Ik ga amper buitenkomen vandaag. Als dat wel het geval zou zijn zou ik me met factor 50 insmeren.
Ik heb gestemd dat ik niks heb gebruikt maar in m’n bb cream zit wel standaard 30 spf. Ben voor de rest de hele dag binnen dus gebruik niks voor m’n armen etc.
Als je een balkon hebt, zou je daar een zwembadje op zetten als je er de ruimte voor hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee zou ik eng vinden als ik de precieze draagkracht van mijn balkon niet weet
Wow daar zou ik nou echt geen seconde over nadenken
Dit! Ik zou hooguit even een voetenbadje maken met koud water. Dat koelt ook al lekker af!
Ik zat zelf te denken aan echt alleen een pierenbadje. Dus zo een klein zwembadje met enkel een klein laagje waar ik dan in kan liggen
Een peuterbadje jahoor, lekker. Maar als beganegrond bewoner: hou ook even rekening met hoe je het leegt en gooi niet de hele inhoud zomaar klakkeloos van je balkon
Bij vrienden: nee
Bij m’n moeder: een beetje maar ook niet eens zo heel erg eigenlijk
Dit geldt overigens voor alles, lieve balkoneigenaren! Ik heb relatief beschaafde buren over het algemeen maar toch vallen er geregeld water, peukies, lege verpakkingen, halve wasknijpers en glas in m’n tuin. “Oh oeps haha”
Jaa daar houd ik altijd al rekening mee! Gooi niets over het balkon. Klop een deken ook gewoon op mijn balkon uit en veeg het dan bij elkaar. Als ik het zwembadje leeg wil halen zou ik dat hetzelfde doen als vullen. Met een emmertje op en neer lopen
Wij hebben twee balkons, op de meest afgeschermde hebben we zo’n rond blauw opblaasbadje gezet. Zit maar een klein laagje water in want ga er met baby in. Echt suuuperrelaxed.
Over die poll over zonnebrand, ik gebruik 50 voor het gezicht ivm zwangerschapsmasker wat nog steeds niet weg is en 20 of 30 voor m’n lichaam, het liefst 30 maar ik geloof dat hier nog ergens een fles 20 staat.
Een oom van mijn vriend heeft een tracheostoma. Ik versta hem over het algemeen prima, maar veel (vooral vreemde) mensen hebben moeite om hem te verstaan.
Oh en verder via het werk.
Ja dit! Heel herkenbaar.
Als je hem andersom doet donderen alle pitjes naar beneden. Succes met stofzuigen suckersssss
Ik dacht dat bosui en lente ui hetzelfde is?
Ben jij preuts?
(Expres met maar twee antwoordopties)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zooooo, goeiemorgen, dat gaat lekker!
Ik heb het even aangepast.
Nuancering: Over seks en zo totaal niet, mensen kunnen ook altijd bij mij terecht met hun verhalen en ik zal nooit judgen. Maar over bepaalde zaken in het openbaar merk ik toch dat ik het zelf niet zou doen (bijv. zo’n heel kort broekje waar je billen bijna uit hangen, of mannen die gewoon in bloot bovenlijf op straat lopen) en dat ik daar onbewust toch een beetje “judgy” over ben. Dat is trouwens niet het juiste woord want uiteindelijk heb ik wel echt consequent iets van ok, good for you en doe zeker waar jij je fijn bij voelt. Zou mensen dus ook niet aanspreken over zaken waar ik me ongemakkelijk bij voel/preutser over ben.