Ik ben thuis blijven wonen om te sparen voor een huis, plan was ongeveer 1,5/2 jaar sparen. Het werd nieuwbouwhuis dus inmiddels 3,5 jaar verder… Spijt is een groot woord, maar het is niet zo fijn.
Edit: ik moet nog een halfjaar.
Ik ben thuis blijven wonen om te sparen voor een huis, plan was ongeveer 1,5/2 jaar sparen. Het werd nieuwbouwhuis dus inmiddels 3,5 jaar verder… Spijt is een groot woord, maar het is niet zo fijn.
Edit: ik moet nog een halfjaar.
Ik zou koken voor mij en partner maar die sukkel is nog niet eens van werk vertrokken. Dus ik heb besloten dat ik maar ga bestellen. Wat gaat het worden?
0 stemmers
Praat jij wel eens expres met een babystemmetje?
0 stemmers
Tegen alle dieren die ik tegenkom.
Heb het wel eens twee weken gedaan en ging prima, maar als je weer één warme douche neemt ben je die gewenning volledig kwijt haha. Maar ga er binnenkort maar weer eens aan beginnen.
Tegen mijn kat🤦♀️
Waar zou dat met koud water 'af’douchen goed voor zijn dan en hoe koud is koud
Spuug jij je kauwgum uit op straat?
0 stemmers
Ik douche meestal helemaal/grotendeels koud, alleen als ik heel moe ben of het al echt koud heb ga ik wel voor een warme douche (en dan dus ook niet laatste minuut koud).
Niet koud, wel lauw
Maak er drie maanden van en meld je hiervoor aan (je mag dan trouwens wel nog tweedehands kopen )!
@Xiomara Ik weet dat ik het niet zou moeten doen, maar soms doe ik het uit automatisme (omdat ik het vroeger altijd deed zonder erbij na te denken), en als ik het dan gedaan heb besef ik het me pas. En ik ga het dan ook niet meer oprapen, dat gaat me dan toch te ver.
brb even koud douchen
Tegen dieren, en mijn vriend en ik hebben een halve eigen taal ontwikkeld die vaak met babystem gesproken wordt We praten wel alleen zo als we alleen zijn, want ik zou ook instant cringen als ik het bij andere stelletjes zou moeten horen. Oja en m’n moeder praat ook vaak in babystem
Helemaal koud douchen is voor mij in ieder geval een stuk makkelijker aan te leren geweest dan warm met een “shock” moment van een minuut oid. Maar zou goed kunnen dat juist dat minuutje ook een goed effect heeft, weert dat eigenlijk niet.
Ik word nergens anders zo goed wakker van als koud afdouchen.
Vind jij het oké als je buren dagelijks in hun eigen tuin blowen als jij dat altijd ruikt als je buiten bent?
0 stemmers
Blow jij zelf in je eigen buitenomgeving? (anoniem)
0 stemmers
Buurman van 2 deuren verderop doet dit, ik heb er dagelijks last van (ik eet graag in mijn tuin). Ik woon hier pas een half jaar, ik heb hem - als enige op dit rijtje - nog niet ontmoet en het zijn koophuizen. 6 tuinen en 2 appartementencomplexen zouden hier last van kunnen hebben, geen idee of ooit iemand eerder geklaagd heeft, maar ik weet wel dat de buren tussen ons in het ook heel vervelend vinden.
0 stemmers
Als je een klantenservice belt, en je staat in de wacht, wat hoor je dan liever:
(Ik sta dus al 10min bij de MediaMarkt in de wacht, en die hebben een wachtmuziekje. Maar zodra die is afgespeeld, is het een minuut stil en daarna begint het pas weer opnieuw. Mega irritant)
0 stemmers
Is er een vereniging van eigenaren? Als er af en toe vergaderd wordt zou dat wel een goed moment zijn om het gezamelijk ter sprake te brengen.
Nee, is er niet. Zijn ook maar 5 huizen, dit rijtje.
Ben je chagrijnig vandaag?
0 stemmers