Oh de horror. Ik vind Kloontje veel erger dan Karbonkel. (Ik had gewoon een hekel aan Kloontje, meer niet haha)
Officieel randstad maar wel in een klein dorp.
Hahaha nee dan zou ik zeggen âeen geweldig iemandâ
Ik heb echt een hekel aan de bijnaam âleeuwinnenâ. Net als âde rode duivelsâ. Ik vind dat zo infantiel klinken?
Kappen nou met die karbonkel
Hoeveel moeten er nog komen?
Nu heb ik dit in mijn hoofd en ik wil slapen
Zoooo bizar en nooit over nagedacht dat zoân perron onbereikbaar is als er poortjes staan! Gelukkig inderdaad goed gekomen met jou.
Wie waren deze helden?
Ik mis lange frans en baas b echt. Biecht, maar ik luister hun album nog steeds.
In het buitenland tijdens een date en mijn date was de patiënt.
Zo klinkt het wel bijna alsof ik hem iets had aangedaan
Ik had op âandersâ gestemd maar ben blijkbaar zodanig in de minderheid dat ik 0% ben hahaha.
In elk geval, ik heb ooit op vakantie met mân familie een vrij hevig auto-ongeluk gehad op een vrij afgelegen plek. Toen kwam de ambulance en de brandweer, godzijdank bleken wij allemaal niks te hebben maar die auto was total loss. Toen ben ik met mân moeder met de ambulance mee teruggereden naar een nabijgelegen stad en mân vader en broertje met de brandweer haha.
we hebben een potje potje potje potje veeeet al op de tafel gezet, dit was het eeeerste couplet
Er kwam ook maar geen einde aan
Ja en dan hoopte je na couplet 683 dat het gedaan was en dan kwam er weer een klojo âik heb een poooooootje met vetâ en iedereen maar zuchten.
Heb jij weleens shampoo zonder SLS gebruikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Aan de ja-stemmers: beviel dit? En welk haartype heb je? Je kunt meerdere opties aanvinken.
- Ja, tevreden
- Neutraal, niet tevreden of ontevreden
- Nee, ontevreden
- Droog haar
- Vet haar
- Fijn haar
- Dik haar
- Normaal haar
- AndersâŠ
0 stemmers
Ik heb dat nummer nooit gezongen, en ik ken het toevallig van een scĂšne uit toren C.
Wat vind jij van koude pannenkoeken?
- Lekker
- Niet lekker
- Wel oke
0 stemmers
En van koude pizza?
- Lekker
- Niet lekker
- Wel oke
0 stemmers
Ben je bloed- of plasmadonor?
- Ja