Ik heb er een stuk of 10 verspreid over mijn armen. Maar ik kom amper buiten. Dus waar ik dan die rups tegen ben gekomen… Geen idee.
Als ze in je buurt zitten kunnen ze ook via de wind verspreiden, die brandharen. Ze kunnen dan ook naar binnen waaien als je geen horren hebt.
Ik ben laatst compleet lekgeprikt door knutten. Nog nooit eerder van gehoord maar het zijn hele kleine vliegjes die superkut zijn en echt met z’n honderden op je afkomen en bijten.
Armen van mn vriend zien er zo uit:
Ik bleek allergisch dus mijn benen zijn zoiets maar dan zijn de bultjes 10x zo groot, vuurrood en dik.
Alles met sinaasappelsmaak blijft hier aaaaltijd liggen Ik ben echt een kers fan.
Ik heb echt 20 zakken in m’n diepvries liggen, die dingen vreten we hier voor het leven. Maar oranje is voor m’n vriend want die is het minst lekker.
Precies dit! Ik was al bang dat ik vlooien had ofzo, omdat ze naar mijn mening te klein zijn voor muggenbulten
Oh haha is paars kers? Ik dacht een soort cassis… En dacht dat rood aardbei was, ben duidelijk niet goed hierin
In vroeg vorig jaar toen het vet warm was aan een vriend of die een vrieslolly wilde. Ja dat wilde hij wel. Ik had alleen nog cola en sinaasappel. Nee dan hoefde hij niet. Mooi dan eet ik ze toch allebei op. Wat een aansteller haha
Ik probeer weer intermittent fasting fus geen ontbijt voor mij
Ik ook! Waardoor ik om 2 uur 's middags aan mijn bakje Muesli zit en ik elke dag van collega’s weer de grap “zo hahah lekker aan het ontbijt?” te horen krijg, niet wetende dat dat inderdaad mijn eerste maaltijd van de dag is
Ik eet echt iedere werkdag hetzelfde ontbijt (een banaan en beschuit met kaas), kan zo vroeg nog niet genieten van eten. In het weekend ga ik graag helemaal los.
Ben jij wakker geworden van het onweer vannacht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk niet dat het hier geonweerd heeft.
Ik had maandag ei muffins gemaakt (aangebakken groente in een muffinvorm en opvullen met ei) en dat was mijn ontbijt en ik voel me dan reuze verstandig en goed dat ik een soort van gezond ontbijt heb. Ik neem namelijk nooit de tijd voor ontbijt en ik slaap liever, dus het wordt altijd of een te duur broodje op het station of niks. Dus dit vond ik heel goed van mezelf en kan ik eten terwijl ik de deur uit ga.
Krijg jij weleens onaangekondigd bezoek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien je onaangekondigd bezoek krijgt, wat vind je daarvan?
- Super leuk! Ik sta altijd open voor bezoek.
- Zodra ik de bel hoor verstop ik me in de kast.
- Ik doe de deur wel open maar vind het onprettig.
0 stemmers
Bij ons thuis komen ze gewoon achterom haha. Niet zo chill als je in je bikini in de tuin ligt bijvoorbeeld
Ik heel gebruikte vroeger wel eens de smoes ‘dat ik zo ergens een afspraak had’ en dan ging ik gewoon weg en boodschappen in een ander winkelcentrum doen. Dan ging men iig weg.
Ik heb geen deurbel, ideaal .
Ik ontbijt nooit
Huh wat? Dat is toch heel raar of ben ik nou gek haha