Stel je persoonlijke vraag #8

Geen ambulance. Wel een keer zelf via de hap op de spoed en direct opname gehad.
Andere keren zelf in het ziekenhuis voor geplande operatie.

Hahah zoiets! Ja hoor, door tijdens ambulancerit op mijn zij te liggen is ze ‘goedgedraaid’ en binnen 20 minuten was ze in ziekenhuis geboren.
Ik wel aardig wat schade, maar onder narcose gehecht en nu geen last meer van.

1 like

Ik lees nu pas jouw berichtje! Ook alles met jullie goed gekomen?
Lijkt me zo naar als je na de bevalling meteen de ambulance in moet!
Hoe oud is je kindje?

1 like

als patiënt, toen ik met vanwege een dubbele longontsteking en uitputtingsverschijnselen out ben gegaan. met gierende banden naar het ziekenhuis en ik dacht zelf dat ik de dag erna wel weer kon werken :joy:

1 like

Zeiden ze bij jullie op de basisschool of middelbare school ook “Kappen doe je in het bos!!!” als iemand “Kap(pen)!” zei?

• Ja
  • Nee
  • Ben niet in een Nederlandstalig land opgegroeid

0 stemmers

Zeg ik nog steeds

1 like

Ja en daarna neuken doe je met een vos???

25 likes

In het bos, in het bos
wonen indianen
Ze weten niet wat pijlen zijn
en schieten met bananen

Toemba toemba toemba toemba toemba toem-ba

25 likes

AH JA, helemaal vergeten

Vervolg: en daarna “Neuken doe je met een vos?”

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahah wij zeiden;

Kappen doe je in het bos. Met een hakbijl en een vergunning.

7 likes

De traditie wordt dus voortgezet :wink: Interessant.

Ik vraag me af waar dit soort dingen beginnen en hoe ze zich verspreiden. Zou een leuk onderzoekje zijn voor een student sociologie!

4 likes

Ik tot 72 en 3 maanden.
In mijn direct familie is iedereen op of voor zijn 70e overleden.
Fuck het pensioen, werken tot mijn dood zal ik.

Grapje ik hoop natuurlijk de uitzondering te zijn die de regel bevestigd.

2 likes

Klassiekertje inmiddels.

Hoeveel planten heb jij?

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 20-25
  • 26-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-70
  • 71-100
  • 100+

0 stemmers

Ik heb er op m’n kleine studentenkamer eigenlijk amper ruimte voor dus ik dump ze altijd bij m’n ouders
 Maar m’n ma verzorgt ze wel goed haha.

Technisch gezien vind ik ze alsnog van mij.

2 likes

Hahaahha ik moet gewoon zo lachen om “die gigantische tv op wielen”. :joy: Ik was heel stoer want ik wat niet bang voor karbonkel, ik was wel jaloers op het handschrift van Mik. En ik heb zelf ook een sok gemaakt zoals zij had, Sokje?ik-mik-loreland-1535629848

9 likes

Als iemand “kappen nou” zei, zei iemand vaak “hoeveel moeten er nog komen”, van dat nummer van Lange Frans en Baas B

22 likes

Oh ja, dat nummer heette Zinloos! Dat was echt een joekel van een hit op de middelbare.

1 like

Ja ken m nog woord voor woord, laatst was er een interview met de vader van een van de slachtoffers, degene die “kappen nou” zei, en toen ze dat zeiden wist ik meteen wie die zoon was.

7 likes

2 zusjes en 2 broertjes! Er is wel maar 1 van dezelfde combi, dus ik ben niet persé opgegroeid in een groot gezin!

1 like

Hahaha :grin:

(Ik weet zelfs dat liedje nog "Sok sok sok, we hebben de Sssss de Ssssss van sooooooook!)

2 likes