Mijn vriendinnen en ik (van de middelbare school) zijn bijna allemaal de oudste met een (of meerdere) jongere broertjes. Was nog wel handig vroeger toen we jonger waren en nog wel eens met broertjes opgescheept zaten als een soort oppas, dan konden we ze gewoon bij elkaar dumpen hahaha
Ja het heeft allebei voor en nadelen. Wij vonden het altijd wel handig dat we tips kregen van onze zussen wat betreft kleding met uitgaan en make-up enzo :â). Maar het lijkt me leuk om een zusje te hebben.
Douche jij je aan het eind van de dag als je die dag zonnebrandcrĂšme op hebt gehad?
- Ja, altijd, want zonnebrand is vies
- Ja, want ik douche sowieso elke dag
- Alleen als ik die dag dan ook veel heb gezweet
- Soms, afhankelijk van of ik toch al van plan was om te gaan douchen
- Nee, want ik douche altijd sâ ochtends of 's middags
- Nee (andere reden)
0 stemmers
Telt het ook als de naam van jouw kat als voorbeeld in een FF poll wordt gebruikt?
Ik vind het moeilijker om de volgende soort activiteiten uit te voeren na een hele zware nacht:
- Fysieke activiteiten
- Mentale activiteiten
- Alle activiteiten even zwaar
- Geen last met alle soorten activiteiten, want ik ben een bikkel
0 stemmers
Ik was verbaasd over de namen top 10 jongens in zeeland. Welke van deze namen zou jij je zoon geven?
- Marinus
- Cornelis
- Johannes
0 stemmers
Zijn doopnamen. Weinig jongens krijgen dit als roepnaam hoor.
Het staat bij de voornamen.
http://www.svbkindernamen.nl/int/nl/kindernamen/wizard/zoeknaam/provincie/#zeeland
Toen Linus hier nog zat zei ze dat het wel klopte omdat daar veel streng gereformeerden wonen.
Ja of iets met het geloof weetikhet
@George ik heb je spoiler verwijderd. Het is niet toegestaan om leden te âoutenâ als ze dat zelf niet expliciet hebben gedaan.
Oh hahahaha. Nou het staat iig tussen namen als Ryan en Finn dus neem aan dat het gewoon klopt. De top 2 meisjesnamen in Zeeland zijn 2 van mijn namen haha.
Als ik jarig ben, trakteer ik op het werk:
- Altijd
- Alleen als ik op de dag zelf moet werken
- Soms, ligt eraan of ik daar zin in heb
- Bijna nooit
- Nooit
0 stemmers
Als collegaâs jarig zijn geweest, vind ik dat:
- Ze moeten trakteren
- Ze alleen moeten trakteren als ze op hun verjaardag moeten werken
- het leuk zou zijn als ze zouden trakteren
- moeten ze zelf weten
- niet moeten trakteren, want ik heb daar geen behoefte aan
0 stemmers
Ik hoop het voor die jongens, maar het valt op dat alleen dat in Zeeland zo is. En gezien die gelovigen daar zou het me ook weer niet verbazen. De rest van de provincies heeft allemaal ongeveer dezelfde voornamen. Een tijd terug hoorde ik de naam Herman voor een pasgeboren baby. Toen vroeg iemand vervolgens of dat serieus zijn naam was. Ja. Oops.
Hoi aangenaam ik ben Linus
Ook mijn roepnaam is niet officieel vast gelegd. Maar gebruik hem wel overal. Ook in de e-mail op mijn werk.
Scheelt dat mijn roepnaam, mijn volledige naam min 3 letter is.
Mijn vader heeft ook een TOTAAL andere roepnaam dan wat in zân paspoort staat. Volgens mij staat er als eerste naam Aloysius omdat mijn oma hem een paar dagen Louis heeft genoemd en daarna veranderde naar een andere naam. Vet raar dat dat ook allemaal maar kon.
Mijn roepnaam is een soort afgeleide naam van mijn twee officiële namen (doopnamen). Ik ben naar mijn oma vernoemd en dat vind ik op zich wel leuk hoor, maar het zijn echt verschrikkelijke namen. Omdat mijn roepnaam dus nergens vastgelegd is word ik bij mensen die mij nog niet kennen en alleen mijn officiële gegevens hebben vaak aangesproken met mijn eerste doopnaam
Vroeger werd ik daar altijd heel boos over. Ik weet nog dat toen ik als kind geopereerd moest worden en in het ziekenhuis lag ik iedereen die mij daarmee aansprak heel boos ging vertellen dat ik zo niet heette
Pff, ik ben echt blij dat ik niet naar mijn (lieve lieve) oma Gerarda vernoemd ben zeg. Mân moeder vroeg nog eens of ik dat niet jammer vond
Heb jij ook die stomme NL Alert gekregen?
- Ja
- Nee
- Ik woon/ben niet in Nederland
0 stemmers