Stel je persoonlijke vraag #8

Hebben jouw ouders Facebook? Ik vroeg me dit af aangezien mijn vader een doorgewinterde hater is wat betreft Facebook.

• Ja, zowel mijn vader als mijn moeder
  • Alleen mijn moeder
  • Alleen mijn vader
  • Beide niet
  • Weet ik niet
  • Anders

0 stemmers

Opvolgende vraag:
Taggen jouw ouders/ouder je vaak in lelijke shit?

• Ja en ik reageer er op
  • Ja maar ik negeer het
  • Nee

0 stemmers

Mooi niet dat ik m’n ouders als vriend heb op Facebook.

2 likes

Mn moeder heeft een account, mijn vader weigert. Maar dat account hebben ze op allebei hun telefoons ingelogd en op hun iPad. Mn moeder is altijd iedereen aan her stalken en Mn vader laat 80% van de comments achter.

Je kan Mn vaders comments herkennen aan de kutopmerkingen die hij maakt onder een dun laagje vriendelijkheid. Gelukkig snappen Mn moeders Facebookvrienden het nooit. Mn moeders comments herken ik aan het formele taalgebruik, alsof ze een essay aan het schrijven is en ze is een emoji verlaafde.

18 likes

Ze hebben allebei wel een account maar doen er eigenlijk niks mee. Ik heb wel een oom die te veel tijd heeft en daarom overal altijd op reageerde als iets op facebook zette

Mijn vader heeft een keer een halfuur bijna in de auto geluld wat voor smerige lul die Mark Zuckerberg was en wat voor rechten hij schond tot in detail ofzo. En hij bleef maar doorpraten. Gelukkig had ik m’n mobiel nog en waren we onderweg en kon ik ondertussen “ja is zo” zeggen. Mijn vader had waarschijnlijk ook gelijk maar al die verwijzen enzo man man. Ik ben vooral blij dat m’n ouders het niet hebben zodat ik geen achterlijke awkward gedeelde winactie foto’s enzo op mijn tijdlijn zie.

2 likes

Ik luister nu podcasts van Bart van Loo over de Bourgondiërs en ik word zoooo rustig van het Vlaams.

1 like

Het liefst alleen of dat we beiden onze eigen gang kunnen gaan

Ik vind Nederlands niet per se het leukst, maar qua gebruik van woorden wel het fijnst.

2 likes

Mistress of dots?

6 likes

Ik heb (als Nederlander) mijn TomTom ingesteld op een Vlaamse man, klinkt zo leuk haha

8 likes

Hier komt het rond 15.00 en ik heb al snacks ingekocht, hardgelopen en nu nog even snel de was en zo doen, zodat ik straks lekker met regen op de ramen Sims kan spelen of kan lezen. Zit me er helemaal op te verheugen :redface:

21 likes

Ik zou het wel zeggen maar het ook een beetje bij mezelf houden. Als in, dit gedrag past niet bij mij/ vind ik niet fijn etc. Kan natuurlijk dat zijn volgende date dit wel prettig vindt en zeker als hij er niet veel ervaring mee heeft denk ik dat het belangrijk is om het hem ook een beetje zelf te laten uitzoeken ipv voorschrijven ‘hoe het moet’.

10 likes

Ik had normaal haar, toen overgestapt op zo’n shampoo (100% natuurlijk, bio, vegan, alles), werd het heel vet maar met droge uiteindes. Heb het lang geprobeerd (drie maanden), maar nu weer terug naar “gewone” shampoo, mijn haar ziet er nu weer beter uit en voelt ook weer fijner.

2 likes

Ik heb een lange broek aan maar wel een wat dunnere, luchtigere

3 likes

Met 28 graden zou ik sowieso geen panty aantrekken, veel te heet! Gewoon lekker aantrekken waar jij je goed in voelt.

4 likes

Ja maar loop al de hele dag in een shirt en ondergoed rond. :grin: Ga zo naar buiten en doe dan wel een lange broek aan.

2 likes

Eten jullie ook wel eens chips als ontbijt/lunch?

• Ja, soms als ontbijt
  • Ja, soms als lunch
  • Ja, soms als ontbijt soms als lunch
  • Nee, Heinz goorlap, ik ben beschaafd en eet alleen een bakje chips op zaterdagavond

0 stemmers

1 like

ohja tuurlijk! Ik ben denk ik een beetje te alles of niets hierin dus had hier niet aan gedacht haha

1 like

Ik had eerst op ‘nee’ gestemd, want ik heb thuis nooit chips in huis. Tot ik bedacht dat ik op m’n werk geregeld ontbijt met chips…

6 likes