Mijn moeder (sorry pap, maar je bent een luie donder) kookt de laatste jaren wel steeds gezonder, maar vroeger was dat echt minder. Het wegdoen van de frituur heeft ons veel goeds gedaan
Dat doen ze nog steeds
Ja dit deden mijn ouders en dat is een jeugdtrauma waardoor ik nu het liefst 5 voorgerechten bestel als ik ga uiteten
Ik borstel de mijne zelden, want hij verhaart normaal niet zo heel veel, het ligt echt gewoon aan de warmte. Moet nu elke dag of op zijn minst om de dag stofzuigen (normaal 2x per week), wat echt een drama is met dit weer
Wat is jouw gevoel bij dit weer?
- Helemaal kut
- Best vervelend
- Neutraal
- Wel oké
- Fantastisch
0 stemmers
Ik heb heel veel tegenstrijdige gevoelens ten opzichte van dit weer haha
Ik vind het zelf wel top, maar ik heb nu een baby en dat maakt het opeens zoveel lastiger? Maak me continu zorgen of zij het niet te heet heeft.
Nam je dan een warme maaltijd mee naar school? Bij ons had sowieso iedereen gewoon boterhammen tussen de middag, kan me niet heugen dat er een magnetron was ĂŒberhaupt
Woow ja nu je het zegt! Ik was dus een elke dag overblijver haha, die mogelijkheid kwam niet in me op
maar toch, op de middelbare school dan?
Ja Daniel arends!
Sterker nog, dit verkondig ik nu zelf
Heeft iemand dé tip voor zonnecréme die snel intrekt en niet plakkerig is?
Ken jij iemand met:
- Een extra tepel
- Een extra vinger
- Een extra teen
- Een extra chromosoom
0 stemmers
Vind jij Tineke Schouten grappig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En Hans Liberg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kies iemand
- Maarten van Rossum
- Maarten van der Weijden
0 stemmers
- Sint Maarten
- De maand Maarten
0 stemmers
Heb jij een noodmelding gekregen over dat 112 niet bereikbaar is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij weleens een tampon door de wc van een ander gespoeld? (Dus bij iemand thuis, niet openbaar toilet)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je er weleens een door een openbaar toilet gespoeld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En door je eigen wc?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb even vrageninspiratie hoor, moet er even allemaal uit
Waarom doen mensen dit?
Dit zit er zo in dat ik nog steeds als ik bij mân moeder ben âgoed als ik ff thee maak?â vraag haha
@anon42392789 de maand maart?
Ja bij een ander vind ik wel echt aso eigenlijk⊠Ik heb het uberhaupt nog nooit gedaan, ook niet als er geen prullenbakje staat.