Stel je persoonlijke vraag #8

Oh de horror. Ik vind Kloontje veel erger dan Karbonkel. :joy: (Ik had gewoon een hekel aan Kloontje, meer niet haha)

1 like

Officieel randstad maar wel in een klein dorp.

Hahaha nee dan zou ik zeggen “een geweldig iemand”

5 likes

Ik heb echt een hekel aan de bijnaam ‘leeuwinnen’. Net als ‘de rode duivels’. Ik vind dat zo infantiel klinken? :confused:

5 likes

Kappen nou met die karbonkel

2 likes

Hoeveel moeten er nog komen?

11 likes

Nu heb ik dit in mijn hoofd en ik wil slapen :cry:

1 like

Zoooo bizar en nooit over nagedacht dat zo’n perron onbereikbaar is als er poortjes staan! Gelukkig inderdaad goed gekomen met jou.

Wie waren deze helden?

10 likes

Ik mis lange frans en baas b echt. Biecht, maar ik luister hun album nog steeds.

7 likes

In het buitenland tijdens een date en mijn date was de patiënt.

Zo klinkt het wel bijna alsof ik hem iets had aangedaan :joy:

3 likes

Ik had op “anders” gestemd maar ben blijkbaar zodanig in de minderheid dat ik 0% ben hahaha.

In elk geval, ik heb ooit op vakantie met m’n familie een vrij hevig auto-ongeluk gehad op een vrij afgelegen plek. Toen kwam de ambulance en de brandweer, godzijdank bleken wij allemaal niks te hebben maar die auto was total loss. Toen ben ik met m’n moeder met de ambulance mee teruggereden naar een nabijgelegen stad en m’n vader en broertje met de brandweer haha.

we hebben een potje potje potje potje veeeet al op de tafel gezet, dit was het eeeerste couplet :musical_note:

6 likes

Er kwam ook maar geen einde aan :sob:

10 likes

Ja en dan hoopte je na couplet 683 dat het gedaan was en dan kwam er weer een klojo “ik heb een poooooootje met vet” en iedereen maar zuchten.

20 likes

Heb jij weleens shampoo zonder SLS gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Aan de ja-stemmers: beviel dit? En welk haartype heb je? Je kunt meerdere opties aanvinken.

• Ja, tevreden
  • Neutraal, niet tevreden of ontevreden
  • Nee, ontevreden
  • Droog haar
  • Vet haar
  • Fijn haar
  • Dik haar
  • Normaal haar
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dat nummer nooit gezongen, en ik ken het toevallig van een scĂšne uit toren C.

Wat vind jij van koude pannenkoeken?

• Lekker
  • Niet lekker
  • Wel oke

0 stemmers

1 like

En van koude pizza?

• Lekker
  • Niet lekker
  • Wel oke

0 stemmers

Ben je bloed- of plasmadonor?