Stel je persoonlijke vraag #8

77 likes

Ik gebruik mijn social media alleen om hondjes, katten, egels, fretjes, en memes te zien en daar word ik heel gelukkig van

(en een hele hoop FF’ers/EGF’ers, die zijn ook leuk hoor) (maar mn favoriet is Butter de Chowchow)

12 likes

Ik heb geen social media meer en ik merk dat ik me zonder beter voel

5 likes

Hij had idd letterlijk de paper bag mentaliteit (ik houd em erin) ‘ja, ik kan toch haar hoofd in het kussen duwen als ik
Haar doggy neem’. Dude, we hebben het over een relatie! ‘Ja, maar van veraf ziet niemand dat ze lelijk is.’

Ik betwijfel zn mentale vermogens serieus

8 likes
Andersom dag

49 likes

Hier ook! Diertjes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb een huis gezien, heel gaaf. Mooie grote keuken, alles is af. Alleen een vloertje leggen op de eerste verdieping en je bent good to go. Logische woonkamer ook, lekker vierkant alles. Alleen nu komt mijn twijfel. Het huis is 109 m2, wel 3 slaapkamers boven en een zolder waar in geslapen kan worden. En een voor- en achtertuin. Misschien heel stom, want dit is mijn eerste echte huis dat ik ga kopen en we verlaten een huis van 65m2. We hebben een kinderwens.
En nu komt mijn vraag
 is dit huis groot genoeg en futureproof. Voor jullie beeldvorming: hij staat in een dorp in de randstad, dus echt hele grote woningen zoals in Friesland zijn onbetaalbaar haha.

• Ja, dit huis is prima
  • Nee, dit huis is te klein
  • Anders

0 stemmers

Mijn ervaring is dat in huizen van deze grootte de bovenverdieping even groot is dan een huis van bv. 125m, maar de woonkamer wat kleiner. Dus als je die prima vindt, kan je er prima mee uit de voeten denk ik!

1 like

Ik heb de indruk dat de buitenkant dan wel sneller bruin wordt, maar de banaan zelf blijft inderdaad langer goed!

Wij hebben dus een relatief ‘groot’ nieuwbouwhuis gekocht in Friesland (beginnen deze week met bouwen), maar onze familie in de randstad verbaasde zich inderdaad over wat wij kwijt zijn voor ons huis in tegenstelling tot wat zij betalen. Vind het bizar, hoeveel verschil daarin zit :open_mouth:
Denk trouwens dat 109m2 nog heel goed is hoor. Ik geloof dat ons huis 130m2 oid is. Overigens wel met een vrij grote tuin en we hebben een uitbouw, dus het zal iets hoger liggen nog.

2 likes

Dit stelt me best wel gerust, guys! Thanks! :slight_smile:

1 like

Haha huh maar je hebt een tuin van 110 vierkante meter en dat noem je inleveren? Ik vind een huis van 110 vierkante meter al groot en dat is bij jou alleen maar tuin. Ik ga denk ik maar verhuizen :joy:

9 likes

Hebben jullie fases waarin jullie alleen maar bepaalde dingen willen/kopen? Ik had eind vorig jaar bijvoorbeeld er makeup fase waarin ik heel veel makeup kocht maar opeens waren m’n cravings satisfied en had ik 0 behoefte aan meer makeup maar vond ik het ook niet zo interessant of mooi meer? Daarna kwam een sportkleding fase (is ook satisfied nu) en daarna een gekke snacks fase. Nu weet ik nog niet wat m’n fase is :pensive:

• Ja
  • Nee
  • Ik zit altijd in een “ik wil alles” fase
  • Ik doe niet aan materialistische geneugten

0 stemmers

Jup dan ben ik helemaal geintereseerd in interieur en dan is dat mijn obsessie. En dan is het zomer en dan wil ik alleen maar zomer kleding kopen.

2 likes

Enige ‘obsessie’ dat blijft hangen bij mij is food, uiteraard.

8 likes

Jaa ik heb ook wel zoiets denk ik.
Heb periodes van make-up, huidverzorging, spullen voor in huis/schoonmaakspullen, hardloopdingen, yoga, kleding, oorbellen/kettingen
 Dan heb ik weer zo’n subdeel van m’n leven “op orde” en dan wil ik weer iets anders aanpakken haha.

2 likes

Vorig jaar een vinyl en tassenfase gehad dit jaar lijkt vooral te draaien om boeken.

Heb jij ook een psychologische grens m.b.t. het geld op je spaarrekening. Wanneer het bedrag dat op je rekening onder dat getal uitkomt je je minder goed begint te voelen over financiële situatie terwijl het eigenlijk best meevalt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij ook wel eens gehad dat je in een bepaalde periode echt geen leuke kleding kon vinden terwijl je echt spullen nodig had?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Neem jij ook vaak je telefoon mee naar het toilet (op plaatsen waar je nooit eerder bent geweest / bijna nooit komt) omdat je anders bang bent dat je daar opgesloten zit?

• Ja
  • nee

0 stemmers

Ik heb wel een spaarrekening grens maar die verschilt echt per periode. Nu heb ik veel dus wil ik dat ook graag houden. Mn betaalrekening boeit me niks

1 like

Ik neem m’n telefoon wel mee, maar niet omdat ik bang ben om opgesloten te zitten.

En mijn leven is 1 grote periode van geen leuke kleding vinden, maar wel dingen nodig hebben :joy:.

4 likes

Als je een belangrijke presentatie moet geven en/of naar een sollicitatiegesprek gaat en alles komt niet direct lekker op gang (niet door jou maar door iemand anders). Bijv. de persoon waarmee je dat gesprek hebt komt te laat, het is slecht georganiseerd, je hebt problemen met het scherm etc. Heeft dat dan een negatieve invloed op de manier hoe jij op dat moment presteert?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers