Ik had maandag ei muffins gemaakt (aangebakken groente in een muffinvorm en opvullen met ei) en dat was mijn ontbijt en ik voel me dan reuze verstandig en goed dat ik een soort van gezond ontbijt heb. Ik neem namelijk nooit de tijd voor ontbijt en ik slaap liever, dus het wordt altijd of een te duur broodje op het station of niks. Dus dit vond ik heel goed van mezelf en kan ik eten terwijl ik de deur uit ga.
Krijg jij weleens onaangekondigd bezoek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien je onaangekondigd bezoek krijgt, wat vind je daarvan?
- Super leuk! Ik sta altijd open voor bezoek.
- Zodra ik de bel hoor verstop ik me in de kast.
- Ik doe de deur wel open maar vind het onprettig.
0 stemmers
Bij ons thuis komen ze gewoon achterom haha. Niet zo chill als je in je bikini in de tuin ligt bijvoorbeeld
Ik heel gebruikte vroeger wel eens de smoes âdat ik zo ergens een afspraak hadâ en dan ging ik gewoon weg en boodschappen in een ander winkelcentrum doen. Dan ging men iig weg.
Ik heb geen deurbel, ideaal .
Ik ontbijt nooit
Huh wat? Dat is toch heel raar of ben ik nou gek haha
Was jij je voeten als je onder de douche staat (niet anoniem)
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ok, deze keer anoniem om te kijken of er gelogen wordt: Was jij je voeten onder de douche?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En smeer je ze in met voetcrĂšme (of bodylotion etc)?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ja in mijn oude dorp was dat ook gebruikelijk dat je als bekende idd binnen loopt, maar collectanten ofzo klopten altijd aan.
Ik was al wakker haha, het begon denk ik rond 11 uur bij ons. Heb er nog wel behoorlijk lang van wakker gelegen!
Moet jij ook altijd direct poepen als je thuis komt van vakantie/ weekendje weg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahah deze tip is echt fantastisch! Alleen wel lastiger als je bijvoorbeeld in je pyjama zit
Mijn ontbijt was echt dramatisch vandaag, 2 oreoâs ik had een sollicitatiegesprek om 9 uur en was te lang bezig met er enigszins presentabel uitzien dat ik geen tijd meer had om normaal te ontbijten, oeps. Ik heb ook al een week alles in huis voor overnight oats maar ik vergeet het gewoon elke avond te maken? Moet mân ontbijtgame weer even gaan uppen.
Oh dat is wel een goed idee ja! Ga mân best doen om het vanavond eindelijk een keer niet te vergeten. En lief dat je het vraagt, ging goed! Mag volgende week een ochtendje proefdraaien en als dat okĂ© is kan ik daar aan de slag
Een hipster
- Ik ben een hipster
- Ik geloof dat ik dat wel een beetje ben ja
- Mwoah ben ik niet
- Brr, ben ik zeker niet
- Hipster?
0 stemmers
Ik googelde even wat nou eigenlijk een hipster is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Hipster_(moderne_subcultuur)
Ik vind met de constante zoektocht naar authenticiteit wel een goede omschrijving denk ikâŠ
Dit is wel heel stereotiep
Haha absoluut.
Ja, maar het willen nastreven authentiek te zijn kan ook natuurlijk een hele grote groep mensen zijn? Het is een beetje tegenstrijdig ofzo
Of je zegt dat het niet uitkomt Sorry, ik ben nooit zo van allerlei capriolen uithalen om onder dit soort dingen uit te komen. Daar ben ik echt te lui voor.
Als ik iemand in het openbaar zie forummen dan
- Spreek ik degene aan
- Spreek ik degene aan op basis van het uiterlijk
- Loop ik alleen langs maar kijk ik stiekem wel
- Doe ik niks
0 stemmers