Holy shit. Hoe hebben wij hier niks aan overgehouden? Of heb jij er wel last van?
Ik heb veel last van fruitvliegjes dus toen heb ik zo ongeveer alles uit wanhoop in de ijskast gegooid. Ik zeg trouwens ook wel eens koelkast volgens mij maar meestal ijskast.
Naaahh niet echt last van gehad volgens mij! Dit was op de camping bij mensen die ik kende naast de tent, bij ons stonden geen bomen gelukkig hahah. Maar twee van hen hadden er wel uitslag van!
Oh gatver, haat aan fruitvliegjes.
Bananen âkunnenâ niet in de koelkast, worden ze idd altijd heel snel bruin van.
Inderdaad dit, toptip!!!
Ik vind dit heel erg afhankelijk van de sector waar je in werkt, en dan denk ik ook aan de match tussen de persoon en functie. Ik kan me enigszins indenken dat je niet ieder persoon in bepaalde situaties neer moet (willen) zetten, bijvoorbeeld in de (jeugd)zorg. Al is het natuurlijk niet goed om dat te doen puur op basis van een diagnose.
Het uitgangspunt kan in sommige gevallen wat mij betreft valide zijn, maar ik ben altijd van mening dat dit per persoon beoordeeld moet worden en dat je niet zomaar een bepaald label af kunt schrijven.
Mijn date heeft dus echt een heel hoog plafond. Als ik in zijn slaapkamer nies, en ik nies altijd veel, dan galmt het keihard. Maar ik vind het wel mooi, ik heb zelf alles laag.
Hoeveel topics heb jij op dit moment bij âongelezenâ staan als je je menu (?) opent?
- 0-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- 46-50
- 50+
0 stemmers
En bij nieuw?
- 0-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 26-30
- 31-35
- 36-40
- 41-45
- 46-50
- 50+
0 stemmers
Brrr⊠ja zo zien een aantal bomen bij mij in de wijk er ook uit helaas
Ik heb hier met mn date een discussie over en we snappen elkaar echt niet.
Heb jij liever een relatie met:
- Iemand met een voor jou perfect lichaam, maar een lelijk gezicht
- Iemand met voor jou een perfect gezicht, maar lelijk lichaam
0 stemmers
Thanks voor het valideren van mijn punt tot nu toe!
mannen hebben echt die paperbag mentaliteit, ik had daar ook altijd discussies over.
Dat ie dan iemand met zoân heftige opgepompte eendenbek knap vond omdat ze een mooi lichaam had en ja gezicht boeit toch niet, en iemand met een mooi gezicht en een âminderâ lichaam kon ie niet doorheen kijken want die was gewoon âdikâ.
Terwijl alle vrouwen die ik ken liever een beetje een dikkige jongen hebben met een leuk hoofd dan een Rob Geus gezicht op een magic mike body.
wie photoshopt dit ff
Ik gebruik mijn social media alleen om hondjes, katten, egels, fretjes, en memes te zien en daar word ik heel gelukkig van
(en een hele hoop FFâers/EGFâers, die zijn ook leuk hoor) (maar mn favoriet is Butter de Chowchow)
Ik heb geen social media meer en ik merk dat ik me zonder beter voel
Hij had idd letterlijk de paper bag mentaliteit (ik houd em erin) âja, ik kan toch haar hoofd in het kussen duwen als ik
Haar doggy neemâ. Dude, we hebben het over een relatie! âJa, maar van veraf ziet niemand dat ze lelijk is.â
Ik betwijfel zn mentale vermogens serieus
Hier ook! Diertjes
Heb een huis gezien, heel gaaf. Mooie grote keuken, alles is af. Alleen een vloertje leggen op de eerste verdieping en je bent good to go. Logische woonkamer ook, lekker vierkant alles. Alleen nu komt mijn twijfel. Het huis is 109 m2, wel 3 slaapkamers boven en een zolder waar in geslapen kan worden. En een voor- en achtertuin. Misschien heel stom, want dit is mijn eerste echte huis dat ik ga kopen en we verlaten een huis van 65m2. We hebben een kinderwens.
En nu komt mijn vraag⊠is dit huis groot genoeg en futureproof. Voor jullie beeldvorming: hij staat in een dorp in de randstad, dus echt hele grote woningen zoals in Friesland zijn onbetaalbaar haha.
- Ja, dit huis is prima
- Nee, dit huis is te klein
- AndersâŠ
0 stemmers