Stel je persoonlijke vraag #8

Ben blij dat het werkt

36 likes

Mijn collega waarmee ik een kantoor deel was naar een vergadering en haar mobiele telefoon ligt hier nog en ze heeft hem blijkbaar op geluid staan. Er ging echt een enorm harde ringtone af ik schrok me wild dacht dat haar telefoon gehackt was en na dat alarm zou ontploffen.

7 likes

Ik krijg wel een melding, maar bij mij maakt hij nooit geluid? Mijn telefoon staat wel altijd op stil, maar bij andere mensen maakt het dan nog steeds geluid

Bij mij maakte hij ook kapot veel geluid terwijl mijn geluid uit stond. Schrok mij dood haha, maar ben blij dat het werkt.

2 likes

Ja jeetje had niet zoveel geluid verwacht, hij stond gewoon op stil

Ja, op mijn prive en werktelefoon. Schrok me helemaal de tering hahaha

2 likes

Ik vraag me af hoe enorm hard dat klinkt in een collegezaal of klaslokaal

2 likes

Ik ben meer een voorstander van het luchtalarm al ben ik me ervan bewust dat die te duur in onderhoud zijn. NL Alert werkt bij mij gewoon niet goed. De ene keer heb ik herrie, de andere keer komt de melding te laat of niet.

1 like

Ja en had volgens mij met Feyenoord te maken. Dat we er niet heen mochten gaan. Iig had niemand in mijn stad iets aan die melding.

Ja was de Europa League finale in 2017, met het verzoek om niet meer naar Amsterdam te komen

1 like

jammer dat ik mijn telefoon 24/7 op stil heb staan
was wel benieuwd naar het harde geluid waar mensen het over hebben van 12:00
zag het later pas op mijn beeldscherm ’

Hij ging bij mijn leerlingen zopas massaal af. :sweat_smile:

Ja pff en ik stond net in de lift en schrok me rot van dat geluid dacht dat de lift vast zat moest bijna huilen :weary:.

2 likes

Ik ook, toen reed ik net de betreffende plaats binnen. Heel toevallig haha

1 like

Voor mijzelf vind ik het best prima, hoewel, als er echt iets aan de hand is en je telefoon staat op stil of uit…Daarnaast denk ik dat het geen goed alternatief is voor mensen op leeftijd die geen mobieltje hebben.

1 like

Vorig jaar werd er een NL alert uitgezonden toen Ajax in de finale speelde tegen ManU. Maar daar ging iets mis waardoor ik in een uur (of twee) iets van 10 keer dat alarm ontving :expressionless:

Voor stank ergens rondom Utrecht ofzo? en ik woon in Tilburg… hahah thanks

Ik wil het eigenlijk allebei. Voor slechthorenden is een sms veel beter, maar er zijn volgens mij nog steeds mensen die ook niet de beschikking hebben over een mobiel dus dan is het luchtalarm weer beter.

6 likes

Heb ik ook last van! Kan ook nergens op internet vinden wat ik zou kunnen doen waardoor ik hem wel ontvang :woman_shrugging:

Ja of je bent gewoon ergens zonder ontvangst? Mijn oude universiteitsgebouw had bijv. een hele vleugel waar nauwelijks telefoonontvangst was.

1 like