hoe verzorg jij je voeten/teennagels?
knippen ff niet meetellen!
- niet
- ja en dat doe ik zo:
0 stemmers
hoe verzorg jij je voeten/teennagels?
knippen ff niet meetellen!
0 stemmers
ja vast wel haha maar ik bedoel eigenlijk andere dingen sorry ik zal dat er iig ff bij zetten
Heb een voetenmasker van Balea voor als ze droog aanvoelen, vijl en lak mân teennagels regelmatig, scrub ze bijna altijd als ik douche en olie mân teennagels en nagelriemen dagelijks in. Weet ook niet waarom ik dit doe eigenlijk, heb verder niks met voeten
Omdat ik vroeger fan was van de spicegirls, heette mijn cavia Emma
Nagels knippen / vijlen / lakken, voeten scrubben en soms een maskertje. Dan doe ik kokosolie warm maken, voeten mee insmeren en dan heel charmant een pastic zakje en dikke sokken erover en na een klein halfuurtje afspoelen.
Voetenbadje, nagels vijlen, nagels lakken, voetcreme met 10% uren, eeltsokken soms en geregeld met de electrische voetvijl.
Gellak om de 6 weken, verder af en toe insmeren met creme en met puisteen vijlen
Paar keer per week met zoân voet steentje eelt weghalen en iedere avond insmeren met creme. En ik heb mn teennagels altijd gelakt.
Echt he! De dag er voor was code oranje en niks aan de hand, en de dag van die hagelstorm code geel voor onweer en toen brak de hel los uit het niks.
Oke nog een keer en nu ook even met de combinaties.
Wat heb jij? (Het maakt niet uit of ze ouder of jonger dan jij zijn.)
0 stemmers
Ik zat ff aan de vriendinnen van de basisschool te denken en 8 van de 9 (incl. ik) hebben iig allemaal 1 oudere zus. En niemand is de oudste. Ik wilde vroeger graag de oudste zijn en wilde ook altijd de oudste zus spelen met vadertje en moedertje :â).
Afgelopen zomer sloeg de bliksem in in het (droge) bos naast onze tent. Er ontstond toen een bosbrand en dat vond ik wel ontzettend eng, maar gelukkig was de brandweer er snel. 112 bellen in het Engels vond ik wel ineens heel moeilijk, terwijl mijn Engels normaal prima is?
Mijn vriendinnen en ik (van de middelbare school) zijn bijna allemaal de oudste met een (of meerdere) jongere broertjes. Was nog wel handig vroeger toen we jonger waren en nog wel eens met broertjes opgescheept zaten als een soort oppas, dan konden we ze gewoon bij elkaar dumpen hahaha
Ja het heeft allebei voor en nadelen. Wij vonden het altijd wel handig dat we tips kregen van onze zussen wat betreft kleding met uitgaan en make-up enzo :â). Maar het lijkt me leuk om een zusje te hebben.
Douche jij je aan het eind van de dag als je die dag zonnebrandcrème op hebt gehad?
0 stemmers
Telt het ook als de naam van jouw kat als voorbeeld in een FF poll wordt gebruikt?
Ik vind het moeilijker om de volgende soort activiteiten uit te voeren na een hele zware nacht:
0 stemmers
Ik was verbaasd over de namen top 10 jongens in zeeland. Welke van deze namen zou jij je zoon geven?
0 stemmers
Zijn doopnamen. Weinig jongens krijgen dit als roepnaam hoor.
Het staat bij de voornamen.
http://www.svbkindernamen.nl/int/nl/kindernamen/wizard/zoeknaam/provincie/#zeeland
Toen Linus hier nog zat zei ze dat het wel klopte omdat daar veel streng gereformeerden wonen.