Stel je persoonlijke vraag #8

Kijk even in het label of het viscose is (wss wel haha) zoja dan even strijken dan is ieh weer lang.

Oh oeps spuit 11

1 like

Ik kan me bij tinder gewoon niet voorstellen dat je dat stiekem doet zonder dat je partner er vanaf weet. Ik weet dat het gebeurt, maar ik vind het zo dom? Het is op locatie, dus de kans dat je een bekende tegenkomt is zo groot…

Maar terugkomend op je vraag: ik zou bij iemand die ik 15 jaar niet heb gesproken niks zeggen denk ik. Bij iemand die dichtbij me staat en waarvan ik meer van hun relatie weet wel.

8 likes

De wijn was prima maar het stonk er naar riool. Heb er nooit echt gegeten.

1 like

Ik zou absoluut niks zeggen als je iemand al 15 jaar! niet hebt gesproken. Misschien hebben zij wel een open relatie? Ik ben al zo vaak getrouwde mannen tegen gekomen. Zelfs nog met foto’s met hun kind erbij wtf.

Kan jij in het algemeen dingen goed achter je/in het verleden laten?

• Ja, weg ermee
  • Gewoon ja
  • Gewoon nee
  • Nee, ik kan dat echt niet

0 stemmers

Ik ben thuis blijven wonen om te sparen voor een huis, plan was ongeveer 1,5/2 jaar sparen. Het werd nieuwbouwhuis dus inmiddels 3,5 jaar verder… Spijt is een groot woord, maar het is niet zo fijn.

Edit: ik moet nog een halfjaar.

1 like

Ik zou koken voor mij en partner maar die sukkel is nog niet eens van werk vertrokken. Dus ik heb besloten dat ik maar ga bestellen. Wat gaat het worden?

• Pokébowl
  • Pizza

0 stemmers

Praat jij wel eens expres met een babystemmetje?

• Ja tegen m’n baby
  • Ja tegen vrienden/vriendinnen oid
  • Ja tegen m’n partner
  • Nee

0 stemmers

Tegen alle dieren die ik tegenkom.

55 likes

Heb het wel eens twee weken gedaan en ging prima, maar als je weer één warme douche neemt ben je die gewenning volledig kwijt haha. Maar ga er binnenkort maar weer eens aan beginnen.

Tegen mijn kat🤦‍♀️

10 likes

Waar zou dat met koud water 'af’douchen goed voor zijn dan en hoe koud is koud

1 like

Spuug jij je kauwgum uit op straat?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik douche meestal helemaal/grotendeels koud, alleen als ik heel moe ben of het al echt koud heb ga ik wel voor een warme douche (en dan dus ook niet laatste minuut koud).

1 like

Niet koud, wel lauw

Maak er drie maanden van en meld je hiervoor aan (je mag dan trouwens wel nog tweedehands kopen :smiley:)!

@Xiomara Ik weet dat ik het niet zou moeten doen, maar soms doe ik het uit automatisme (omdat ik het vroeger altijd deed zonder erbij na te denken), en als ik het dan gedaan heb besef ik het me pas. En ik ga het dan ook niet meer oprapen, dat gaat me dan toch te ver.

brb even koud douchen

14 likes

Tegen dieren, en mijn vriend en ik hebben een halve eigen taal ontwikkeld die vaak met babystem gesproken wordt :sweat_smile: We praten wel alleen zo als we alleen zijn, want ik zou ook instant cringen als ik het bij andere stelletjes zou moeten horen. Oja en m’n moeder praat ook vaak in babystem :joy:

1 like

Helemaal koud douchen is voor mij in ieder geval een stuk makkelijker aan te leren geweest dan warm met een “shock” moment van een minuut oid. Maar zou goed kunnen dat juist dat minuutje ook een goed effect heeft, weert dat eigenlijk niet.

1 like

Ik word nergens anders zo goed wakker van als koud afdouchen.

2 likes