn vader doet dit nog steeds.

• Ja en nu nog steeds
  • Ja maar nu niet meer
  • Nee

0 stemmers

Als het over eten en ouders gaat:

Kookten jouw ouders gezond? Veel groeten, weinig vet, vers, weinig vlees etc.

• Ja
  • Meestal wel
  • Soms
  • Meestal niet
  • Nooit

0 stemmers

Zou jij zeggen dat nu gezonder kookt dan je ouders?

• Ja
  • Ongeveer gelijk
  • Nee
  • Ik kook nooit

0 stemmers

Oke nog een vraagje over ouders enz. Bij mij thuis was het zo dat ik niet zomaar eten uit de kast mocht pakken en zomaar tussendoor een tosti bakken ofzo mocht ik echt niet. Maar ik zag ook wel vrienden bij wie het thuis normaal was om gewoon van alles te pakken zonder te vragen. Hoe was dit bij jullie?

• Ik mocht altijd eten (pakken) wanneer ik dat wou
  • Ik mocht niet zomaar eten (pakken) wanneer ik dat wou

0 stemmers

Wij mochten alles pakken maar hadden nooit chips of snoep ofzo. Als vriendinnen om iets lekkers vroegen bracht ik een winterpeen :rofl:

28 likes

Wij hadden altijd wel koekjes enz maar mijn ouders waren best wel streng als het om snoepen enz ging. :frowning_face:

Dingen als boterham, fruit en stukje kaas ofzo mochten we wel gewoon pakken. Frisdrank (als dat er was), snoep, koek en chips moesten we wel vragen. Vraag t nog steeds als ik thuis ben :sweat_smile:

14 likes