Stel je persoonlijke vraag #8

Haha, bedankt voor alle reacties, voel me met terugwerkende kracht gesteund haha

26 likes

Heb jij ook last van zilvervisjes in je huis?

• Ja
  • Nee
  • Eerst wel, maar niet meer

0 stemmers

Ik vind die beesten ZO VIES. M’n studio staat al vol met van die plakkende valletjes, maar ze blijven maar komen.

Wel echt sporadisch. Laatst dacht ik dat mijn kat op ze aan het jagen was, maar ze was er alleen naar aan het kijken. Kat te koop.

31 likes

Als je zou mogen kiezen, ben je vanaf morgen voor altijd een stuk…

• Mooier
  • Slanker
  • Liever
  • Grappiger
  • Slimmer
  • Gemotiveerder
  • Fitter
  • Gezonder
  • Vrolijker
  • Handiger

0 stemmers

Ik koos eerst voor slanker, toen gezonder en twijfelde nog voor fitter. Maar nu heb ik gekozen voor gemotiveerder. Dan kan ik die dingen alle 3 bereiken. (als iemand motivatie/discipline tips heeft, graag!)

22 likes

Socialer. Maar die optie is er niet, dus dan maar slanker. Die komt toch al vlak daar achter aan :joy:

2 likes

Nieuwe titel? Kat te koop

1 like

Gemotiveerder. Dan word ik vanzelf slanker, fitter en misschien ook wel slimmer.
Oh en gezonder en handiger word ik er dan ook van. Als nu iets me niet lukt qua klusjes geef ik het ook wel eens op namelijk.
@Rozecoupeschaar high five

Toch wel schokkend dat zoveel meiden slanker willen zijn? Is dat nou echt zo belangrijk? Maar ook; zou dat niet hetgeen zijn wat je juist zelf het meest in de hand kan hebben en het dus geen pure wens hoeft te blijven?

3 likes

Heeft een kat! te koop

3 likes

Nice!! @August

1 like

Haaaahahaha

Wow

afbeelding

7 likes

Is dit sarcastisch of niet hahah

Als ik voor mezelf spreek dan ben ik met de meeste aspecten die hier genoemd worden wel tevreden en zou ik, op korte termijn, slanker worden het fijnst vinden. Voor sommige is het ook niet vanzelfsprekend dat ze slanker worden als ze gemotiveerder zijn.

1 like

Ohhh heel lastig. Ik dacht eerst slimmer want ik vind mezelf soms echt vermoeiend traag denken, maar eigenlijk is dat onzin. Dus ik denk fitter? Want ik denk dat ik dan bijv. beter zou kunnen dansen en meer plezier in allerlei sporten zou hebben omdat het dan wat beter gaat. Ik moet nu vaak een gigantische drempel over om ni het openbaar te sporten, hopelijk zou dat dan minder zijn!

Nee :joy: vond het oprecht een hele slimme gedachte

1 like

Burritos graag

1 like

Dankzij deze poll, heb verder toch niks te doen en buiten is toch te heet :smiley: Dus dankje voor de reminder!

2 likes

Hallo… waar de fuck is de feta

5 likes

ik zou graag de enchilladas winnen!!!

3 likes