Stel je persoonlijke vraag #8

“Zo jij hebt echt een paardenkop!”

:grimacing:

14 likes

Haha ik was ook al helemaal verbaasd dat zoveel mensen hun voeten niet wasten. Waarom zou je die overslaan als je jezelf toch al aan het wassen bent? :thinking:

2 likes

Anders, namelijk:
Als de functie me heel erg aanspreekt zou ik het misschien wel overwegen. Het ligt er ook aan wat voor een bedrijf het is en wie die vacatures schrijft en of ik veel te maken ga hebben/ga moeten samenwerken met die mensen van ‘hogerop’. Voor een heel leuke vacature zou ik het misschien wel over hebben.

1 like

Ik waste m’n voeten vroeger wel, maar ben er mee gestopt toen m’n huisarts zei dat je voeten te veel met zeep wassen ook niet erg goed is (ik had vroeger vaak schimmels tussen m’n tenen). En toen ik begon te trainen voor lange hikes, las ik ook overal dat zeep en bodylotion niet zo goed is. Dat het beter is om ze niet te zacht te maken, omdat ze dan minder tegen een stootje kunnen (sneller kans op blaren).

Ze worden in principe toch al afgespoeld door het water en de zeep die van m’n lichaam komt en enkel als ze echt vuil zijn/stinken, was ik ze nog eens ‘echt’. Bodylotion gebruik ik enkel op de wreef en heel af en toe m’n volledige voeten.

Edit: nu klinkt het misschien alsof ik vieze eeltvoeten heb, maar dat valt prima mee, haha. Ik vind voeten nooit écht mooi, maar de mijne zijn gewoon prima.

4 likes

Anders heb ik deze nog voor je, vanochtend uit de onderste la van de ijskast gevist. Schrok me kapot.

25 likes

Maar: hoe kunnen jullie je handen/vingers niet wassen onder de douche? Als je shampoo of douchegel gebruikt was je je handen toch automatisch? :face_with_monocle:

9 likes

Ik was mijn hele lichaam maar ik weet zeker dat bepaalde stukjes van mijn rug overgeslagen worden omdat ik er simpelweg niet bij kan :joy:

1 like

O ja dat was ook waarom ik die had gestemd. Ik was ze nooit bewust tijdens het douchen, juist om die reden die jij noemt.

8 likes

Ik let niet heel erg op lay-out en opmaak, maar wel op grammatica, dat was alleen een gecombineerde optie in je tweede poll

1 like

Ik steek vaak meer moeite in het geven van feedback op andermans documenten dan dat ik in mijn eigen document steek.

8 likes

Niets zo hatelijk tijdens m’n studie als dat je feedback terugkreeg van medestudenten met: “ziet er goed uit” oid

15 likes

Oke ik voel me nu een beetje betrapt haha. Ik voel me geen millenial maar kan alle vinkjes aankruisen behalve de swapfiets (welke ik aan het overwegen was maar nu uit principe niet meer neem hahaha)

5 likes

Ik heb van behoorlijk wat vrienden thesissen en andere belangrijke taken nagelezen, omdat ik dus heel (of beter: extreem) kritisch ben (en ik vind het ook leuk om te doen). Ik let op iedere spatie die er te veel staat. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik bij groepswerken altijd zelf aan de pc ga zitten, anders moet ik teveel op m’n tanden bijten om niet over ieder minuscuul dingetje opmerkingen te maken. Ik heb slechts met 1 iemand meegemaakt dat ik het kon verdragen, en dat was omdat zij dus ook zo kritisch was, haha.

Op m’n werk krijg ik het ook serieus op m’n heupen als ik moet staan kijken hoe iemand met weinig computer-ervaring soms werkt. Gelukkig sta ik als techneut/computerwizard bekend, dus ze laten mij meestal aan de pc zitten :stuck_out_tongue:.

(Ik kijk trouwens niet alleen naar opmaak, spaties, komma’s en punten e.d. Ik vind het ook leuk om echt de grammatica-regels er bij te halen en zinsconstructies te verbeteren.)

4 likes

Nee, dat klopt, die bedoel ik dan met water idd. De rest wel met zeep.

Bij deze een kolonie van de processierups op Best Kept Secret afgelopen weekend :worried::

5 likes

Over dat ‘zou je daar willen werken’ heb ik ja geantwoord. Niet omdat ik het een goede zaak vind, wel omdat eigenlijk alle werkgevers dit doen dus je hebt weinig keus als je daar principieel niet voor wilt werken. Helaas gaat alles om geld, en mensen met psychische klachten zijn een risico financieel omdat ze een hogere kans hebben om uit te vallen. Ik zeg: gewoon niet zeggen bij sollicitatie.

Ik wil me binnenkort aanvullend verzekeren voor arbeidsongeschiktheid omdat ik meer verdien dan wat normaal vergoed zou worden. Maar ik bereid me er al volledig op voor dat ik die verzekering niet krijg omdat ik ptss heb gehad ten gevolgde van verkrachting. Vind het heel oneerlijk voelen dat ik voor mijn gevoel dubbel gestraft word, maar ik ben door mijn voorgeschiedenis een te groot risico, terwijl ik vind dat ik het heel goed gedaan heb.

3 likes

Bah, krijg er kippenvel van.

Dit is zo’n beetje mijn werk en ik vind het leuk om te doen en kan ook altijd positieve punten vinden, maar soms zit ik achter m’n laptopje wel te schelden op hoe slordig mensen kunnen zijn en wat voor lelijke en onduidelijke shit ze soms schrijven. :redface:

Las vandaag bijvoorbeeld een passage waarin iemand binnen 3 zinnen 4x het woord ‘mooi’ of een variatie erop gebruikte.

Het ging dus echt zo:
Het Forum Feminarum is een heel erg mooie website. Het mooie aan dit forum is dat het de mooiste lay-out heeft die je ooit hebt gezien. Ook de chatfunctie ziet er erg mooi uit.

Hoe krijg je zoiets uit je vingers?!?! En lees je het dan zelf niet na? Echt ongelooflijk wat ik soms tegenkom. :stuck_out_tongue:

15 likes

Kreeg er ook spontaan uitslag en jeuk van

Waarom zou je bananen in de ijskast leggen ?

Even wat anders:

• Koelkast
  • Ijskast

0 stemmers