Stel je persoonlijke vraag #8

Ja of een nijlpaard. Meest gevaarlijke dier in Afrika. Doden elk jaar ook het meeste mensen.

1 like

Maar dan krijgt dat dier een identiteitscrisis :thinking::shushing_face:

1 like

Ik ken meerdere honden met mijn naam, en 0 mensen 🤷

1 like

Ik vond Leeuwenhart de buffel mooier dan Leeuwenhart de Leeuw.

6 likes

Wij noemen halve liters bier altijd halve Linda’s. Vraag me niet waarom.

15 likes

Heb je vroeger of nu het volgende gedaan:

  • Inline skaten
  • Skateboarden
  • Geen van beide

0 stemmers

En dan niet met een nieuw skateboard onder je arm rondlopen en stoer doen hè.

Inline skaten klinkt echt te professioneel voor de kunsten die ik uithaalde op die dingen haha

13 likes

De doodsklappen die ik ooit in mini ramps heb gemaakt… Maar ja, toch leuk.

Heb maanden geoefend op m’n ollie.

1 like

Eerst op het gras zodat je minder hard op je gezicht ging uiteraard en je in ieder geval de beweging onder de knie had. Dat waren nog eens tijden. Gewoon urenlang hetzelfde doen.

1 like

Ik denk er nu opeens aan dat ik ook nog ergens rolschaatsen heb liggen! Die heb ik een aantal jaar geleden gekocht en die vielen me vies tegen omdat het heel anders dan skaten is. Nu wil ik ze zoeken want ik wil oefenen :sweat_smile:

2 likes

Telt “poging doen tot om bij de gang te horen” ook? Want ik kom nog steeds niet uit de “pasgeboren veulen met wieltjes ipv hoeven”-fase terwijl skaten me echt cool lijkt om te kunnen.

2 likes

Helaas @Quinoa :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En of ik aan skateboarden deed! Ik droeg er trots een skatebroek van Stuka of Overzeas bij. Met een shirtje met een tekst in een ‘gothic’ lettertype erop en een beanie op mijn lange stijle haar. Op mijn legergroene tas zaten buttons en emblemen, en om mijn Nokia 3310 een zwart hoesje met rode doodshoofdjes en anarchietekens erop. No shame.

9 likes

Huh? Linda is helemaal geen Nederlandse naam? Volgens mij oorspronkelijk Duits, maar de naam is inmiddels best wel internationaal. Althans, mijn nicht heet Linda, is geboren en woont in Azië, donkergetint en zwart haar.

Vind het zelf geen superboeiende naam, maar vind buitenlands zijn niet echt opgaan haha. Als het nou om Aafje ging of Geke of iets dergelijks, oké, maar zat bruine Linda’s volgens mij.

3 likes

Veel, maar ik kom ook echt vaak mede-Linda’s tegen op mn werk hoor.
Werk in een groot bedrijf maar heb intern 2 directe collega’s die ook Linda heten en in het externe bedrijf waar ik dagelijks werk ook minimaal 5 andere waar ik regelmatig contact mee heb.
En in de klas vroeger had ik ook mn hele leven 2 andere Linda’s.

2 likes

Werk je in de HR?

12 likes

Een met zebraprint. Gekocht op een Duits festival. :stuck_out_tongue:

Luipaard natuurlijk

1 like

Sowieso dat wij vrienden waren geweest.

Ik zie soms een groep gothics in het park blowen en naar metal luisteren. En dan heb ik altijd zin om er bij te gaan zitten, tot ik me realiseer dat ik oud ben.

8 likes