Nee, dat klopt, die bedoel ik dan met water idd. De rest wel met zeep.
Over dat āzou je daar willen werkenā heb ik ja geantwoord. Niet omdat ik het een goede zaak vind, wel omdat eigenlijk alle werkgevers dit doen dus je hebt weinig keus als je daar principieel niet voor wilt werken. Helaas gaat alles om geld, en mensen met psychische klachten zijn een risico financieel omdat ze een hogere kans hebben om uit te vallen. Ik zeg: gewoon niet zeggen bij sollicitatie.
Ik wil me binnenkort aanvullend verzekeren voor arbeidsongeschiktheid omdat ik meer verdien dan wat normaal vergoed zou worden. Maar ik bereid me er al volledig op voor dat ik die verzekering niet krijg omdat ik ptss heb gehad ten gevolgde van verkrachting. Vind het heel oneerlijk voelen dat ik voor mijn gevoel dubbel gestraft word, maar ik ben door mijn voorgeschiedenis een te groot risico, terwijl ik vind dat ik het heel goed gedaan heb.
Bah, krijg er kippenvel van.
Dit is zoān beetje mijn werk en ik vind het leuk om te doen en kan ook altijd positieve punten vinden, maar soms zit ik achter mān laptopje wel te schelden op hoe slordig mensen kunnen zijn en wat voor lelijke en onduidelijke shit ze soms schrijven.
Las vandaag bijvoorbeeld een passage waarin iemand binnen 3 zinnen 4x het woord āmooiā of een variatie erop gebruikte.
Het ging dus echt zo:
Het Forum Feminarum is een heel erg mooie website. Het mooie aan dit forum is dat het de mooiste lay-out heeft die je ooit hebt gezien. Ook de chatfunctie ziet er erg mooi uit.
Hoe krijg je zoiets uit je vingers?!?! En lees je het dan zelf niet na? Echt ongelooflijk wat ik soms tegenkom.
Kreeg er ook spontaan uitslag en jeuk van
Waarom zou je bananen in de ijskast leggen ?
Even wat anders:
- Koelkast
- Ijskast
0 stemmers
Holy shit. Hoe hebben wij hier niks aan overgehouden? Of heb jij er wel last van?
Ik heb veel last van fruitvliegjes dus toen heb ik zo ongeveer alles uit wanhoop in de ijskast gegooid. Ik zeg trouwens ook wel eens koelkast volgens mij maar meestal ijskast.
Naaahh niet echt last van gehad volgens mij! Dit was op de camping bij mensen die ik kende naast de tent, bij ons stonden geen bomen gelukkig hahah. Maar twee van hen hadden er wel uitslag van!
Oh gatver, haat aan fruitvliegjes.
Bananen ākunnenā niet in de koelkast, worden ze idd altijd heel snel bruin van.
Inderdaad dit, toptip!!!
Ik vind dit heel erg afhankelijk van de sector waar je in werkt, en dan denk ik ook aan de match tussen de persoon en functie. Ik kan me enigszins indenken dat je niet ieder persoon in bepaalde situaties neer moet (willen) zetten, bijvoorbeeld in de (jeugd)zorg. Al is het natuurlijk niet goed om dat te doen puur op basis van een diagnose.
Het uitgangspunt kan in sommige gevallen wat mij betreft valide zijn, maar ik ben altijd van mening dat dit per persoon beoordeeld moet worden en dat je niet zomaar een bepaald label af kunt schrijven.
Mijn date heeft dus echt een heel hoog plafond. Als ik in zijn slaapkamer nies, en ik nies altijd veel, dan galmt het keihard. Maar ik vind het wel mooi, ik heb zelf alles laag.
Hoeveel topics heb jij op dit moment bij āongelezenā staan als je je menu (?) opent?
- 0-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- 46-50
- 50+
0 stemmers
En bij nieuw?
- 0-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- 46-50
- 50+
0 stemmers
Brrr⦠ja zo zien een aantal bomen bij mij in de wijk er ook uit helaas
Ik heb hier met mn date een discussie over en we snappen elkaar echt niet.
Heb jij liever een relatie met:
- Iemand met een voor jou perfect lichaam, maar een lelijk gezicht
- Iemand met voor jou een perfect gezicht, maar lelijk lichaam
0 stemmers
Thanks voor het valideren van mijn punt tot nu toe!
mannen hebben echt die paperbag mentaliteit, ik had daar ook altijd discussies over.
Dat ie dan iemand met zoān heftige opgepompte eendenbek knap vond omdat ze een mooi lichaam had en ja gezicht boeit toch niet, en iemand met een mooi gezicht en een āminderā lichaam kon ie niet doorheen kijken want die was gewoon ādikā.
Terwijl alle vrouwen die ik ken liever een beetje een dikkige jongen hebben met een leuk hoofd dan een Rob Geus gezicht op een magic mike body.
wie photoshopt dit ff