Ik heb wel ineens ook mad diarree
Maarten de maand? Mis ik een maand? Wat de hel is de maand Maarten? Waarom stemt 25% hier voor, wat is dit joh?
Beter deze week, want het is nu 1+1
Die komt voor de maand Aprillen. Kom op, dat weet je toch wel?
Vind jij jezelf een controlfreak?
- Ja
- Nee
- Ja een beetje
- Totaal niet
0 stemmers
Hoe warm is het nu bij jou in huis?
- 18-
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 30+
0 stemmers
Heb jij slechter geslapen dan normaal door het warme weer?
- Nee even kut als altijd ha ha
- Ja slechter
- Nee ik heb geen verschil gemerkt
0 stemmers
ik ga vandaag een thermometer aanschaffen zodat ik eindelijk op deze polls antwoord kan geven
Ik vind dit echt een interessante vraag, ik weet het namelijk niet. Eten boeide me echt niet. Ik mocht wel een snoepje ofzo als ik uit school kwam. Bij een vriendin hebben we een keer als kinderen dus frikandellen gefrituurd zonder dat die moeder dat wist en ik vond dat SUPER erg. En ook bij een andere vriendin dat we 's ochtends een koekje uit de trommel pakten en ik weet nog dat ik tig keer vroeg. “Maar dit mag toch niet?!” Ik denk dat ik er te weinig om gaf om er regels op te leggen. Maar een tosti maken mocht absoluut niet zomaar bijvoorbeeld.
Ik mag nog steeds niet zomaar pakken wat ik wil hahaha
Vond jij het als kind moeilijk/vervelend om je bord op te eten?
- Ja, ik had hier best last van
- Ja heel erg
- Nee het ging met gemak erin
- Gemiddeld
- Ik kon niet wachten op het avondeten!!
0 stemmers
Er zijn filmpjes waarop ik als peutertje rustig tien minuten op een hap ‘kauw’. M’n moeder werd helemaal loco van mij. En die filmpjes hebben ze expres gemaakt om aan mij te laten zien later hahah
Haha ik had al verwacht dat die opmerking kwam🙈.
Ik hoefde mijn bord niet leeg te eten.
Ben best blij dat dat niet hoefde van mn ouders. Mijn moeder zegt dat op die manier veel kinderen worden ‘getraind’ om door hun verzadigingsgevoel heen te eten, wat er weer voor zorgt dat je het minder goed herkennen en je meer kans hebt op chronisch overeten en daardoor overgewicht.
Ik vind het wel logisch klinken, maar moet eerlijk zeggen dat ik er zelf nooit literatuur over heb opgezocht. Mijn moeder zegt dat zij het wel uit literatuur heeft.
Ik hoefde mijn bord niet leeg te eten. Vol = vol was het bij ons. Mijn ouders keken wel of ik dan ook groenten at en niet alleen het lekkere eruit zocht en de rest liet staan. Anders moest ik wel nog wat extra happen groenten.
Ik hoefde ook nooit mn bord leeg te eten en kreeg altijd een toetje
Ik had er alleen moeite mee als ik het niet lekker vond. Dan verdeelde mijn moeder mijn bord altijd in een deel wat ik moest opeten en een deel wat ik mocht laten staan. Maar als ik niet genoeg at had ik mezelf ermee, want wij deden thuis niet aan toetjes en we mochten na het avondeten ook niets anders meer eten. Dus ik heb geleerd om te eten tot ik verzadigd was en dat stond wel gelijk aan mijn bord leeg eten haha.
Ik moest altijd zelf opscheppen en dat opeten omdat ik het zelf op had geschept. Zo leerde ik wel porties inschatten voor mezelf. Kreeg vaak “je ogen zijn groter dan je maag” te horen haha.
Ik heb overal vrij donker en vooral veel haar
Oh no no no, iedereen moet met z’n jatten van m’n douchespul etc blijven. Ik zou echt uit m’n vel springen