Stel je persoonlijke vraag #8

Heb jij je aangemeld als stamceldonor?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ben best wel langs bloeddonor geweest. Maar ik werd er altijd zo verrot van. Flauwvallen als ik het gedoneerd had en de dag erna helemaal slap en duizelig. Dus ben ermee opgehouden.

1 like

Heb deze plaat weer eens aangezet maar WAT EEN DEPRIMEREND NUMMER. Heb slecht geslapen zit nu half te janken in de bus over zinloos geweld en kopschoppen

1 like

Ik wilde jaren geleden bloed doneren maar toen voldeed ik niet aan de voorwaarden. En nu opnieuw weer niet.

Ik heb me wel ooit aangemeld, maar ik ben uiteindelijk nooit opgeroepen!

Ja dit.

Wij hadden een meisje in de klas die Vos met haar achternaam heette, dus bij ons was het altijd "en neuken doe je met naam Vos, zo zielig haha

2 likes

Bedoel je voor bloed/plasma of voor stamcellen? Want voor de eerste Kun je toch sowieso gaan?

Ik heb me ooit wel aangemeld als bloeddonor maar toen had ik een piercing laten zetten en daarna ben ik niet meer gegaan. Maar ik ga straks ff bellen! Ik heb alleen een lage bloeddruk, lage hb-waarde en ik val makkelijk flauw.

Je kan ook voor plasma kiezen!
Dan krijg je je rode bloedcellen weer terug. Ik kan hier veel beter tegen dan volbloed geven. Ik heb nergens last van na het doneren afgezien van meer dorst.
Mocht iemand meer willen weten, er is een bloed /plasma topic :slight_smile:
Alle meiden daar willen je van alles uitleggen

1 like

Ik heb me in België geregistreerd als stamcel- en orgaandonor. En ik heb vroeger geregeld bloed en plasma gegeven. Maar sinds ik in Frankrijk woon, heb ik daar niet meer/nog niet voor gekeken.

Voor bloed! Er stond toen volgens mij bij dat je een uitnodiging zou krijgen om te laten testen of jij geschikt zou zijn, maar die heb ik nooit gekregen. Ik weet dat mijn schoonmoeder te weinig ijzer had en ze later nog vroeg of ze weer een keer mocht testen, maar dat was niet meer nodig. Wellicht dat er in mijn omgeving wel veel donoren zijn en ze dat niet aankunnen qua mankracht o.i.d.

Door welke dieren ben jij weleens gestoken/gebeten?

• Luis
  • Teek
  • Mug
  • Wesp
  • Kwal
  • Slang
  • Schorpioen
  • Spin
  • Bloedzuiger

0 stemmers

Haha ik liep jaren geleden stage bij een man die ook Vos van z’n achternaam heette. Hij gaf Engels op ‘t VO en de leerlingen spraken hem aan met meneer/mister Vos. Toen kwam dat liedje van ‘what does the fox say’ nahhh die kinderen hebben ermee lopen klieren joh haha. Vond het echt sneu voor die man. Hij vond het na een paar keer ook echt niet leuk.

4 likes

Ohh woow vergeten haha. Ik ook ja. Enge dingen zijn het.

Ah goeie tip! Dat lijkt me voor mij dan beter. En ik ga ook even in dat topic kijken.

@George hebben ze niet altijd bloed tekort? Mss is er iets fout gegaan dat je geen uitnodiging hebt gehad.

1 like

Geen idee! Maar ik ga maar weer eens een keertje bellen :smile:

1 like

Hahaha dat lijkt me echt zo droog. ‘Vanavond nog stappen? :fox_face:

7 likes

En bed bugs, ohhh wat was dat naar zeg :weary:

2 likes

Bonusbeestjes!

• Bedwants
  • Schurftmijt
  • Vlo

0 stemmers

zee egel! Op gaan staan. Mn voet werd toen letterlijk twee keer zo groot, had ik aan de ene voet een kinderslipper aan en aan de andere kant de Allstars van Mn moeder (maat 42), want de bandjes van de slippers konden er niet meer omheen zo dik. De kleur van Mn voet was aubergine. Deed ook echt tyfusveel pijn.

3/10, geen aanrader. 3 punten voor de mogelijkheden die het bood op het gebied van nieuwe schoenen krijgen en snoep voor Mn zieligheid.

23 likes