Even uitleg: Ik moet echt weer eens wekelijks boodschappen doen, want momenteel heb ik nooit wat in huis en moet ik elke dag de deur uit waardoor je allemaal troep meeneemt. Lekker duur. Daarom ook niet trots op mezelf of de boodschappen. #adultingdonewrong
Wie kan mij in het kort vertellen hoe ik een vragenlijst kan maken?
Ik heb net boodschappen gedaan voor t/m zondag en ik ben echt heel blij met mezelf nu
Precies wat ik bedoelde. Ik kon niet op het woord poll komen haha! En op mijn mobiel zie ik niet meteen het tandwiel, weer wat geleerd. (ben hier zo slecht in)
Hoe noem jij drinken dat je moet aanlengen met water?
- Ranja
- Limo
- Limonade
- Aanmaak
- Aanmaaklimonade
- Siroop
0 stemmers
Dat zeg ik als ik op vakantie ben! Maar is dat niet een smaak?
Dit is ook altijd mijn beeld bij de herfst, maar dat romantische beeld heb ik toch meestal op de momenten dat het geen herfst is.
Als het daadwerkelijk herfst is komt het toch vaak neer op onder een grijze lucht door de regen en wind naar mijn werk fietsen in plaats van in een prachtig gekleurd bos lange wandelingen maken.
Lonely at the bottom, allemaal welkom in mijn souterrain woning!
Grenadine is een smaak limonade niet een naam voor alle limonades.
Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik winkel ook vrijwel niet online.
Wij mochten zelf opscheppen en als je het niet op kon was het niet erg.
Ik heb een onenigheid met een vriend van me, over dat hij zat te flirten met de ex van mn zusje (wat hij wist) terwijl zij erbij zat.
Vind jij het ok om te flirten met de ex van iemand die daar zelf bij zit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nu is het ook zo dat zij haar ex nog niet helemaal kan loslaten, maar dat wist hij niet zegt hij. Ik heb daar mijn twijfels bij, maar het zou kunnen dat hij het echt niet wist. Verandert dit de situatie?
- Ja, hij kon niet weten dat zij dat vervelend zou vinden.
- Nee, het is dan nog steeds niet ok
- Anders
0 stemmers
Het is iig behoorlijk kut voor de dynamieken onderling. Zij heeft haar mensen en ik mijn mensen maar we komen elkaar wel regelmatig tegen en sluiten soms bij elkaar aan enzo. Ik vind t vrij insensitief van hem
Wat grappig dat jij het âoorbellenâ noemt want ik vind oorbellen gewoon echt het sieraard wat je in je gaatjes doet. Ik zeg ook altijd âgaatjesâ maar dat klinkt ook wel kinderachtig eigenlijk haha
Ik mocht absoluut NIET zeggen dat ik eten vies vond. Mijn ouders of oppas zeiden dan altijd âeten is niet viesâ Ik mocht wel zeggen âik vind dit niet zo lekkerâ. Echt keer op keer werd dit herhaald. Ik ben blijkbaar nogal hardleers als het daarop aankomt. Mochten jullie zeggen dat je het avondeten vies vond?
- Nee dit mocht niet
- Ja ik denk van wel
- Ik weet dit niet meer
- Ja hoor
0 stemmers
Ja daardoor wist ik ook niet helemaal wat ik moest stemmen. Ik heb wel gaatjes in mijn oren namelijk, maar ik draag al jaren geen oorbellen meer en heb daarom gestemd dat ik geen oorbellen heb.
Wellicht zijn die gaatjes nog wel open hoor, ik weet het niet, ik kan het ook niet proberen omdat ik geen oorbellen heb en die ook niet hoef.
âEten is niet vies. Poep is vies.â
Nou sorry ik vind bonen echt vies.
Dit doet me denken aan een trauma van de basisschool. Het was paasontbijt, de juf vroeg of ik kaas wilde. Ik zei: nee bedankt kaas vind ik vies. Toen moest ik opstaan van mn stoel en voor iedereen zeggen KAAS IS NIET VIES. IK HOU ER NIET VAN. Want dat is inderdaad hoe je dingen aanpakt.
Inmiddels leef ik voor kaas. Dat dan weer wel
Haha dit zei mijn vader ook. En als hij het dan zelf vies vond zei hij ââHet is bijzonderââ. Iedereen wist dan dat hij het echt niet te eten vond, maar dat wilde hij dan absoluut niet zeggen
Gelukkig kan mijn moeder vet goed koken, dus het kwam niet vaak voor hoor, maar het was wel grappig als het eens gebeurde.