Stel je persoonlijke vraag #8

Vind ik zelf eigenlijk niet, maar heb wel ‘ja’ gestemd omdat andere mensen dat denk ik wel vinden omdat ik niet snel met iemand naar bed ga.

Ik judge ook wel over mensen die op straat in zulke minishorts lopen of mannen zonder shirt, maar dat is omdat ik dat gebrek aan goede smaak vind. Zal zelf ook nooit zo de deur uit gaan, ik draag zulke dingen hooguit op vakantie op het strand, maar ik zal ook nooit in een joggingbroek de deur uit gaan bijvoorbeeld, of op havaianas/andere plastic slippers. Ik neem dus geen aanstoot aan het bloot, maar aan het gebrek aan finesse. Uiteindelijk moeten mensen het inderdaad lekker zelf weten en zal ik er ook nooit wat van zeggen, maar als ik zoiets zie denk ik wel bij mezelf “je bent niet op het strand”.

6 likes

Mijn huid kleurt bijna altijd rood in de zon, ook als ik me goed heb ingesmeerd. Ik weet van mezelf dat ik dan niet verbrand. Zodra ik uit de zon ga en even afkoel, trekt het alweer weg. Ik word altijd gek van mensen die roepen: ‘‘Oooh je verbrand helemaal! Ik zou maar uit de zon gaan als ik jou was!’’. Als ik dan vervolgens zeg dat ik altijd rood word in de zon krijg ik ‘‘Nou je bent wel aardig rood, maar je moet het zelf weten’’. Echt bloedirritant, ik krijg dan zo het gevoel dat ik me moet lopen verdedigen.

5 likes

Ik heb dit echt heftig en mijn tenen zijn dan echt dik en vuurrood. Ze zijn ook nog eens gevoeliger, waardoor ik supersnel blaren krijg. Ik haat het zo erg

1 like

Alleen als je er last van hebt

1 like

Wat zal ik eens gaan doen:

• Blijf doen waar je mee bezig bent nl. in je ondergoed op bed liggen en dutjes met katten doen.
  • Ga die teringzooi in huis opruimen en zet op zn minst de robotstofzuiger en vaatwasser aan.
  • Ga gamen! Gamen is leuk.
  • Je hebt geen tijd voor de andere opties, je loopt achter met je werk en je wéét het, jij lui stuk vreten!

0 stemmers

Het enige vaste was op zaterdagavond brood met iets lekkers, dat kon van alles zijn. Soms in combinatie met soep.

2 likes

Ik lig hier eigenlijk wel prima :sweat_smile:

2 likes

Lui stuk vreten dus. :crazy_face:

Edit:

Heb mij stem aangepast. Niet werken maar dutjes doen. Je hebt het verdiend.

3 likes

Vrijdag patatdag zaterdag brood (dat is toch geen avondeten…)

2 likes

Wij aten pas patat toen we 12 jaar waren. En dan de eerste keer op de snelweg richting Italië.

4 likes

Op maandag 99/100 avg. Op dinsdag 99/100 pasta. Op zaterdag 90/100 iets vets als pizza patat of hamburgers. Ik was altijd woest als we dan op zaterdag opeens iets uiterst gezonds aten. Of soep met boterhammen. Nog erger.

2 likes

Vrijdag pannenkoekendag! Was een populaire dag om met mij af te spreken op de basisschool haha. Vind het tegenwoordig ook jammer dat ik op vrijdag vaak borrel heb op werk en niet meer naar mn ouders ga om lekker een pannenkoekje in m’n mik te douwen

1 like

Oja op woensdmiddag 99/100 pannenkoeken! Ben nog altijd verbaasd dat mijn moeder daar elke week zin in had :’) Een herinnering die eraan gekoppeld is; ze heeft ook wel eens de hele stapel zo in de prullenbak geflikkerd omdat ze het ondankbaar en irritant vond dat wij maar ruzie met elkaar bleven maken en daar niet mee wilden stoppen terwijl ze er meermaals om vroeg. Onze straf was dus een boterham in plaats van pannenkoeken :’)

19 likes

Ik ben uit mn bed gekropen om te gaan gamen ^^

11 likes

Voor de mensen met een kat (of meerdere)… Haren die van jullie ook zo vreselijk uit op dit moment?

• Ja
  • Beetje
  • Nee
  • Ik heb een naaktkat

0 stemmers

Als ik Google mag geloven ben ik zelf de veroorzaker dat het nu al 2 maanden doorgaat want ik blijf maar borstelen en dat is schijnbaar helemaal niet goed. :sweat_smile:

Vrijdagavond pizza avond!

1 like

Choco mocht bij ons enkel op woensdag en zondagmorgen (en als 4-uurtje). Speculoos enkel op zaterdag of zondag bij de boterham. Zoet beleg sowieso enkel 's ochtends (confituur e.d.).

(Wij hadden gelukkig wel geen vaste dag voor specifiek warm eten. Frietjes over het algemeen wel enkel op zaterdag of zondag, maar niet standaard iedere zaterdag of zondag.)

1 like

Jaa maandag pizzadag! Niks beter dan de eerste dag van de week altijd goed eindigen haha

1 like

Bij mijn ouders thuis was het standaard dat we op zondag warm gingen eten tussen de middag en dan 's avonds gewoon een broodje ofzo. Was dit bij jullie ook zo? Mijn vader doet dit nog steeds.

• Ja en nu nog steeds
  • Ja maar nu niet meer
  • Nee

0 stemmers