Ja en had volgens mij met Feyenoord te maken. Dat we er niet heen mochten gaan. Iig had niemand in mijn stad iets aan die melding.
Ja was de Europa League finale in 2017, met het verzoek om niet meer naar Amsterdam te komen
jammer dat ik mijn telefoon 24/7 op stil heb staan
was wel benieuwd naar het harde geluid waar mensen het over hebben van 12:00
zag het later pas op mijn beeldscherm ’
Hij ging bij mijn leerlingen zopas massaal af.
Ja pff en ik stond net in de lift en schrok me rot van dat geluid dacht dat de lift vast zat moest bijna huilen .
Ik ook, toen reed ik net de betreffende plaats binnen. Heel toevallig haha
Voor mijzelf vind ik het best prima, hoewel, als er echt iets aan de hand is en je telefoon staat op stil of uit…Daarnaast denk ik dat het geen goed alternatief is voor mensen op leeftijd die geen mobieltje hebben.
Vorig jaar werd er een NL alert uitgezonden toen Ajax in de finale speelde tegen ManU. Maar daar ging iets mis waardoor ik in een uur (of twee) iets van 10 keer dat alarm ontving
Voor stank ergens rondom Utrecht ofzo? en ik woon in Tilburg… hahah thanks
Ik wil het eigenlijk allebei. Voor slechthorenden is een sms veel beter, maar er zijn volgens mij nog steeds mensen die ook niet de beschikking hebben over een mobiel dus dan is het luchtalarm weer beter.
Heb ik ook last van! Kan ook nergens op internet vinden wat ik zou kunnen doen waardoor ik hem wel ontvang
Ja of je bent gewoon ergens zonder ontvangst? Mijn oude universiteitsgebouw had bijv. een hele vleugel waar nauwelijks telefoonontvangst was.
Ik ook, meerdere keren aan en uit gezet maar heb nog nooit een melding ontvangen.
Ja, dat snap ik ook nooit, je hebt toch gewoon een vaste plek, en dat vliegtuig vertrekt toch pas als iedereen geboard is, wat heb je eraan om als eerste op je plek te zitten, die meestal ook klein is met weinig beenruimte en alles? Hoe korter ik daar hoef te zitten hoe beter.
voor de opbergvakken boven de stoelen. Althans daarom gaan wij in de rij staan
Ja al een paar keer. Eén keer voor brand in de haven om ramen en deuren te sluiten en binnen blijven indien het kon, daarna een keer voor brand op de scheepswerf waar verf en diesel brandde en dus ook ramen en deuren sluiten. Stonk ook mega hard. En laatst nog een keer voor brand bij een plasticfabriek zo’n 3 dorpen verder terwijl de wind de andere kant op stond volgens het nieuws, dus waar dat vandaan kwam weet ik ook niet zo goed.
Ok, ik vind het echt onbelangrijk dat mijn koffert/tas boven me ligt, als die een paar stoelen verder ligt ook prima, daar zit toch niks in dat ik tijdens de vlucht nodig heb.
Ja recht in mn oor terwijl die op stil stond!
@Bathwater als je niks krijgt dan moet je volgens mij iets veranderen aan je instelling, het is namelijk een test om te kijken of het werkt. Als je niks krijgt, dan werkt het op jouw telefoon dus niet goed
Dit hoor ik op het hbo soms nog steeds
Zeg me waar ik heen moet gaan
- Kratermaan
- Huiverhuizen
- Doolgaarde
- Wilderwoud
- Weerwater
- Kramerije
- Ik heb geen gelukkige jeugd gehad
- Ik ben een Belg
- Ik kom in aanmerking voor seniorenkorting
- Ik ben minderjarig