Stel je persoonlijke vraag #8

Ik heb ‘nee’ gestemd, maar vooral omdat ik het idee heb dat smaak best wel samen lijkt te hangen met het soort persoon dat je bent? Ik ken eigenlijk geen mensen die ik écht leuke mensen vind en die ik een verschrikkelijke smaak vind hebben, en eigenlijk iedereen waarvan ik denk van ‘oh die zou ik wel zien zitten’ vind ik een goede (of in ieder geval geen slechte) smaak hebben. Het kan je natuurlijk ook gewoon niet interesseren en er daardoor (naar mijn idee) minder leuk bijlopen, maar dat vind ik nog weer anders dan heel overtuigd een slechte smaak hebben.

@Cookiess
Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar zou het denk ik wel eng vinden om iemand aan te spreken, misschien dat ik dan op het forum zou posten dat ik in openbare ruimte x ben en iemand zie forummen? Of bij die persoon in de buurt gaan staan en ook heel opzichtig forummen haha.

1 like

Qua kleding kan ik me nog wel voorstellen dat ik dat niet aantrekkelijk zou vinden maar films/muziek zou me sowieso geen reet uitmaken. Ik heb zelf ook een slechte muzieksmaak :woman_shrugging:

1 like

Ik zou nu zeggen van ja ik spreek iemand aan, maar de kans is aanwezig dat ik dat op het moment supreme helemaal niet durf.

Ah ja omgeving kan ook wel invloed hebben natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik nog nooit iemand leuk heb gevonden waarvan ik de smaak heel slecht vond, dus weet ook niet zeker hoe ik er dan in zou staan. Als het hem gewoon niet zoveel uitmaakt heb je wel kans dat je nog een beetje zou kunnen sturen misschien, vindt hij waarschijnlijk ook wel prima dan :’)

Ik heb het nu trouwens vooral over kleren, verder hangt het er denk ik net vanaf waar je zelf veel waarde aan hecht? Ik ga graag naar concerten dus zou het jammer vinden als mijn vriend een hele andere muzieksmaak zou hebben, nu is dat echt iets wat we samen doen. Aan de andere kant zou het me heel weinig uitmaken als hij een hele andere smaak in films zou hebben bijvoorbeeld, want daar heb ik zelf minder mee.

1 like

Echt 100% nee. Kledingsmaak zou ik misschien nog door de vingers kunnen zien, maar verder is het voor mij echt belangrijk om dezelfde interesses te hebben. Ik heb voordat ik mijn vriend kende een tijdje met een jongen gedate waarbij ik achteraf echt dacht: wat bezielde mij, we hadden echt bijna niks gemeen. Hij luisterde alleen maar naar Nederlandse hiphop/rap (kots), gaf regelmatig veel geld uit aan designer kleding (kots), was gek van voetbal (kots), woonde in een stad waar ik totaal niks mee had en zo waren er nog veel meer minpunten :see_no_evil: Met mijn huidige vriend was het vanaf het begin meteen match made in heaven, wij zijn echt dezelfde soort personen. We houden exact van dezelfde muziek en gaan altijd samen naar festivals/feesten, houden van dezelfde films/series en andere activiteiten, we kunnen precies dezelfde soort mensen niet zo goed handelen, hij geeft weinig om kleding en ziet er gewoon lekker casual uit, we vinden dezelfde dingen (on)belangrijk (wij kunnen juist onze haat voor Nederlandse hiphop en voetbal lekker delen :rofl:) Lekker uitgebreid antwoord hahaha, maar overeenkomsten in een relatie zijn dus echt heel belangrijk voor mij.

1 like

Ik mis onaangekondigd bezoek krijgen wel. Was vroeger altijd veel gezelliger zonder whatsapp. Gewoon even in de buurt zijn en kijken of iemand thuis was :slight_smile:

5 likes

Ik vind het idee daarvan wel heel fijn. Onaangekondigd bij goede vrienden via de achterdeur naar binnen.

In realiteit ben ik daar te awkward voor. Lig ik vast net die dag nog in m’n pyjama te stinken met een hoop troep om me heen. Of kan ik dat mentaal niet aan, omdat ik in m’n hoofd al andere plannen had. Haha.

5 likes

Nou echt he😲. En ik heb enkel glas in m’n slaapkamer en had m’n raam ook nog iets open. Ik zat rechtop in bed. Echt mega hard. Maar mensen die bij me in de buurt wonen met dubbelglas hebben het al minder vernomen. Ik was zelfs een beetje bang. WAT een geluid.

1 like

Ik ben ook wel van de teringzooi ( hoewel veeeeel minder erg dan een paar jaar geleden) maar dat wist iedereen wel van me. En idd dat gevoel van lekker thuis en sociaal zijn.

Aanhakend op hierboven:

Ik ben bang betrapt te worden op wie ik ben op dit forum (doordat rechtsboven mijn avatar constant in beeld is)

• Eens, stom dat dat daar altijd staat
  • Een beetje
  • Nee boeit me niet

0 stemmers

Mijn ontbijt was suikerfeest op mn werk, dikke 10!

14 likes

Anders: mijn avatar staat niet de hele tijd in beeld want hij verdwijnt en verschijnt steeds compleet willekeurig en dat vind ik kapot irritant als ik mn meldingen wil zien :+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Op mijn telefoon verdwijnt die balk als ik naar beneden scroll maar als ik een ministukje naar boven scrollt komt hij tevoorschijn en kan ik mijn meldingen zien, werkt dat bij jou niet?

Ik ben daar te onrustig voor vind ik. Het idee dat ik niks in huis heb. Dat mensen het dan te karig vinden wat ze krijgen. Ik word daar heel zenuwachtig van. :see_no_evil: Net geen koffie in huis, want moet net vandaag boodschappen doen bijvoorbeeld.

Dikke 9 :grin:

52 likes

Ik heb altijd teveel zooi in huis :sweat_smile:.Bladerdeeg in de vriezer helpt altijd.

1 like

Dat soort shit moet je discreet aanpakken: “hey zag ik jou niet laatst in de dierentuin bij de LEEUWEN?”

image

34 likes

Excuse you, met succes hoor!

4 likes

Dan nemen ze dat toch zelf mee. Ik zou het ook gewoon vega doen.

Sorry maar ik vind dit echt een stom argument. Vegetariërs eten helema geen vlees, maar vleeseters eten wel vegetarische dingen. Het zijn geen carnivoren.

14 likes