Stel je persoonlijke vraag #8

Ik moest altijd evenveel happen eten als hoe oud ik was ofzo?? maar weet echt niet meer hoe dat precies werkte

4 likes

Heb jij een airco in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een ventilator?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen met een ventilator; laat je die 's nachts (tijdens het slapen) aanstaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor mijn gezicht vind ik deze van Eucerin heel fijn. Voor lichaam nog geen ontdekt die ik echt fijn vind.

3 likes

Ik neem het dan mee naar mijn kamer.

1 like

Mijn ventilator heeft een nachtmodus! Beste aankoop ooit.

1 like

Ik mis koriander, peterselie en citroen! <3 En ook zout en peper eigenlijk.

5 likes

Ik ben zo bang dat mijn ogen dan 's nachts te droog worden en m’n lenzen er de volgende dag niet in willen :sweat_smile:

Is jullie buik nu ook meer opgeblazen door dit warme weer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En de rest van jullie lichaam?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je moet kiezen welk seizoen het vanaf nu voor altijd is… Welke kies je dan?

• Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

Heb jij oorbellen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Op welke leeftijd heb jij je eerste oorbellen laten schieten?

• Ik heb geen oorbellen
  • 0-2
  • 3-4
  • 5-6
  • 7-8
  • 9-10
  • 11-12
  • 13-16
  • 17-18
  • 19-20
  • 21-25
  • Ouder dan 25

0 stemmers

Dan ga ik m’n shampoo verstoppen

3 likes

Het was bij ons in de familie gebruikelijk om oorbellen te krijgen na je eerste heilige communie. En toen was ik een jaar of 6!

5 likes

Heb ze op mijn 11e laten schieten, maar na een halfjaar dicht laten groeien. Ze gingen steeds omstebeurt onsteken, een paar keer zelfs dat dat zweerknopje gewoon compleet door m’n oor opgeslokt werd omdat die zo dik werd. Daarna wilde ik ze nooit meer opnieuw laten doen, vind oorbellen bij mezelf toch te kinderlijk staan nu. Op mijn 19e heb ik wel een neuspiercing laten zetten en daar heb ik nooit problemen mee gehad, nog steeds heel blij mee.

Een koude zomer dan

1 like

Als het niet voor die verdomde hooikoorts was zou ik lente kiezen. Zomer vind ik ook heerlijk, maar dan wel gewoon max 25 graden met een lekker briesje.

3 likes

Same! Qua temperaturen enzo zou ik ook voor lente gaan, maar omdat ik dan altijd extra hooikoorts heb moet ik wel op zomer stemmen.

Vaak vul ik het retourformulier al gelijk in (online of papier) en plak ik het retouretiket al. Dan ligt ie in principe klaar, maar doe ik er eerst niks mee. Geen idee waarom.

16 likes

Zo snel mogelijk dat pakket weer weg. Anders blijft het constant in m’n achterhoofd zitten dat ik dat verrekte pakket nog weg moet brengen :sweat_smile: Meestal meteen de dag erna.

7 likes

Ofwel de dag zelf/de dag erna, ofwel op het allerlaatste moment.

4 likes

De laatste dag. Ik ben echt een uitsteller, daar ben ik niet trots op. Meestal realiseer ik me nog net op tijd dat ik iets moet retourneren, vervolgens zit ik nog dagen met zwetende billen te hopen dat ze mijn geld nog terugbetalen. :sweat_smile:

3 likes

Ik heb op de foto’s van mijn eerste verjaardag al oorbellen in. Geen idee hoe oud ik exact was. Ik ben er eigenlijk heel erg voor dat iedereen dat zelf moet beslissen of ze er willen (en dat zo jong dus echt te jong is), maar persoonlijk ben ik er heel blij mee, want ze zijn zo ā€˜oud’ dat ik me nooit heb moeten zorgen maken over ontstekingen en toegroeien e.d. Ik hoorde van klasgenoten soms dat ze te lang geen oorringen in hadden en het dan weer zeurde/ontstak, maar ik kan al zo lang ik me herinner maanden/jaren zonder en dan plots toch weer beslissen om er te dragen, zonder problemen. En dat vind/vond ik ook wel erg gemakkelijk (ook als kind al, omdat ik geen meisje-meisje was).

2 likes