Oh ja dat werkt wel, maar soms dan scroll ik net te ver of net niet ver genoeg oid en dan verdwijnt ie weer. Ik zou het zonder die scrollcapriolen handiger vinden haha.
Ik zou het niet heel erg vinden als iemand me erop aanspreekt, maar ik zou nooit zomaar tegen iemand gaan praten over het forum. Dan zou diegene zich afvragen wie die 15 jarige chick is. Maar het forum kan je nu toch moeilijker herkennen? Dat oranje van het Ellegirl forum was altijd opvallend.
Post het hier dan ook niet
Zeg dat dan meteen en laat al die āāgrappigeāā comments met super scheve vergelijkingen de volgende keer gewoon weg.
Ik zou heel blij worden als iemand zegt hey arenāt you that horse from horsing around? Maar heb altijd gevoel dat niemand bojack horseman heeft gekeken haha
Ik stond vanochtend 5 minuten in de Lidl bij de bananenbak te zoeken naar de perfecte tros bananen, want ik hou van lange bananen. Wat hebben jullie liever?
- Lange bananen
- Korte bananen
- Baby bananen
0 stemmers
Onaardig much?
Bananen zonder bruine plekjes waarvan het steeltje nog wat groenig is!
Nooooo met bruin is zoveel zoeter!
Ik heb hier nog 4 bananen liggen die compleet bruin zijn, ik hoef ze al 5 dagen niet, maar ik durf ze niet weg te gooien omdat mijn vriend zegt dat ie na het trainen zoān banaan eet. Geloof er geen zak van want ze blijven onaangeroerd en gaan steeds meer ruiken. Heb echt een hekel aan bruine bananen
Bruine bananen zijn wel perfect om bananenbrood mee te maken
Groene bananen!
Geen bananen
Ah zonde! Ja super lekker, vind het geen vervanging van brood maar vooral lekker als tussendoortje
Oh ja goed idee! Ik ben bang dat deze al te ver heen zijn maar kan ik de volgende keer doen!
Lastig om te zeggen. Het mag niet, maar ik zou wel vragen waarom diegene dat niet wil (en dan toch aangeven dat ik degene zelf wel zou aannemen)
Heel onkundig ook. Er zijn zo veel verschillende gradaties en onderlinge verschillen. Ik denk dat zo iemand zich alleen op stereotype kenmerken baseert. Daarbij kan iedereen een depressie ontwikkelen. Ik zou er in ieder geval niet willen werken, mocht dat je achterliggende vraag zijn.
Ik wasmijn hele lichaam als ik douche, dus ook mijn voeten. En ik smeer me daarna ook helemaal in met bodylotion, dus ook dan ook mijn voeten. Heb ook nooit anders gedaan.
Vraag me dan ook af, zijn er lichaamsdelen die jij niet wast als je douchet (je haar is geen lichaamsdeel)?
- Gezicht
- Borst
- Buik
- Rug
- Armen
- Handen
- Vingers
- Benen
- Voeten
- Tenen
- Billen
- Vulva
- Nee, ik was mijn hele lichaam
0 stemmers
Ik zou er absoluut niet willen werken en als ik het van te voren weet zou ik er nooit gaan werken. Maar als ik er eenmaal zou werken en ik zou het dan merken, dan zou ik niet per direct weggaan voordat ik een nieuwe baan zou hebben bijvoorbeeld.