Hier komt het rond 15.00 en ik heb al snacks ingekocht, hardgelopen en nu nog even snel de was en zo doen, zodat ik straks lekker met regen op de ramen Sims kan spelen of kan lezen. Zit me er helemaal op te verheugen
Ik zou het wel zeggen maar het ook een beetje bij mezelf houden. Als in, dit gedrag past niet bij mij/ vind ik niet fijn etc. Kan natuurlijk dat zijn volgende date dit wel prettig vindt en zeker als hij er niet veel ervaring mee heeft denk ik dat het belangrijk is om het hem ook een beetje zelf te laten uitzoeken ipv voorschrijven ‘hoe het moet’.
Ik had normaal haar, toen overgestapt op zo’n shampoo (100% natuurlijk, bio, vegan, alles), werd het heel vet maar met droge uiteindes. Heb het lang geprobeerd (drie maanden), maar nu weer terug naar “gewone” shampoo, mijn haar ziet er nu weer beter uit en voelt ook weer fijner.
Ik heb een lange broek aan maar wel een wat dunnere, luchtigere
Met 28 graden zou ik sowieso geen panty aantrekken, veel te heet! Gewoon lekker aantrekken waar jij je goed in voelt.
Ja maar loop al de hele dag in een shirt en ondergoed rond. Ga zo naar buiten en doe dan wel een lange broek aan.
Eten jullie ook wel eens chips als ontbijt/lunch?
- Ja, soms als ontbijt
- Ja, soms als lunch
- Ja, soms als ontbijt soms als lunch
- Nee, Heinz goorlap, ik ben beschaafd en eet alleen een bakje chips op zaterdagavond
0 stemmers
ohja tuurlijk! Ik ben denk ik een beetje te alles of niets hierin dus had hier niet aan gedacht haha
Ik had eerst op ‘nee’ gestemd, want ik heb thuis nooit chips in huis. Tot ik bedacht dat ik op m’n werk geregeld ontbijt met chips…
Ik ga dit vanaf nu wel doen, dan spreek ik ook nog Frans en Zweeds. Bam, vijftalig, jeweet.
Maar meer omdat er dan nog een aangebroken zak op de bank van vorige avond ligt en ik te lui ben om normaal te eten.
Dat is eerlijk
Zelf zeg ik altijd Nederlands en Engels zodat er een kans ontstaat dat mensen in mijn buurt in het Spaans/Portugees gaan praten en ik het lekker stiekem kan verstaan als ze een beetje langzaam praten.
Ja same, ik ben vrij vloeiend in Engels dus dat is mn 2e taal en verder kan ik een klein beetje Duits, Frans, Japans en Koreaans. Totaal niet de moeite waard om op mn cv of zo te zetten maar natives vinden het altijd leuk
Sorry ik kan niet antwoorden op de tweede poll, want het is geen standaard combi en dan ben ik te herkenbaar
Ik heb dat een keer gehad Mensen die over me aan het roddelen waren in het buitenland. Geloof me, dat is zo ongelofelijk bevredigend
Als je niks had gezegd hadden we niks doorgehad haha
Dit heb ik een keer in Nederland in de trein gehad. Ik was met een Engelse studiegenoot, dus wij spraken Engels. Naast ons waren een aantal jongens (ik gok rond de 15 jaar oud) gek naar ons aan het doen in het Nederlands, o.a. ’ praat Nederlands met me…’ richting ons te zingen en dingen via google translate invoeren en afspelen. Hun gezichten toen ik tegen ze in het Nederlands sprak waren fantastisch
Ik kan echt de meest gekke dingen eten als ontbijt, maar ik ben niet zo’n fan van chips.
Hahaha nee maar ik vond wel dat ik iets moest zeggen omdat ik bij die eerste had ingevuld dat ik 6 talen sprak, en mensen dan dus niet kunnen zien welke 6 het dan zijn
Wat bij mij hielp is dat ik geen Nederlands accent heb als ik Engels praat en ik was ingesprek met een Amerikaan. Dus mn tip is dat je overschakelt naar een taal waarbij je geen zwaar Hollands accent hebt om ze een vals gevoel van veiligheid te geven. Desnoods een niet-bestaande taal