Nee, maar mijn vader wel en het zit sowieso heel erg aan zijn kant van de familie. Ik prik mezelf wel eens in de zoveel tijd om het in de gaten te houden.
Aan welk zelfdestructief gedrag heb jij je in het verleden of nu (met regelmaat) schuldig gemaakt? Het gedrag moet wel zelfdestructief zijn (geweest) in de zin dat dit gedrag je eigen geluk significant in de weg staat/stond.
- Alcohol drinken
- Drugs gebruiken
- Te veel eten
- Te weinig eten
- Dwangmatig sporten
- Automutilatie
- Extreem negatieve gedachten hebben
- Geliefden opzettelijk pijn doen
- Giftige relaties in stand houden
- Mensen op afstand houden
- Extreem uitstellen
- Dwangmatig poetsen
- Zelfmedelijden hebben/slachtofferrol aannemen
- Emoties onderdrukken
- Lichamelijke zelfverwaarlozing
- Ander destructief gedrag
- Ik heb nooit zelfdestructief gedrag vertoond
0 stemmers
Kan er maar 5 niet aanvinken
Gelukkig wel allemaal in het verleden
Zelfs als je de kaart maar 4x gebruikt heb je het er waarschijnlijk al wel uit kunnen halen. Enkele entree voor bijv. Van Gogh is al 19. Dus voor de twijfelaars: doen.
New yorkse curry worst aub 

Boe. Berliner Currywurst > alle andere currywurst (maar Bratwurst is stiekem wel lekkerder).
Ik had het over een spreekwoordelijke worstā¦
Haha, ja, alhoewel de worst zelf niet heel erg verschilt volgens mij, maar bij currywurst gaat het om de saus. Ik ben zelf meer van mosterd, dus geen groot fan van currywurst, maar de Berlijnse is als het dan moet sowieso wel de lekkerste 
Ook dan liever een Berliner dan een New Yorker 
Hahahahaaha. Nja ligt eraan hoe gezond hij eet want ja dan is de saus beter.
Maar daarmee kun je niet naar alle musea?
(of hoef je dat ook niet)
Ben jij wel eens bij āDe Berenā geweest?
- Ja
- Nee
- De Beren?
0 stemmers
Wat vond je ervan?
- Goed
- Neutraal
- Slecht
- Ben er nooit geweest maar heb toch gestemd
0 stemmers
Beren is mijn leven!
aanleiding voor poll: zelf eenmalig geweest en vond het een drama en verder ook nooit echt goede verhalen over gehoord maar wellicht ligt dat aan die specifieke vestigingen
Andersom. Shorts die ik vorig jaar niet meer paste, pas ik nu weer welš„³
Als de stof viscose is kan je het het beste strijken na het wassen. Dit omdat ze stof dan weer uit zet (in de was ākrimptā de stof). Dit kan echt veel schelen voor de lengte van jurkjes en broeken!
Ik vond blowen altijd leuker dan drinken maar ik ben een keer flink over mn nek gegaan en nu word ik iedere keer kotsmisselijk als ik jointjes ruik.
Soms ook een kwestie van weer even paar dagen aan voor ze weer als āoudā voelen
Wij geven heel vaak BBQs, niet per se voor verjaardag oid, maar gewoon voor de leuk. Zeg dan altijd tegen de genodigden dat alles verzorgd is, maar er alleen geen vlees omdat ik dat zelf niet wil kopen. Dus als ze toch graag vlees willen, dat ze dat dan zelf mee kunnen nemen.
Dat is op zich een goed idee, maar ik wil echt geen vlees.