Stel je persoonlijke vraag #8

Wie waren deze helden?

10 likes

Ik mis lange frans en baas b echt. Biecht, maar ik luister hun album nog steeds.

7 likes

In het buitenland tijdens een date en mijn date was de patiƫnt.

Zo klinkt het wel bijna alsof ik hem iets had aangedaan :joy:

3 likes

Ik had op ā€œandersā€ gestemd maar ben blijkbaar zodanig in de minderheid dat ik 0% ben hahaha.

In elk geval, ik heb ooit op vakantie met m’n familie een vrij hevig auto-ongeluk gehad op een vrij afgelegen plek. Toen kwam de ambulance en de brandweer, godzijdank bleken wij allemaal niks te hebben maar die auto was total loss. Toen ben ik met m’n moeder met de ambulance mee teruggereden naar een nabijgelegen stad en m’n vader en broertje met de brandweer haha.

we hebben een potje potje potje potje veeeet al op de tafel gezet, dit was het eeeerste couplet :musical_note:

6 likes

Er kwam ook maar geen einde aan :sob:

10 likes

Ja en dan hoopte je na couplet 683 dat het gedaan was en dan kwam er weer een klojo ā€œik heb een poooooootje met vetā€ en iedereen maar zuchten.

20 likes

Heb jij weleens shampoo zonder SLS gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Aan de ja-stemmers: beviel dit? En welk haartype heb je? Je kunt meerdere opties aanvinken.

• Ja, tevreden
  • Neutraal, niet tevreden of ontevreden
  • Nee, ontevreden
  • Droog haar
  • Vet haar
  • Fijn haar
  • Dik haar
  • Normaal haar
  • Anders…

0 stemmers

Ik heb dat nummer nooit gezongen, en ik ken het toevallig van een scĆØne uit toren C.

Wat vind jij van koude pannenkoeken?

• Lekker
  • Niet lekker
  • Wel oke

0 stemmers

1 like

En van koude pizza?

• Lekker
  • Niet lekker
  • Wel oke

0 stemmers

Ben je bloed- of plasmadonor?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij je aangemeld als stamceldonor?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ben best wel langs bloeddonor geweest. Maar ik werd er altijd zo verrot van. Flauwvallen als ik het gedoneerd had en de dag erna helemaal slap en duizelig. Dus ben ermee opgehouden.

1 like

Heb deze plaat weer eens aangezet maar WAT EEN DEPRIMEREND NUMMER. Heb slecht geslapen zit nu half te janken in de bus over zinloos geweld en kopschoppen

1 like

Ik wilde jaren geleden bloed doneren maar toen voldeed ik niet aan de voorwaarden. En nu opnieuw weer niet.

Ik heb me wel ooit aangemeld, maar ik ben uiteindelijk nooit opgeroepen!

Ja dit.

Wij hadden een meisje in de klas die Vos met haar achternaam heette, dus bij ons was het altijd "en neuken doe je met naam Vos, zo zielig haha

2 likes

Je kan ook voor plasma kiezen!
Dan krijg je je rode bloedcellen weer terug. Ik kan hier veel beter tegen dan volbloed geven. Ik heb nergens last van na het doneren afgezien van meer dorst.
Mocht iemand meer willen weten, er is een bloed /plasma topic :slight_smile:
Alle meiden daar willen je van alles uitleggen

1 like