Stel je persoonlijke vraag #8

Ik heb ja hoor doe ik zelf ook aangeklikt maar ik doe dat zeker niet dagelijks of wekelijks maar die optie is er niet.

Wie kan er beter koken?

• Jouw moeder
  • Jij

0 stemmers

Wie kan er beter koken?

• Jouw vader
  • Jij

0 stemmers

Van wie heb je leren koken?

• Vader
  • Moeder
  • Ik heb het mezelf geleerd
  • Iemand anders
  • Ik kan niet koken

0 stemmers

Mijn moeders kookkunsten kwamen niet echt verder dan gekookte aardappels, sperziebonen en een karbonade of een ander stukje vlees. Oke aardappeltjes bakken in een pan en een schnitzel erbij ofzo lukte ook nog wel.

5 likes

Mijn beide ouders kunnen heel goed koken, en ik bak er (haha) niks van.
Gelukkig woon ik midden tussen allerlei goedkope en relatief gezonde afhaaldingen en kan ik nog wel een eitje koken voor op brood :smile:

3 likes

Allebei mijn ouders konden goed koken. Mijn vader maakte standaardgerechten, maar heel lekker. Hij kookte ook het vaakst. Mijn moeder experimenteert graag, we moesten vroeger vaak ook een cijfer geven als ze weer iets nieuws geprobeerd had.

6 likes

Ik ben 27 :sob: we hebben een woning, alleen is die nog niet klaar haha!

Ahww dat vind ik echt heel leuk! Ik zie nu zo’n heel gezin voor me met van die heel jonge kinders die dan allemaal een soort rapport aan het invullen zijn.

7 likes

Heb wel irritante bultjes op m’n vingers maar dat is gewoon hitte uitslag oid :weary:

Ik heb aan de zijkant van m’n hals 3 jeukende bultjes en 2 op m’n bovenarmen maar het zijn voor zover ik weet geen muggenbeten. Ik heb geen idee wat het is.

Muggenbulten gdvrdmm

1 like

Ik zag op Facebook net voorbijkomen dat vooral in Brabant de processierups voor jeukende bultjes zorgt ( oa bij bezoekers van Intents en van de Efteling). Misschien is dat t ook bij mensen hier?

Ik heb hier met vlagen last van. Voorheen meer dan eerst en altijd op dezelfde plekken. Maar nu gelukkig al maanden niet meer.

Precies dit ja! Ik weet dat die rups in bomen zit hier in de wijk. Echt nog nooit zoiets gezien op een boom.

Zien ze er echt zo uit

Samenvatting

2 likes

Ik ben niet zo close up geweest, maar zo zien ze van een gepaste afstand eruit.

Samenvatting

In principe lever ik diensten aan (interne) klanten, namelijk ons personeel. Soms aan operationeel personeel, soms aan (middle) management.

1 like

Nee, wel van die foto van die rupsen :sob:

1 like

Ja, tegen mijn hond :smiling_face_with_three_hearts:

Ik realiseer me nu dat dit waarschijnlijk is waar ik last van heb na best kept secret, ik dacht dat het muggenbeten waren. Maar het zijn er zoveel dat dit het ook wel kan zijn :rage: . Ik heb nog zo opgelet, ze waarschuwden er ook voor.

Ohh ik ben zo blij dat ik hierachter ben gekomen, was een weekendje weg en iedereen met wie ik was had rare bultjes en we snapten niet waar het nou van kwam.

1 like