Omg ik ook, misschien toch maar gaan beginnen met sparen. Maar wat is reëel per maand
Wat draag jij aan zwemkleding?
- Bikini
- Badpak
- Tankini
- Ik doe niet aan zwemkleding
0 stemmers
Als ik dan grapjas mag spelen.
Voor de Gossip Girl kijkers onder ons:
Wie vind jij leuker?
- Blair Waldorf
- Serena van der Woodsen
0 stemmers
Serena is zooooo irritant
Als ik de vraag héél letterlijk neem, ja. Maar ik ben er niet mee vervoerd naar een ziekenhuis oid.
1x toen ik met de m’n fiets net voor de school gevallen was en ik blijkbaar even out gegaan ben.
Vond het wel een avontuur om erin te liggen en met sirene en al vervoerd te worden.
Ik doe niet aan zwemkleding, maar dat betekent vooral dat ik niet zwem en niet dat ik naakt zwem ;p
Als ik ga baantjes trekken een badpak, anders een bikini
@sweetener Blair als persoon, Serena qua kleding
Toen ik in '14 aangereden werd en mn been brak. Weet er bijna niets meer van, alleen dat mn spijkerbroek uit werd geknipt en dat ik meteen volgepompt werd met morfine
Ja, ik ging kreeg uitvalsverschijnselen op een klein station waar maar 1 andere reiziger aanwezig was. Toen de ambulance kwam duurde het heel lang voordat ze het station in kwamen omdat ze niet door de poortjes konden, klein drama was dat (maar vooral voor de medereiziger, ik kreeg weinig mee). Gelukkig is wel alles goed gekomen daarna
2x. De eerste keer toen ik een ruggenwervel had gebroken en de tweede keer toen ik aan het bevallen was van een reus en ze er niet uit wou
Beide keren super fijne ambulancebroeders trouwens, veel relaxter dan de artsen.
Geen ambulance. Wel een keer zelf via de hap op de spoed en direct opname gehad.
Andere keren zelf in het ziekenhuis voor geplande operatie.
Hahah zoiets! Ja hoor, door tijdens ambulancerit op mijn zij te liggen is ze ‘goedgedraaid’ en binnen 20 minuten was ze in ziekenhuis geboren.
Ik wel aardig wat schade, maar onder narcose gehecht en nu geen last meer van.
Ik lees nu pas jouw berichtje! Ook alles met jullie goed gekomen?
Lijkt me zo naar als je na de bevalling meteen de ambulance in moet!
Hoe oud is je kindje?
als patiënt, toen ik met vanwege een dubbele longontsteking en uitputtingsverschijnselen out ben gegaan. met gierende banden naar het ziekenhuis en ik dacht zelf dat ik de dag erna wel weer kon werken
Zeiden ze bij jullie op de basisschool of middelbare school ook “Kappen doe je in het bos!!!” als iemand “Kap(pen)!” zei?
- Ja
- Nee
- Ben niet in een Nederlandstalig land opgegroeid
0 stemmers
Zeg ik nog steeds
Ja en daarna neuken doe je met een vos???
In het bos, in het bos
wonen indianen
Ze weten niet wat pijlen zijn
en schieten met bananen
Toemba toemba toemba toemba toemba toem-ba