Aanhakend op hierboven:
Ik ben bang betrapt te worden op wie ik ben op dit forum (doordat rechtsboven mijn avatar constant in beeld is)
- Eens, stom dat dat daar altijd staat
- Een beetje
- Nee boeit me niet
0 stemmers
Aanhakend op hierboven:
Ik ben bang betrapt te worden op wie ik ben op dit forum (doordat rechtsboven mijn avatar constant in beeld is)
0 stemmers
Mijn ontbijt was suikerfeest op mn werk, dikke 10!
Anders: mijn avatar staat niet de hele tijd in beeld want hij verdwijnt en verschijnt steeds compleet willekeurig en dat vind ik kapot irritant als ik mn meldingen wil zien
Op mijn telefoon verdwijnt die balk als ik naar beneden scroll maar als ik een ministukje naar boven scrollt komt hij tevoorschijn en kan ik mijn meldingen zien, werkt dat bij jou niet?
Ik ben daar te onrustig voor vind ik. Het idee dat ik niks in huis heb. Dat mensen het dan te karig vinden wat ze krijgen. Ik word daar heel zenuwachtig van. Net geen koffie in huis, want moet net vandaag boodschappen doen bijvoorbeeld.
Ik heb altijd teveel zooi in huis .Bladerdeeg in de vriezer helpt altijd.
Dan nemen ze dat toch zelf mee. Ik zou het ook gewoon vega doen.
Sorry maar ik vind dit echt een stom argument. Vegetariƫrs eten helema geen vlees, maar vleeseters eten wel vegetarische dingen. Het zijn geen carnivoren.
Oh ja dat werkt wel, maar soms dan scroll ik net te ver of net niet ver genoeg oid en dan verdwijnt ie weer. Ik zou het zonder die scrollcapriolen handiger vinden haha.
Ik zou het niet heel erg vinden als iemand me erop aanspreekt, maar ik zou nooit zomaar tegen iemand gaan praten over het forum. Dan zou diegene zich afvragen wie die 15 jarige chick is. Maar het forum kan je nu toch moeilijker herkennen? Dat oranje van het Ellegirl forum was altijd opvallend.
Post het hier dan ook niet
Zeg dat dan meteen en laat al die āāgrappigeāā comments met super scheve vergelijkingen de volgende keer gewoon weg.
Ik zou heel blij worden als iemand zegt hey arenāt you that horse from horsing around? Maar heb altijd gevoel dat niemand bojack horseman heeft gekeken haha
Ik stond vanochtend 5 minuten in de Lidl bij de bananenbak te zoeken naar de perfecte tros bananen, want ik hou van lange bananen. Wat hebben jullie liever?
0 stemmers
Onaardig much?
Bananen zonder bruine plekjes waarvan het steeltje nog wat groenig is!
Nooooo met bruin is zoveel zoeter!
Ik heb hier nog 4 bananen liggen die compleet bruin zijn, ik hoef ze al 5 dagen niet, maar ik durf ze niet weg te gooien omdat mijn vriend zegt dat ie na het trainen zoān banaan eet. Geloof er geen zak van want ze blijven onaangeroerd en gaan steeds meer ruiken. Heb echt een hekel aan bruine bananen
Bruine bananen zijn wel perfect om bananenbrood mee te maken
Groene bananen!