Welke Hema agenda’s zijn het leukst (deel van het assorti)?
- A
- B
- C
- D
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
- I
- II
- III
- IV
0 stemmers
Welke serie agenda’s is het leukst?
- De letterreeks
- De getallenreeks
- De romeinse cijferreeks
0 stemmers
Welke Hema agenda’s zijn het leukst (deel van het assorti)?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Welke serie agenda’s is het leukst?
0 stemmers
Zelf kopen. Ik kan nooit kiezen.
Ik zit in mn interieur/plantenfase atm
Zie jij jezelf over 5 jaar nog werken bij je huidige werkgever?
0 stemmers
Zie jij jezelf over 10 jaar nog werken bij je huidige werkgever?
0 stemmers
Wanneer je in een poll moet kiezen voor het leukste/mooiste/lekkerste ding en je vindt eigenlijk alles kut, wat doe je dan?
0 stemmers
Ik verveel me en keek net Just Tattoo of Us. Broer en zus deden mee en hadden dus een ontwerp voor de ander bedacht.
Broer kreeg dit:
Ze noemen zijn tepel weleens een stukje chocola en vandaar dit ontwerp.
Broer bedacht dit voor zijn zus:

Ze heeft een sphynx en die noemt ze altijd haar baby, vandaar een kat aan een navelstreng.
Nu reageerde zij heel relaxed en werd hij erg emotioneel en vond zijn tattoo verschrikkelijk/te groot.
Welke tattoo neem jij
0 stemmers
Heb inmiddels het programma wel afgezet, kan er nooit zo lang naar kijken. 
Ja Sapiens vond ik echt de moeite! Geschiedenis maar vanuit een andere invalshoek, minder focus op politieke (West-Europese) geschiedenis. Ik vond het wel een boek om nu en dan ff weg te leggen omdat het soms wat langdradig werd, dus ik zou ook nog een andere boek meenemen om wat af te wisselen
Ik zit in mijn planten-en-andere-dingen-voor-in-huis-maar-voornamelijk-plantenfase, heb de afgelopen maand 8 planten gekocht 
Deze 2 zijn allebei wel oke, er komen wel echt veeeel ergere dingen voorbij. Een jongen met wie ik in de klas heb gezeten op het middelbaar heeft eraan meegedaan dus toen heb ik even gekeken, die van hem vond hij niet erg (unicorn) maar hij had het meisje een ronald mcdonald met sicpack en een onderbroek met frietjes gegeven, ze was er wel wat minder blij mee 
Bij 8:40 https://www.youtube.com/watch?v=9cg9LBnaZiU
Ergerde me zo af aan dat ‘planga’ de hele tijd. Zeg gewoon bril
Hahaha wow. Die frietjes ook…
Ja, ik nam deze als voorbeeld omdat die jongen het dus verschrikkelijk vond en ik het juist vond meevallen (gezien het echt veel erger had kunnen zijn)!
Het enige wat ik niet echt bewust altijd was, zijn mijn oren en echt in mijn navel. Beetje van die vergeet plekjes. Verder alles in de lijst was ik wel!
Ik ben team “allergisch voor hazelnoten”
Haha nee ik vind het allebei niet zo lekker, maar als ik moet kiezen wordt het Duo Penotti
Duo Penotti Cookies & Milk! Nutella is overrated 
Yessss!!!
Noem jij je sekspartner wel eens daddy tijdens de seks? Even uitgaand van man/vrouw seks
Poll is anoniem
0 stemmers
Omg 12.500!!! Hoe heerlijk. Wie was het en waar je dat mee verdiend 
…iemand heeft als bruto bonus een x 12.500 verdiend.