Stel je persoonlijke vraag #8

Ik ben niet zo close up geweest, maar zo zien ze van een gepaste afstand eruit.

Samenvatting

HAD IK AL.

8 likes

In principe lever ik diensten aan (interne) klanten, namelijk ons personeel. Soms aan operationeel personeel, soms aan (middle) management.

1 like

Nee, wel van die foto van die rupsen :sob:

1 like

Ja, tegen mijn hond :smiling_face_with_three_hearts:

Ik realiseer me nu dat dit waarschijnlijk is waar ik last van heb na best kept secret, ik dacht dat het muggenbeten waren. Maar het zijn er zoveel dat dit het ook wel kan zijn :rage: . Ik heb nog zo opgelet, ze waarschuwden er ook voor.

Ohh ik ben zo blij dat ik hierachter ben gekomen, was een weekendje weg en iedereen met wie ik was had rare bultjes en we snapten niet waar het nou van kwam.

1 like

Ik heb er een stuk of 10 verspreid over mijn armen. Maar ik kom amper buiten. Dus waar ik dan die rups tegen ben gekomen… Geen idee.

Als ze in je buurt zitten kunnen ze ook via de wind verspreiden, die brandharen. Ze kunnen dan ook naar binnen waaien als je geen horren hebt.

1 like

Ik ben laatst compleet lekgeprikt door knutten. Nog nooit eerder van gehoord maar het zijn hele kleine vliegjes die superkut zijn en echt met z’n honderden op je afkomen en bijten.

Armen van mn vriend zien er zo uit:

Ik bleek allergisch dus mijn benen zijn zoiets maar dan zijn de bultjes 10x zo groot, vuurrood en dik.

2 likes

Alles met sinaasappelsmaak blijft hier aaaaltijd liggen :joy: Ik ben echt een kers fan.

1 like

Ik heb echt 20 zakken in m’n diepvries liggen, die dingen vreten we hier voor het leven. Maar oranje is voor m’n vriend want die is het minst lekker.

6 likes

Precies dit! Ik was al bang dat ik vlooien had ofzo, omdat ze naar mijn mening te klein zijn voor muggenbulten

Oh haha is paars kers? Ik dacht een soort cassis… En dacht dat rood aardbei was, ben duidelijk niet goed hierin :thinking:

2 likes

In vroeg vorig jaar toen het vet warm was aan een vriend of die een vrieslolly wilde. Ja dat wilde hij wel. Ik had alleen nog cola en sinaasappel. Nee dan hoefde hij niet. Mooi dan eet ik ze toch allebei op. Wat een aansteller haha

4 likes

Ik probeer weer intermittent fasting fus geen ontbijt voor mij :sob:

5 likes

Ik ook! Waardoor ik om 2 uur 's middags aan mijn bakje Muesli zit en ik elke dag van collega’s weer de grap “zo hahah lekker aan het ontbijt?” te horen krijg, niet wetende dat dat inderdaad mijn eerste maaltijd van de dag is

5 likes

Ik eet echt iedere werkdag hetzelfde ontbijt (een banaan en beschuit met kaas), kan zo vroeg nog niet genieten van eten. In het weekend ga ik graag helemaal los.

2 likes

Ben jij wakker geworden van het onweer vannacht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk niet dat het hier geonweerd heeft.