Ik had het over een spreekwoordelijke worst…
Haha, ja, alhoewel de worst zelf niet heel erg verschilt volgens mij, maar bij currywurst gaat het om de saus. Ik ben zelf meer van mosterd, dus geen groot fan van currywurst, maar de Berlijnse is als het dan moet sowieso wel de lekkerste
Ook dan liever een Berliner dan een New Yorker
Hahahahaaha. Nja ligt eraan hoe gezond hij eet want ja dan is de saus beter.
Maar daarmee kun je niet naar alle musea? (of hoef je dat ook niet)
Ben jij wel eens bij ‘De Beren’ geweest?
- Ja
- Nee
- De Beren?
0 stemmers
Wat vond je ervan?
- Goed
- Neutraal
- Slecht
- Ben er nooit geweest maar heb toch gestemd
0 stemmers
Beren is mijn leven!
aanleiding voor poll: zelf eenmalig geweest en vond het een drama en verder ook nooit echt goede verhalen over gehoord maar wellicht ligt dat aan die specifieke vestigingen
Andersom. Shorts die ik vorig jaar niet meer paste, pas ik nu weer wel🥳
Als de stof viscose is kan je het het beste strijken na het wassen. Dit omdat ze stof dan weer uit zet (in de was ‘krimpt’ de stof). Dit kan echt veel schelen voor de lengte van jurkjes en broeken!
Ik vond blowen altijd leuker dan drinken maar ik ben een keer flink over mn nek gegaan en nu word ik iedere keer kotsmisselijk als ik jointjes ruik.
Soms ook een kwestie van weer even paar dagen aan voor ze weer als “oud” voelen
Wij geven heel vaak BBQs, niet per se voor verjaardag oid, maar gewoon voor de leuk. Zeg dan altijd tegen de genodigden dat alles verzorgd is, maar er alleen geen vlees omdat ik dat zelf niet wil kopen. Dus als ze toch graag vlees willen, dat ze dat dan zelf mee kunnen nemen.
Dat is op zich een goed idee, maar ik wil echt geen vlees.
Ja snap ik. Moet zeggen dat eigenlijk bijna nooit iemand dan vlees meeneemt dan hoor. Is denk ik alleen een aantal keer gebeurd, met mensen waarmee ik niet super goed bevriend ben, en meer via via waren gekomen.
Ja ik vind dit echt stom, had echt zin om mijn hele lekker zittende korte broek weer aan te kunnen maar nu knelt hij ineens
Ja dat ga ik zeker doen! En misschien de frietpan aan voor wat vega bitterballen. En gewoon lekker stokbrood, salades, ananas om te bakken enz. Komt goed!! Thanks!
Kleding
- Vind ik erg belangrijk
- Zie ik als een hobby
- Boeit me geen reet
- Soms wel leuk om me er mee bezig te houden
0 stemmers
Ik heb fases tussen “boeit me geen reet” en “soms wel leuk”. Ik haat winkelen, maar ik vind het wel leuk om leuke kleding te hebben.
Ik las waar ik al jaren in woon haha