Had je hier niet even een spoiler van kunnen maken, ik krijg hier zeer griezelige flashbacks van
Nee maar ik moet nog altijd lachen om grappen mbt Duitsers/fietsen.
IK BEN KARBONKEL
Ik vond die viskarbonkel zo FUCKING eng altijd aaaaaah
Haha wow ik heb wel Ik mik Loreland gekeken, maar dit is me totaal ontgaan!
Hoewel ik volgens mij wel een nationaal trauma ontweken heb door Karbonkel nooit te hebben gezien. Enige hint dat ik wist waar ik op moest stemmen waren ook de posts onder jouw poll, haha. De woorden zeggen me echt volledig niks.
Ik was altijd lid van de “Ik was bang voor Karbonkel”-Hyves
Hahah wie heeft dit ooit bedacht voor een kinderprogramma. Ik weet nog dat je als kind ook de klas mocht verlaten voor het geval dat je het te eng vond. Wel goede herinneringen
Vind jij de scheten van je partner lekker ruiken?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Oh wat raar zeg! Dan is het al niet echt een goede vervanger voor het luchtalarm, als dit bij meerdere mensen zo is
(Voor iedereen die denkt: ‘huh?!’, mijn vriend is nieuwsgierig vandaar de vraag)
“De makers wilden een goede tegenhanger voor de held en dus werd alles op alles gezet om Karbonkel zo eng mogelijk te maken.” Vervolgens zijn ze daar onbewust in doorgeschoten. “Het productieteam was perfectionistisch, de makers hadden zelf niet door dat Karbonkel zo eng was geworden.”
Beetje jammer dat niemand stilstond bij het collectieve trauma wat ze de Neerlandse kindjes bezorgen. Persoonlijk liep ik mijn Karbonkeltrauma op rond de tijd dat ik 's nachts net alleen naar de wc kon. Dat was toen ook gelijk klaar. Als ik 's nachts moest plassen, moest ik als een echte sniper om het bed van m’n ouders heenlopen om m’n moeder wakker te maken om mee te gaan. Als m’n vader wakker werd was het: GA GEWOON ALLEEN!!!
Wanneer je met de taxi zou reizen (zorgrit) en de chauffeur gebruikt de telefoon achter het stuur dan…
- Zeg ik daar iets van
- Geef ik een side-eye in de hoop dat ze het doorhebben
- Neem ik contact op met de werkgever
- Anders?
0 stemmers
Moet eerlijk toegeven dat ik de scheten van mijn vriend af en toe wel lekker vind ruiken, omg-reacties zijn toegestaan
Ik heb een keer in een auto gezeten tijdens een tour waarbij de chauffeur uitgebreid naar memes zat te kijken. Heb het overleefd maar ik durfde niets ervan te zeggen
Hahah dat het luchtalarm dan ook afgaat na zo’n monsterscheet
Ja bij mij gebeurde het zojuist weer haha (komt wel niet mega veel voor) maar ff snel nog op Google maps kijken of nog even een telefoontje plegen gebeurt wel eens. Maar ben zelf ook niet zo mondig dat ik daar iets van durf te zeggen