Ik ook, meerdere keren aan en uit gezet maar heb nog nooit een melding ontvangen.
Ja, dat snap ik ook nooit, je hebt toch gewoon een vaste plek, en dat vliegtuig vertrekt toch pas als iedereen geboard is, wat heb je eraan om als eerste op je plek te zitten, die meestal ook klein is met weinig beenruimte en alles? Hoe korter ik daar hoef te zitten hoe beter.
voor de opbergvakken boven de stoelen. Althans daarom gaan wij in de rij staan
Ja al een paar keer. Eén keer voor brand in de haven om ramen en deuren te sluiten en binnen blijven indien het kon, daarna een keer voor brand op de scheepswerf waar verf en diesel brandde en dus ook ramen en deuren sluiten. Stonk ook mega hard. En laatst nog een keer voor brand bij een plasticfabriek zo’n 3 dorpen verder terwijl de wind de andere kant op stond volgens het nieuws, dus waar dat vandaan kwam weet ik ook niet zo goed.
Ok, ik vind het echt onbelangrijk dat mijn koffert/tas boven me ligt, als die een paar stoelen verder ligt ook prima, daar zit toch niks in dat ik tijdens de vlucht nodig heb.
Ja recht in mn oor terwijl die op stil stond!
@Bathwater als je niks krijgt dan moet je volgens mij iets veranderen aan je instelling, het is namelijk een test om te kijken of het werkt. Als je niks krijgt, dan werkt het op jouw telefoon dus niet goed
Dit hoor ik op het hbo soms nog steeds
Zeg me waar ik heen moet gaan
- Kratermaan
- Huiverhuizen
- Doolgaarde
- Wilderwoud
- Weerwater
- Kramerije
- Ik heb geen gelukkige jeugd gehad
- Ik ben een Belg
- Ik kom in aanmerking voor seniorenkorting
- Ik ben minderjarig
0 stemmers
Had je hier niet even een spoiler van kunnen maken, ik krijg hier zeer griezelige flashbacks van
Nee maar ik moet nog altijd lachen om grappen mbt Duitsers/fietsen.
IK BEN KARBONKEL
Ik vond die viskarbonkel zo FUCKING eng altijd aaaaaah
Haha wow ik heb wel Ik mik Loreland gekeken, maar dit is me totaal ontgaan!
Hoewel ik volgens mij wel een nationaal trauma ontweken heb door Karbonkel nooit te hebben gezien. Enige hint dat ik wist waar ik op moest stemmen waren ook de posts onder jouw poll, haha. De woorden zeggen me echt volledig niks.
Ik was altijd lid van de “Ik was bang voor Karbonkel”-Hyves
Hahah wie heeft dit ooit bedacht voor een kinderprogramma. Ik weet nog dat je als kind ook de klas mocht verlaten voor het geval dat je het te eng vond. Wel goede herinneringen
Vind jij de scheten van je partner lekker ruiken?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers