Stel je persoonlijke vraag #8

Haal jij alle stekkers uit het stopcontact bij onweer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind onweer zelf niet perse leuk, maar die ‘storm’ en harde regen zo lekker als het warm is geweest

Als je huisdieren hebt, zijn die bang voor onweer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Hij wilt een ijsje
  • Hij wil een ijsje

0 stemmers

Hier is toch gewoon maar 1 juist antwoord

6 likes

Daarom maar wel een veelgemaakte foto :wink:

1 like

Nouja, alle stekkers is overdreven maar wel die van grote apparatuur zoals de tv en alleen als de onweer echt dichtbij is zoals net bijvoorbeeld. Ben verder trouwens niet bang ervoor, maar ken ook mensen waarbij de bliksem is ingeslagen en dat is echt kut.

3 likes

Mijn oma (88) zet soms ontzettend veel puntjes achter een bepaalde zin als ze de enterknop weer eens niet kan vinden. De ene keer krijg ik een perfecte email en de andere keer een met perfectje puntjes. Alleen van haar tolereer ik het omdat ik het al knap vind dat ze op latere leeftijd heeft leren computeren.

Echte zo van: Beste Vanya… Ik kan die eene toets weer niet vinden… Misschien is die weg… :grin:

59 likes

o bah

1 like

Ik doe dit best vaak eigenlijk…
Oeps…

Heb jij deze jurk? (Of ga je hem kopen?)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Al die bloggers staat het super leuk, maar ik denk dat ik eruit ga zien als een van de witte wieven.

36 likes

Een ontbijt met chips en een blikje cola zero vanille is bij mij het enige wat helpt tegen een kater.

5 likes

Dit soort jurken vind ik altijd heel leuk bij anderen, maar elke keer als ik het dan probeer lijkt het net of ik zo’n ouderwets gewaad draag :weary:

8 likes

Met een kater heb ik altijd alleen maar zin in chips, liefst zoveel mogelijk.

4 likes

Is het raar als ik de bbq voor mijn verjaardag zonder vlees doe? Mijn vriendinnen eten wel vlees.

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik denk dat “jouw feestje” hier wel van toepassing is :stuck_out_tongue:

34 likes

Ja dat is waar! Maar ik kan me ook voorstellen dat sommige meiden gewoon hamburgers willen ipv aubergineplakken, dus ik wilde even de stemming peilen :nerd_face:

AH heeft lekkere vegaburgers voor op de bbq en Lidl heeft ook hun bbq assortiment weer. Vooral de filetlapjes zijn universeel geliefd heb ik het idee.

7 likes

Wat @Truitje zegt.
Ik zou ook niet verwachten als ik zou weten dat mijn vriendin vegetarisch eet, dat ik daar dan vlees zou krijgen. Eet zelf niet vegetarisch, maar heb wel meerdere vriendinnen die dat doen en als ik met hen of bij hen eet, eet ik ook vegetarisch. Klaar, is niet eens een vraag.

2 likes