Echt 100% nee. Kledingsmaak zou ik misschien nog door de vingers kunnen zien, maar verder is het voor mij echt belangrijk om dezelfde interesses te hebben. Ik heb voordat ik mijn vriend kende een tijdje met een jongen gedate waarbij ik achteraf echt dacht: wat bezielde mij, we hadden echt bijna niks gemeen. Hij luisterde alleen maar naar Nederlandse hiphop/rap (kots), gaf regelmatig veel geld uit aan designer kleding (kots), was gek van voetbal (kots), woonde in een stad waar ik totaal niks mee had en zo waren er nog veel meer minpunten
Met mijn huidige vriend was het vanaf het begin meteen match made in heaven, wij zijn echt dezelfde soort personen. We houden exact van dezelfde muziek en gaan altijd samen naar festivals/feesten, houden van dezelfde films/series en andere activiteiten, we kunnen precies dezelfde soort mensen niet zo goed handelen, hij geeft weinig om kleding en ziet er gewoon lekker casual uit, we vinden dezelfde dingen (on)belangrijk (wij kunnen juist onze haat voor Nederlandse hiphop en voetbal lekker delen
) Lekker uitgebreid antwoord hahaha, maar overeenkomsten in een relatie zijn dus echt heel belangrijk voor mij.