Stel je persoonlijke vraag #8

Vind jij het oké als je buren dagelijks in hun eigen tuin blowen als jij dat altijd ruikt als je buiten bent?

• Ja hoor, doe ik zelf ook
  • Ja, prima
  • Mwoah, maak me er niet zo druk om dat ik me er echt aan stoor
  • Nee, zou ik niet bepaald prettig vinden
  • Nee, zou ik echt kut vinden, maar zou ik niks van (durven) zeggen
  • Nee, zou ik zo kut vinden dat ik er ook wat van zou zeggen
  • Nee, zou ik echt kut vinden, maar weet niet zo goed wat ik ermee zou doen

0 stemmers

Blow jij zelf in je eigen buitenomgeving? (anoniem)

• Ja, maar ik weet zeker dat ik daar niemand mee stoor
  • Ja, en ik heb er niet echt over nagedacht of ik daar iemand mee stoor
  • Ja, en het boeit me niet dat ik daar misschien iemand mee stoor
  • Nee, doe ik niet omdat ik er anderen mee zou storen
  • Nee, ik blow überhaupt niet/niet zo vaak/niet thuis

0 stemmers

Buurman van 2 deuren verderop doet dit, ik heb er dagelijks last van (ik eet graag in mijn tuin). Ik woon hier pas een half jaar, ik heb hem - als enige op dit rijtje - nog niet ontmoet en het zijn koophuizen. 6 tuinen en 2 appartementencomplexen zouden hier last van kunnen hebben, geen idee of ooit iemand eerder geklaagd heeft, maar ik weet wel dat de buren tussen ons in het ook heel vervelend vinden.

• Briefje in de brievenbus doen
  • Aanbellen, voorstellen en direct zeggen dat je er last van hebt
  • Aanbellen en voorstellen, eerst een poosje gedag zeggen tegen elkaar en daarna een keer klagen
  • Buren vragen of zij er ook last van hebben en of ze al eens geklaagd hebben
  • Samen met de buren klagen
  • Politie bellen
  • Suck it up, zeur niet, vrij land
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Als je een klantenservice belt, en je staat in de wacht, wat hoor je dan liever:

(Ik sta dus al 10min bij de MediaMarkt in de wacht, en die hebben een wachtmuziekje. Maar zodra die is afgespeeld, is het een minuut stil en daarna begint het pas weer opnieuw. Mega irritant)

• Een wachtmuziekje
  • De kiestoon
  • Een stem die vertelt hoe lang je nog moet wachten (je bent beller nummer 1)
  • Anders…

0 stemmers

Is er een vereniging van eigenaren? Als er af en toe vergaderd wordt zou dat wel een goed moment zijn om het gezamelijk ter sprake te brengen.

Nee, is er niet. Zijn ook maar 5 huizen, dit rijtje.

Ben je chagrijnig vandaag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb ja hoor doe ik zelf ook aangeklikt maar ik doe dat zeker niet dagelijks of wekelijks maar die optie is er niet.

Wie kan er beter koken?

• Jouw moeder
  • Jij

0 stemmers

Wie kan er beter koken?

• Jouw vader
  • Jij

0 stemmers

Van wie heb je leren koken?

• Vader
  • Moeder
  • Ik heb het mezelf geleerd
  • Iemand anders
  • Ik kan niet koken

0 stemmers

Mijn moeders kookkunsten kwamen niet echt verder dan gekookte aardappels, sperziebonen en een karbonade of een ander stukje vlees. Oke aardappeltjes bakken in een pan en een schnitzel erbij ofzo lukte ook nog wel.

5 likes

Mijn beide ouders kunnen heel goed koken, en ik bak er (haha) niks van.
Gelukkig woon ik midden tussen allerlei goedkope en relatief gezonde afhaaldingen en kan ik nog wel een eitje koken voor op brood :smile:

3 likes

Allebei mijn ouders konden goed koken. Mijn vader maakte standaardgerechten, maar heel lekker. Hij kookte ook het vaakst. Mijn moeder experimenteert graag, we moesten vroeger vaak ook een cijfer geven als ze weer iets nieuws geprobeerd had.

6 likes

Ik ben 27 :sob: we hebben een woning, alleen is die nog niet klaar haha!

Ahww dat vind ik echt heel leuk! Ik zie nu zo’n heel gezin voor me met van die heel jonge kinders die dan allemaal een soort rapport aan het invullen zijn.

7 likes

Heb wel irritante bultjes op m’n vingers maar dat is gewoon hitte uitslag oid :weary:

Ik heb aan de zijkant van m’n hals 3 jeukende bultjes en 2 op m’n bovenarmen maar het zijn voor zover ik weet geen muggenbeten. Ik heb geen idee wat het is.

Muggenbulten gdvrdmm

1 like

Ik zag op Facebook net voorbijkomen dat vooral in Brabant de processierups voor jeukende bultjes zorgt ( oa bij bezoekers van Intents en van de Efteling). Misschien is dat t ook bij mensen hier?

Ik heb hier met vlagen last van. Voorheen meer dan eerst en altijd op dezelfde plekken. Maar nu gelukkig al maanden niet meer.

Dat zou in mijn geval een logische verklaring zijn. Van mij mag de fik erin, de hele provincie. Zodat die jeuk stopt :rage::rage:

3 likes

Precies dit ja! Ik weet dat die rups in bomen zit hier in de wijk. Echt nog nooit zoiets gezien op een boom.

Zien ze er echt zo uit

Samenvatting

2 likes