Stel je persoonlijke vraag #8

Rozevarken de olifant. @Krabsalade ik zie een paint-uitdaging.

13 likes

Waarom hoort de gorilla ofzo niet bij de big five.

1 like

De term is bedacht door jagers op groot wild en verwijst naar de vijf moeilijkste dieren in Afrika om te voet te jagen, maar wordt nu ook veel gebruikt door safaritoeristen.

Aldus wikipedia. Ik vind het ook stom dat de gorilla niet meedoet of bijvoorbeeld een orca. :sleepy:

1 like

Mijn naam is stom (buitenlandse naam). Ook kan ik het me niet voorstellen dat iemand ooit zijn huisdier de naam ā€¦ zou kunnen geven :joy:

Eenhoorn de Neushoorn! :ok_hand:t3:

29 likes

Als je soms je naam zoekt als #tag op Instagram kom je soms wel bijzondere dingen tegen. :stuck_out_tongue:

1 like

Er was op de kinderboerderij een geit met mijn naam, die vervolgens zn tanden in mn jurk zette :weary:

17 likes

haha dit is vet grappig maar geen huisdieren gelukkig. wel veel manga shit?

1 like

Haha dit zou ik echt zielig vinden (ik vind mezelf soms echt al zielig hierom).
Ik wilde vroeger hierdoor Linda heten. Maar ik ben blij dat ik dit niet heb gedaan want Linda zou dus never bij mij passen (buitenlanderšŸ˜‹)

1 like

Ik heet zo maar heb door het forum het idee dat het niet zoā€™n leuke naam is. Snap alleen nog steeds niet waarom :disappointed_relieved:

Dit is totaal niet zo bedoeld. Ik heb zelf zwart haar en ben licht getint door mijn afkomst. Daardoor zou de naam niet bij mij passen (vind ik).

Maar toen gaf ik mijn konijn de naam Linda. Ik vond dat wel een mooie oplossing haha.

Ik zoek de meest random dingen via instagram hashtags maar had er nog nooit aan gedacht om mijn eigen naam te zoeken. Net dus gedaan en ik heb dus blijkbaar dezelfde naam als de vriendin van een internationale youtuber. Kom dus alleen maar fotoā€™s van haar of hun samen tegen. Beetje jammer, had wel willen zien wat andere mensen met die hashtag plaatsen

1 like

Oh nee, ik dacht er juist aan omdat jij wel zo had willen heten! Vind het ook niet serieus erg maar was wel benieuwd naar de associatie die mensen dan hebben.

Ik heb trouwens vaak gehoord dat Linda een Spaanse naam is dus in mijn ogen zou het wel bij een getinte huid en donker haar kunnen passen :slight_smile:

Hahah super grappig! Ik kom er nu achter dat er een pizza dezelfde naam heeft als ik. :joy:

4 likes

Vroeger wilde ik wel zo heten haha.
Ik ben helaas niet Spaans (I wish)

1 like

Linda is een Duitse naam. Het betekent wel ā€˜mooiā€™ in het Portugees/Spaans/Italiaans/weet ik niet, daar ergens.

Mijn beste vriendin heeft even de naam van mijn vorige hond overwogen voor dr dochter en als ik zelf een kind zou krijgen zou ik die naam ook overwegen.

1 like

Daar gaat mā€™n usp :woman_shrugging:

Mijn Friese naam levert veel Friese paarden op, ook buiten NL. Vraag me af hoe ze het daar uitsprekenā€¦

1 like

Twee van mā€™n leerlingen hebben hun huisdier dezelfde naam gegeven als mā€™n hond. Ik vind het wel schattig :sweat_smile:

1 like