Stel je persoonlijke vraag #8

Wat heb jij verder wel eens door het toilet gespoeld?

• Een dode goudvis
  • Eten
  • Maandverband
  • Een telefoon
  • Kauwgom
  • Een ring
  • Kots
  • Bloed
  • drugs of sigaretten
  • Een spin
  • Alles waar jij normaal voor staat
  • Vanya’s slordigheid m.b.t het maken van polls

0 stemmers

-en oops :stuck_out_tongue:

Waarom mag ik maar 1 ding kiezen :frowning:

Om milieuvervuiling tegen te gaan :wink:

4 likes

Ja inderdaad, en het lijkt me ook zo onnodig! Als er geen prullenbakje staat kun je gewoon de tampon in papier verpakken en het later weggooien. En als je je zo erg schaamt voor je menstruatie, kun je het ook nog eventjes in je zak proppen ofzo totdat je bij een prullenbak bent :sweat_smile:

3 likes

Wel 4 verschillende, twee in de ub eentje in de bus en schrok me de pleuris dacht de apocalyps is hier hoor.
(En eentje thuis maar die was niet zo eng)

Die van Jetske Ultee.
Na 34 jaar proberen heb ik eindelijk een zonnebrand die mooi intrekt en geen vieze laag achterlaat en wel fijn smeert. Aan het einde van de dag voel ik niet eens dat ik zonnebrand gebruikt heb!
Hij is ook non-profit dus niet superduur (maar zeker niet goedkoop).
https://www.uncover-skincare.nl/producten/suncover-spf30-250ml.html

1 like

Ik krijg dus echt nooit noodmeldingen, ook niet laatst met dat testbericht terwijl het volgens mijn instellingen wel aanstaat. Weet iemand hoe dit kan?

Heb je KPN :stuck_out_tongue: ?

1 like

Pas op je kunt nu een enorme forum discussie ontketenen

2 likes

Als ik dan olie op het vuur mag gooien:

Hoe vaak gebruik jij je handdoek? (anoniem)

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • 4 keer
  • 5 keer
  • 6 keer
  • meer dan 6 keer
  • Ik gebruik hem samen met mijn gezinsleden
  • Ik gebruik geen handdoek

0 stemmers

Ik mocht het wel pakken, maar kreeg wel vaak gekke blikken van mijn moeder als ik om 22u nog een boterham maakte want “hoe kun je nou honger hebben, we hebben om 17u gegeten!!” En ongezonde dingen hadden we bijna niet in huis en daarbij kreeg je vaak een afkeurende blik.

2 likes

Ja, die hadden nu misschien storing maar met die test toch niet? En heb het altijd al aanstaan en nog nooit een melding gezien

1 like

Maar waarom is dat zo erg dan? Het lijkt me eerder kut voor de persoon die dat toilet later weer moet ontstoppen.

@Karl_Lagerfeld no problemo :sunglasses:

1 like

Mijn ouders hadden ook nooit een prullenbakje op de wc staan. Tot ik ongesteld werd, en over ging klagen.

Bij mijn schoonmoeder thuis stond wel een prullenbakje (in de douche), maar daar zat toen geen zakje in. Ik twijfelde toen al daar iets in te gooien, maar uiteindelijk toch gedaan. Wel gewoon in een papiertje natuurlijk. Dacht misschien leegt ze dat bakje gewoon. :woman_shrugging: En zit er nooit een zakje in. Kwam ze helemaal met die prullenbak naar mijn vriend zn kamer om te vragen of ik dat normaal vond, ik zag toch dat er geen zak in zat. Schaamde me dood. Overigens al zeker 8-10 jaar geleden haha, but never forget.

11 likes

Wie zet er dan een prullenbak zonder zakje neer, het is geen accessoire ofzo.

52 likes

wat een trut

25 likes

Woow, wat gemeen van haar zeg.
Ze kan je ook even apart nemen en op een normale manier zeggen: joh als je ongesteld bent, kan je dan in vuilnisbak in keuken gooien (oid).
Snap wel dat je daarmee gezeten hebt.

3 likes

Dan moet je ze dus wel door de wc spoelen en de boel lekker verstoppen

8 likes

Haha heb het toevallig vanmiddag voor mezelf gemaakt. Voel me nu een heel oud wijf :rofl: